Anonym bruker Skrevet 19. juni 2019 #51 Skrevet 19. juni 2019 Jeg klarer ikke lever, heller ikke leverpostei. Rosiner, svisker, fiken, dadler o.l. klarer jeg ikke konsistensen på, verken kokt, stekt eller «rått». Men jeg har fått servert raw-kake, hvor dadlene var kjørt i blender. Det klarte jeg å få ned, men var langt fra det beste jeg har smakt🙄 Toro og annet halvfabrikata spiser vi aldri hjemme, og det er ikke godt. Jeg har vokst opp med mat fra bunnen. Men jeg spiser det om jeg får det servert. Ellers spiser jeg ALT (tror jeg). Elsker sushi, indisk, thai, mexicansk++++ Anonymkode: 7f008...5ae
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2019 #52 Skrevet 19. juni 2019 Fårikål 🤢, ostekake, rosinboller, dressing, stangselleri, oliven, olje på maten (og i smoothie). Anonymkode: f4a60...2a5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2019 #53 Skrevet 19. juni 2019 Røkelaks og annen rå fisk Oliven Dadler Blåmuggost Innmat fra krabber, generelt ikke så glad i skalldyr men spiser om jeg får servert. Blåskjell Waldorf salat Anonymkode: 00304...509
skinnfilla Skrevet 19. juni 2019 #54 Skrevet 19. juni 2019 Tørket frukt; dadler,rosiner , sukat og den slags oliven, har prøvd , men klarer ikke muggoster melkesuppe med rosiner 🤮 Ellers liker jeg det meste tror jeg🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå