Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #1 Skrevet 22. juni 2019 hei, jeg er gambling avhengig. vet ikke helt hvorfor jeg skriver her men føler kanskje dette vil hjelpe... som sagt så er jeg avhengig av gambling. jeg har forbrukslån/kredittkortgjeld på ca 500,000 kr. som da er brukt til gamblingen. Har fortalt samboeren alt men er fortsatt deprimert. jeg tenker mye på lånene og alt det som følger med når du har dyre avdrag og renter, det er ikke lett å si til seg selv at dette ordner seg. har sikker jobb som elektriker og har utbetalt ca 25,000 kr i mnd. betaler mellom 10 og 15,000 på lånene hver mnd. har ingen betalingsanmerkninger og betaler alltid gjelda mi i tide. annet en at jeg tenker på hvor mye lån jeg har til en hver tid så tenker jeg ofte på friheten jeg har kastet bort, er så deprimert hele tiden. har vært gamblingfri i ca 2 mnd. nå og det føles fantastisk, helt til jeg tenker på hvor lang tid det vil ta å betale tilbake alt og hva det gjør med samboeren og resten av familien min... håper noen kan svare og skjønner hvis folk syns dette er helt hårreisende, føler bare jeg trenger å høre meninger, uavhengig om det er positivt eller negativt. mvh. gutt 24år Anonymkode: 71313...8ad
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #2 Skrevet 22. juni 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: hei, jeg er gambling avhengig. vet ikke helt hvorfor jeg skriver her men føler kanskje dette vil hjelpe... som sagt så er jeg avhengig av gambling. jeg har forbrukslån/kredittkortgjeld på ca 500,000 kr. som da er brukt til gamblingen. Har fortalt samboeren alt men er fortsatt deprimert. jeg tenker mye på lånene og alt det som følger med når du har dyre avdrag og renter, det er ikke lett å si til seg selv at dette ordner seg. har sikker jobb som elektriker og har utbetalt ca 25,000 kr i mnd. betaler mellom 10 og 15,000 på lånene hver mnd. har ingen betalingsanmerkninger og betaler alltid gjelda mi i tide. annet en at jeg tenker på hvor mye lån jeg har til en hver tid så tenker jeg ofte på friheten jeg har kastet bort, er så deprimert hele tiden. har vært gamblingfri i ca 2 mnd. nå og det føles fantastisk, helt til jeg tenker på hvor lang tid det vil ta å betale tilbake alt og hva det gjør med samboeren og resten av familien min... håper noen kan svare og skjønner hvis folk syns dette er helt hårreisende, føler bare jeg trenger å høre meninger, uavhengig om det er positivt eller negativt. mvh. gutt 24år Anonymkode: 71313...8ad Uavhengig av om det er positivt eller negativt? Jeg er lei av trollingen din. Du er samme troll som har klaget over å ha en liten penis og derfor ikke ha noen mulighet til å finne en kvinne som elsker deg. Du skriver på samme måte, vekselsvis med stor forbokstav i begynnelsen av setningene, vekselsvis ikke. Anonymkode: c87c7...a6b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #3 Skrevet 22. juni 2019 Beklager det, har ikke skrevet innlegg siden jeg gikk på videregående for ca 6 år siden. og hva mener du med klaget over penis? Anonymkode: 71313...8ad
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #4 Skrevet 22. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Beklager det, har ikke skrevet innlegg siden jeg gikk på videregående for ca 6 år siden. og hva mener du med klaget over penis? Anonymkode: 71313...8ad Det ville i så fall bety at du var 18 år gammel når du skrev her sist. En 18 år gammel gutt som oppretter en profil på et foreldreforum høres ikke særlig sannsynlig ut. At du troller, derimot, høres meget sannsynlig ut. Anonymkode: c87c7...a6b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #5 Skrevet 22. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det ville i så fall bety at du var 18 år gammel når du skrev her sist. En 18 år gammel gutt som oppretter en profil på et foreldreforum høres ikke særlig sannsynlig ut. At du troller, derimot, høres meget sannsynlig ut. Anonymkode: c87c7...a6b beklager at jeg skriver her, og ikke har skrevet et innlegg på 6 år. Må bare si at her prøver jeg å komme med noe som er vanskelig å bare si rett ut. Viste ikke at dette var et foreldreforum, trodde dette var et sted jeg kunne skrive det jeg ville og forhåpentligvis få noen ordentlige svar. har heller aldri skrevet noen innlegg her, søkte bare på "anonymt forum" på google også var dette det første som kom opp... Anonymkode: 71313...8ad
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #6 Skrevet 22. juni 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: beklager at jeg skriver her, og ikke har skrevet et innlegg på 6 år. Må bare si at her prøver jeg å komme med noe som er vanskelig å bare si rett ut. Viste ikke at dette var et foreldreforum, trodde dette var et sted jeg kunne skrive det jeg ville og forhåpentligvis få noen ordentlige svar. har heller aldri skrevet noen innlegg her, søkte bare på "anonymt forum" på google også var dette det første som kom opp... Anonymkode: 71313...8ad For 6 år siden søkte du opp "anonymt forum", på google og dette var det første som dukket opp? Det var rart. Med tanke på at navnet, "anonymt forum", er nytt. Det het bare "skravle" før omleggingen av forumet. Som skjedde for... om jeg husker riktig, to år siden? Selvfølgelig er det ikke rart. Du troller bare. Anonymkode: c87c7...a6b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #7 Skrevet 22. juni 2019 Vi kan ikke hjelpe deg. https://hjelpelinjen.no/behandling/ Anonymkode: 8fb32...8ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå