Gå til innhold

Hadde glemt hvor sjukt hektisk juni er! Jula er roligere!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser at du svarer at de må gå alene på alle avslutninger. 

Anonymkode: 30bb6...59c

Nei, da fortolker du fritt. Men det er sånn sett ikke mitt problem. Denne diskusjonen er som å si «i Norge forbruker vi for mye fossilt brennstoff» og få til svar «jasså, mener du at alle skal gå til fots mellom Bergen og Oslo, da!?!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Pashla skrev:

Nei, da fortolker du fritt. Men det er sånn sett ikke mitt problem. Denne diskusjonen er som å si «i Norge forbruker vi for mye fossilt brennstoff» og få til svar «jasså, mener du at alle skal gå til fots mellom Bergen og Oslo, da!?!»

Nei, du skriver at barn i en viss alder kan gå på alle avslutninger alene. Hvis du ikke forstår hva du selv skriver, er det ikke håp 😛 du kan ikke klage på andre når du ikke evner å uttrykke deg korrekt på internett, altså ;)

Anonymkode: 30bb6...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du skriver at barn i en viss alder kan gå på alle avslutninger alene. Hvis du ikke forstår hva du selv skriver, er det ikke håp 😛 du kan ikke klage på andre når du ikke evner å uttrykke deg korrekt på internett, altså ;)

Anonymkode: 30bb6...59c

Enig denne. Det var jo det hun skrev. Helt ordrett😅

Anonymkode: bd575...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, du skriver at barn i en viss alder kan gå på alle avslutninger alene. Hvis du ikke forstår hva du selv skriver, er det ikke håp 😛 du kan ikke klage på andre når du ikke evner å uttrykke deg korrekt på internett, altså ;)

Anonymkode: 30bb6...59c

Nei, det skrev jeg ikke. Beklager, men du dikter opp. Jeg velger å ikke gi deg teskjeer, men oppmuntrer til å lese på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig denne. Det var jo det hun skrev. Helt ordrett😅

Anonymkode: bd575...021

Ja, for det fins jo ingen mellomting mellom «foreldre trenger ikke gå på alle» og «foreldre kan ikke gå på noen overhodet»? Der er ikke noe mellom alle og ingen? Ikke en eller to, eller kun de som har et publikumsevenement? 

Tror flere her må skjerpe leseforståelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du skriver at barn i en viss alder kan gå på alle avslutninger alene. Hvis du ikke forstår hva du selv skriver, er det ikke håp 😛 du kan ikke klage på andre når du ikke evner å uttrykke deg korrekt på internett, altså ;)

Anonymkode: 30bb6...59c

Sånn tolket jeg det og. Men hva mente du, da, Pashla?

Anonymkode: 28121...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du skriver at barn i en viss alder kan gå på alle avslutninger alene. Hvis du ikke forstår hva du selv skriver, er det ikke håp 😛 du kan ikke klage på andre når du ikke evner å uttrykke deg korrekt på internett, altså ;)

Anonymkode: 30bb6...59c

Hvorfan får du det til å bli at de gå alene da? Forskjell på kan og må

Anonymkode: 8cc2f...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du skriver at barn i en viss alder kan gå på alle avslutninger alene. Hvis du ikke forstår hva du selv skriver, er det ikke håp 😛 du kan ikke klage på andre når du ikke evner å uttrykke deg korrekt på internett, altså ;)

Anonymkode: 30bb6...59c

Men herregud da menneske! Det er forskjell på å mene at barn godt kan ha en avslutning alene, uten foreldre, og på ikke møte opp på avslutninger. Nå er du bare vanskelig sånn at du kan bitche til Pashla. 

Anonymkode: 004b7...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i hele tatt mulig å starte en tråd her i dette forumet uten at 2 eller 3 personer skal ende opp i et jævla munnhuggeri??? Unnskyld utbruddet altså, men se på dere selv da.... det er jo helt latterlig!

Anonymkode: c2a98...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pashla skrev:

Ja, for det fins jo ingen mellomting mellom «foreldre trenger ikke gå på alle» og «foreldre kan ikke gå på noen overhodet»? Der er ikke noe mellom alle og ingen? Ikke en eller to, eller kun de som har et publikumsevenement? 

Tror flere her må skjerpe leseforståelsen.

Ja. For det er jo selvsagt alle andre det er noe feil med! Ikke måten du ordlegger deg på. Hvordan kunne vi alle (ganske mange av oss) være så idiotiske?

Anonymkode: a2382...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. For det er jo selvsagt alle andre det er noe feil med! Ikke måten du ordlegger deg på. Hvordan kunne vi alle (ganske mange av oss) være så idiotiske?

Anonymkode: a2382...b0b

Det lurer jeg også på. 

Anonymkode: 004b7...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det lurer jeg også på. 

Anonymkode: 004b7...ed9

Det lurer jeg og på hvordan dere kunne være

Anonymkode: 8cc2f...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det lurer jeg og på hvordan dere kunne være

Anonymkode: 8cc2f...552

Jammen daså

Anonymkode: 30bb6...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det lurer jeg og på hvordan dere kunne være

Anonymkode: 8cc2f...552

Hvorfor siterer du meg med dette? 

Anonymkode: 004b7...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med skolen har vi avslutning mer på en tilfeldig valgt dag enn idretten. Årets siste trening innebærer kamp mellom foreldre og barn (foreldre med handicap) og grilling. Treningen varer 30 min lenger enn den vanlige treningen

Anonymkode: e08ea...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...