Gå til innhold

Er disse sandalene kjerring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 26.6.2019 den 19.00, Anonym bruker skrev:

Nå søkte jeg opp de to nederste også, og DET var jo veldig kjerring da? Slike som min mor, svigermor og oldemor bruker...

Anonymkode: b9a84...94a

Ja, vi har tydeligvis helt ulik smak, men er ikke det bra da? Hadde vært kjedelig om alle gikk likt kledd. Jeg har langt fra steinerskolestil (selv om jeg ikke ser noe galt i det), men ser hva du mener. Slike sandaler kan gis helt ulikt utrykk avhengig av resten av antrekket. Selv synes jeg det er smålig å kalle andres smak grusom og "kjerring". Ja til mangfold! Hva er det egentlig som gjør at man føler behov for å rakke ned på andres stil?

Anonymkode: 01bbb...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, vi har tydeligvis helt ulik smak, men er ikke det bra da? Hadde vært kjedelig om alle gikk likt kledd. Jeg har langt fra steinerskolestil (selv om jeg ikke ser noe galt i det), men ser hva du mener. Slike sandaler kan gis helt ulikt utrykk avhengig av resten av antrekket. Selv synes jeg det er smålig å kalle andres smak grusom og "kjerring". Ja til mangfold! Hva er det egentlig som gjør at man føler behov for å rakke ned på andres stil?

Anonymkode: 01bbb...520

Enig. Og så er det så rart med det, det som blir kjerring, formløst osv på en person, det kan få en annen person til å glitre. Jeg har en kollega som er vanvittig stilig og velkledd, ned til minste detalj, alltid. Hun ser flott ut og får alltid kommentarer på det. Hadde jeg tatt på meg det hun går med, hadde jeg sett ut som jeg skulle på karneval. Sånn er det bare. Og enhver får finne sin stil og de sandalene de liker.

Anonymkode: b35f2...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...