Gå til innhold

Hadde glemt hvor sjukt hektisk juni er! Jula er roligere!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjære flinke foreldre, lærere og trenere... barna har søsken og andre aktiviteter😜

I morgen er det den tiende avslutningen. Nei, vi er ikke ferdige. Kommer flere🤪

Anonymkode: fa52c...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor foreldre må være med på avslutninger på alle aktiviteter

Anonymkode: 8cc2f...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor foreldre må være med på avslutninger på alle aktiviteter

Anonymkode: 8cc2f...552

Fordi vi liker å stille opp for ungene våre. 

Med 5 aktiviteter og 3 barn så blir det rimelig mye her og. Helt enig med deg HI. For ikke å snakke om at jeg har glemt hvor utrolig slækt det var å ha barn i barnehage!

Anonymkode: bdfd9...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi vi liker å stille opp for ungene våre. 

Med 5 aktiviteter og 3 barn så blir det rimelig mye her og. Helt enig med deg HI. For ikke å snakke om at jeg har glemt hvor utrolig slækt det var å ha barn i barnehage!

Anonymkode: bdfd9...247

Kjære tid. man kan da stille opp for ungene uten at foreldre må være med på avslutninger. Avslutninger burde være for ungene og lederene

Anonymkode: 8cc2f...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte å ha avslutning på fritidsaktiviteten i treningstiden. Vi kjøpte inn mat og folk tok med seg drikke. Søsken kunne også være med. Jeg har tenkt at foreldrene ville stille. Jeg har stilt på alle avslutninger for barna mine fordi jeg har lyst. Ingen som har «tvunget» meg de dagene de har vært hos far og jeg kunne latt være.

Anonymkode: 73a6b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke om å ikke ha lyst. Det blir bare så utrolig mye. Hver dag. Så er det et par ildsjeler som brenner spesielt for ei sak og har kanskje ett barn å følge opp som ikke forstår hvordan logistikken er i andre familier. Der barna har ildsjelene sin aktivitet  som 2. prioritet fordi de har noe annet som sitt viktigste.

Jeg synes det er kjekt. Men det blir så mye at man rekker ikke over egen familie og heim.

 

Anonymkode: fa52c...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Handler ikke om å ikke ha lyst. Det blir bare så utrolig mye. Hver dag. Så er det et par ildsjeler som brenner spesielt for ei sak og har kanskje ett barn å følge opp som ikke forstår hvordan logistikken er i andre familier. Der barna har ildsjelene sin aktivitet  som 2. prioritet fordi de har noe annet som sitt viktigste.

Jeg synes det er kjekt. Men det blir så mye at man rekker ikke over egen familie og heim.

 

Anonymkode: fa52c...b56

Da får hver enkelt selv prioritere hva de vil dra på og ikke. Hva mener du lan skulle gjøre ellers? Det hadde det garantert blitt bråk av. 

Anonymkode: 004b7...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da får hver enkelt selv prioritere hva de vil dra på og ikke. Hva mener du lan skulle gjøre ellers? Det hadde det garantert blitt bråk av. 

Anonymkode: 004b7...ed9

...av å ikke ha avslutning. 

Anonymkode: 004b7...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de fleste sluttet med avslutninger. De gjør heller noe kjekt sammen som lag eller klasse. Skolen har felles avslutning for hele barneskolen med grilling og aktiviteter.

Anonymkode: d0f80...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt den tiden når du kan, vips en dag så savner du det nesten. I år er det kun en avsluttning jeg skal på, det er igrunn litt rart for jeg er vant til at juni er en hektisk måned. Mai var en forsmak på hva som kom når jeg hadde korpsbarn. For da er mai en hektisk måned, men som jeg sa kun en forsmak på hva som kom. Imorra er det avsluttning for eldste, hu får vitnemålet fra ungdomskolen så nå blir det kanskje to år til neste avsluttning. For med tennåringer i hus, så er det lite avsluttninger. Det er deilig, men faktisk ett lite savn også for det er veldig hyggelig. 

Anonymkode: 7e55f...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke så mange avslutninger men blir stresset av at jeg må lage mat å ha med både onsdag pga sommeravslutning på skolen og torsdag pga piknik. Begge dagene skal all maten deles så må lage en del. Etter en lang dag på jobb så frister det overhodet ikke å begynne å lage mat til begge dagene. Heldigvis gikk det greit å ta med sjokoladekake på sommeravslutningen så da kjøper jeg bare en fryst ferdig langpanne sjokoladekake,så har jeg bare en dag å bake til hvertfall.

Anonymkode: 8eab2...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vi bor er ikke juni så ille. Korpset spiller fortsatt, fotballen markerte kun med muffins tatt med fra treneren. Allidretten hadde ingen markering, og skolen hadde fellesavslutning for foreldre forrige uke. Det var tre, fire sanger, og ingenting mer. Barnehagen hadde roseseremoni for de eldste, og frivillig piknikk etterpå. 

Alt i alt ikke så ille. 

Anonymkode: 28121...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fort stille, det er bare en periode og når den er over savner man det litt. Det er veldig sosialt med alle disse avslutningene...

Med eldstemann som er 17 er det ingenting i år.

Med nest eldste på 15 er det en ihøytidelig skoleavslutning hvor man bare møtes en time eller to onsdag kveld, ikke noe mat e.l. Ikke noe felles avslutning på fritidsaktivitet, bare en pizzakveld for guttene selv og trenerne.

Med 12 åringen er det ingenting, ingen skoleavslutning og ingen avslutning på fritisdaktivitet. Det er faktisk litt trist, at ingen har klart å arrangere noe som helst...

Anonymkode: 75501...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det 2 avslutninger på turn, en på dans, 2 sommeravsluttninger i skolen alt er med oppvisning og fra barna og mingling med foreldre  så vi må stille, alt skjer mellom 16.00og 19.00. 

Men det er hyggelig, litt stress men koselig fint og få se hva barna gjør på aktiviteter og se hva de gjør på skolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor foreldre må være med på avslutninger på alle aktiviteter

Anonymkode: 8cc2f...552

Ikke jeg heller. Det er jo ungene som skal avslutte noe sammen. Etter 7-8-årsalderen bør de kunne gå alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Ikke jeg heller. Det er jo ungene som skal avslutte noe sammen. Etter 7-8-årsalderen bør de kunne gå alene.

Er dere virkelig ikke med på skoleavslutning heller? Juleavslutning? Sommeravslutning? Stort sett har de et eller annet opplegg på alle her som de har øvd på/skal vise frem eller gjøre. Både på fotballen og innebandyen er det kamp, foreldre mot barna. Kjipt å være den som ikke har med seg noen 

Anonymkode: bdfd9...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er dere virkelig ikke med på skoleavslutning heller? Juleavslutning? Sommeravslutning? Stort sett har de et eller annet opplegg på alle her som de har øvd på/skal vise frem eller gjøre. Både på fotballen og innebandyen er det kamp, foreldre mot barna. Kjipt å være den som ikke har med seg noen 

Anonymkode: bdfd9...247

Øh? Hva var det i mitt innlegg som trigget disse spørsmålene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Øh? Hva var det i mitt innlegg som trigget disse spørsmålene? 

Fordi du skrev at etter 7-8 års alderen bør de kunne gå alene 

Anonymkode: bdfd9...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fordi du skrev at etter 7-8 års alderen bør de kunne gå alene 

Anonymkode: bdfd9...247

Og hvor sa jeg at jeg aldri går på skoleavslutninger, juleavslutninger eller sommeravslutninger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pashla skrev:

Og hvor sa jeg at jeg aldri går på skoleavslutninger, juleavslutninger eller sommeravslutninger? 

Jeg sa ikke du sa det. Derav spørsmålene. Du skriver at de bør kunne gå alene. Og da tolker jeg det dithen at du ikke ønsker å være med.

Anonymkode: bdfd9...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sa ikke du sa det. Derav spørsmålene. Du skriver at de bør kunne gå alene. Og da tolker jeg det dithen at du ikke ønsker å være med.

Anonymkode: bdfd9...247

Jeg prøver igjen.

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor foreldre må være med på avslutninger på alle aktiviteter

Anonymkode: 8cc2f...552

Her er innlegget jeg svarte på.

Ser du noe nytt nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pashla skrev:

Og hvor sa jeg at jeg aldri går på skoleavslutninger, juleavslutninger eller sommeravslutninger? 

ro, ro, ro din båt..

Anonymkode: 30bb6...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Jeg prøver igjen.

Her er innlegget jeg svarte på.

Ser du noe nytt nå? 

Jeg ser at du svarer at de må gå alene på alle avslutninger. 

Anonymkode: 30bb6...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ser at du svarer at de må gå alene på alle avslutninger. 

Anonymkode: 30bb6...59c

Da må du jammen meg lese på nytt

Anonymkode: 8cc2f...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...