Gå til innhold

To menn rev ned homoflagg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Typisk patriarkalsk holdning. Det feministisk riktige ville være om de var en mann og en kvinne som rev ned flagget. 😁

Anonymkode: 1e48d...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og? 

Dette pride opplegget er blitt som mormoner som løper etter deg med bibel. 

Blir at en løper vekk. 

Når personer ytrer sine meininger med å henge opp prideflagg, så må en forvente reaksjoner også. 

Ilke alltid de er de rette reakajonene, men virker som om en har en annen meining ang pride. 

Så vil en automatisk bli stemplet som homofob eller annet. 

 

Anonymkode: f2e7b...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og? 

Dette pride opplegget er blitt som mormoner som løper etter deg med bibel. 

Blir at en løper vekk. 

Når personer ytrer sine meininger med å henge opp prideflagg, så må en forvente reaksjoner også. 

Ilke alltid de er de rette reakajonene, men virker som om en har en annen meining ang pride. 

Så vil en automatisk bli stemplet som homofob eller annet. 

 

Anonymkode: f2e7b...f81

Mener du at de ikke var homofobe? Dette er jo ikke snakk om å nare ha en annen holdning, det er jo ren trakassering og tyveri

Anonymkode: 0eaba...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og? 

Dette pride opplegget er blitt som mormoner som løper etter deg med bibel. 

Blir at en løper vekk. 

Når personer ytrer sine meininger med å henge opp prideflagg, så må en forvente reaksjoner også. 

Ilke alltid de er de rette reakajonene, men virker som om en har en annen meining ang pride. 

Så vil en automatisk bli stemplet som homofob eller annet. 

 

Anonymkode: f2e7b...f81

Enig. 

Anonymkode: 45827...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/fikk-beskjed-om-at-det-ikke-skal-bo-homofile-pa-gronland-1.14592277

Noen av grønlendingene ønsker ikke å dele stedet med homofile som flagger og går i pride.

Hva synes du om det? 

Anonymkode: 44942...744

Litt ironisk at en befolkning som klager over rasisme selv utfører det på det groveste. 

Anonymkode: 0af4e...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare trist. Viser at det er all grunn til å markere pride fortsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og? 

Dette pride opplegget er blitt som mormoner som løper etter deg med bibel. 

Blir at en løper vekk. 

Når personer ytrer sine meininger med å henge opp prideflagg, så må en forvente reaksjoner også. 

Ilke alltid de er de rette reakajonene, men virker som om en har en annen meining ang pride. 

Så vil en automatisk bli stemplet som homofob eller annet. 

 

Anonymkode: f2e7b...f81

Det du skriver der er faktisk helt sant. Jeg har ingenting imot homofile, jeg er religiøs og mener at handlingen homofili ikke er riktig, men jeg bryr meg ikke med hva andre gjør i sitt liv. De får ta sine egne valg i livet. 

Men da blir man stemplet som "homofob" eller "homohater", selv om sannheten er at jeg ikke hater dem i det hele tatt :) Det er litt slitsomt! 

Anonymkode: b508f...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det du skriver der er faktisk helt sant. Jeg har ingenting imot homofile, jeg er religiøs og mener at handlingen homofili ikke er riktig, men jeg bryr meg ikke med hva andre gjør i sitt liv. De får ta sine egne valg i livet. 

Men da blir man stemplet som "homofob" eller "homohater", selv om sannheten er at jeg ikke hater dem i det hele tatt :) Det er litt slitsomt! 

Anonymkode: b508f...1d7

Når du mener at homofili ikke er riktig, så har du noe i mot homofile

Anonymkode: 0eaba...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det du skriver der er faktisk helt sant. Jeg har ingenting imot homofile, jeg er religiøs og mener at handlingen homofili ikke er riktig, men jeg bryr meg ikke med hva andre gjør i sitt liv. De får ta sine egne valg i livet. 

Men da blir man stemplet som "homofob" eller "homohater", selv om sannheten er at jeg ikke hater dem i det hele tatt :) Det er litt slitsomt! 

Anonymkode: b508f...1d7

Hva ville du sagt om et av dine barn falt for en av samme kjønn?  

Anonymkode: 0af4e...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det du skriver der er faktisk helt sant. Jeg har ingenting imot homofile, jeg er religiøs og mener at handlingen homofili ikke er riktig, men jeg bryr meg ikke med hva andre gjør i sitt liv. De får ta sine egne valg i livet. 

Men da blir man stemplet som "homofob" eller "homohater", selv om sannheten er at jeg ikke hater dem i det hele tatt :) Det er litt slitsomt! 

Anonymkode: b508f...1d7

Men hvorfor trenger du å mene så mye om det da?

Jeg snakker sjelden om mitt syn på homofile. Det er en ikke-sak, andres seksuelle legning har sjelden noe med meg å gjøre. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: 6cf2b...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når du mener at homofili ikke er riktig, så har du noe i mot homofile

Anonymkode: 0eaba...a8f

Mja, du har rett i at jeg har noe imot hva de gjør, men ikke dem som personer ;)

Hater du svigermor, bare fordi hun "ikke kan lage mat"?

Anonymkode: b508f...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mja, du har rett i at jeg har noe imot hva de gjør, men ikke dem som personer ;)

Hater du svigermor, bare fordi hun "ikke kan lage mat"?

Anonymkode: b508f...1d7

Det kan jo ikke sammenlignes og det vet du. Hva er det du har noe i mot da, hvis du ikke har noe i mot dem som personer. Hva de gjør i senga?

Anonymkode: 0eaba...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mja, du har rett i at jeg har noe imot hva de gjør, men ikke dem som personer ;)

Hater du svigermor, bare fordi hun "ikke kan lage mat"?

Anonymkode: b508f...1d7

Men hvorfor tenker du at du har noe med å mene noe om ‘hva de gjør’? Hvorfor mener du noe om hva voksne, samtykkende mennnesker gjør og hvordan de lever?

Det er det jeg ikke skjønner i denne såkalte homodebatten. 

Anonymkode: 6cf2b...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grønland er befolket av og styrt av muslimer. 

Anonymkode: b24ba...f0e

Ja. Og? Har du noe imot muslimer?

Anonymkode: b508f...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Og? Har du noe imot muslimer?

Anonymkode: b508f...1d7

Ikke meg du spør. Jeg har ikke mot muslimer på generelt grunnlag, har også venner som er muslimer.

Jeg bodde på Oslo øst en del år tilbake da jeg studerte og har også bodd rundt Oslo og gått en del i området. Tidligere kunne jeg gå der og det var helt ok. De siste årene har jeg gjentatte ganger opplevd det som nærmest er truende adferd, at de snakker stygt om meg, kommer med stygge kommentarer. Det har rett og slett blitt så ubehagelig å gå der alene at jeg har sluttet med det. Og slik skal det ikke være!

Ja til integrering, men da en mer spredt bosetting slik at integreringen i lokalsamfunnet blir bedre.

Anonymkode: a9e95...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor trenger du å mene så mye om det da?

Jeg snakker sjelden om mitt syn på homofile. Det er en ikke-sak, andres seksuelle legning har sjelden noe med meg å gjøre. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: 6cf2b...c07

Blir min sak når pride flagg og klær.. Til og med baby klær er påklattet pride fargene... Da får en automatisk noe meining om det. 

Anonymkode: f2e7b...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir min sak når pride flagg og klær.. Til og med baby klær er påklattet pride fargene... Da får en automatisk noe meining om det. 

Anonymkode: f2e7b...f81

Hva så, det er jo ingen som tvinger deg til å gå med klærne eller bruke flagget. Har du like store problemer med annet tøy du ikke liker?

Anonymkode: 0eaba...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva så, det er jo ingen som tvinger deg til å gå med klærne eller bruke flagget. Har du like store problemer med annet tøy du ikke liker?

Anonymkode: 0eaba...

Er ikke tøyet jeg ikke synest så mye om. 

Heller det at det ikke er tillatt å ha en annen meining ang pride. 

 

Anonymkode: f2e7b...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke tøyet jeg ikke synest så mye om. 

Heller det at det ikke er tillatt å ha en annen meining ang pride. 

 

Anonymkode: f2e7b...f81

Jo, det kan du ha, men når du mener at de må forvente reaksjoner når de henger opp pride flagg så sier det jo litt om hvor du står. Mener du at den reaksjonen de i artikkelen fikk, var berettiget siden de hang opp pride flagg?

Anonymkode: 0eaba...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt ironisk at en befolkning som klager over rasisme selv utfører det på det groveste. 

Anonymkode: 0af4e...5f1

Hvordan er det rasisme å rive ned homoflagg? 😂

Anonymkode: b508f...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva ville du sagt om et av dine barn falt for en av samme kjønn?  

Anonymkode: 0af4e...5f1

"Du tar feil, men jeg er glad i deg. Jeg støtter ikke valget ditt, men jeg elsker deg likevel".

Anonymkode: b508f...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...