Gå til innhold

Kjenner du noen som er ekstremt sosialt dum?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en bekjent. Hun likte nok meg bedre enn jeg likte henne. Hun var seg selv 100% full som edru. Problemet mitt er at man ikke nødvendigvis er gøyal edru når man prater som en full person. Ting som er gøy kl to om natten er ikke gøy på dagtid, og i alle fall ikke på FB. Fikk noen mailer fra venner som lurte på hvem hun var og om det var en diagnose involvert. Hun var bare helt blotta for sosial intelligens. Måtte kutte henne ut. 

Anonymkode: ed237...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei.. men man kan respektere dem og behandle dem på en god måte

Anonymkode: 8628c...0df

Trenger man heller ikke. De kan få eksakt den behandlingen de har gjort seg fortjent til. 

Anonymkode: 211b9...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke hate foreldrene sine! Faren min var jeg flau over til langt inn i voksen alder. Så fikk han kreft og vi kom hverandre nærmere enn noen gang. Jeg var alltid hans øyensten! Og jeg bare syntes han var klein og sjuskete. Som jeg angrer hver dag på at jeg ikke forsto at han bare var seg selv, ujålete, enkel, hel og ekte! Pappaen min, så snill og fin! Som pintes ihjel av sterke smerter, avmagring og oppkast. 48 kilo og med gramsdoser av morfin. Så urettferdig og så alt alt for tidlig! Han ble bare 60 år. 

Anonymkode: f2ab6...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å plassere han langt unna talerne i bryllupet sånn at han ikke føler at han er i nærheten av den dialogen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er brudeparet sin store dag. Det er din far nødt til å skjønne. Du MÅ ta dette opp med han på forhånd. Han får bare grine så mye han vil. Han kan styre på alle andre dager, men på en slik dag må han bare finne seg i å holde kjeft.  

Anonymkode: 1c875...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Man skal ikke hate foreldrene sine! Faren min var jeg flau over til langt inn i voksen alder. Så fikk han kreft og vi kom hverandre nærmere enn noen gang. Jeg var alltid hans øyensten! Og jeg bare syntes han var klein og sjuskete. Som jeg angrer hver dag på at jeg ikke forsto at han bare var seg selv, ujålete, enkel, hel og ekte! Pappaen min, så snill og fin! Som pintes ihjel av sterke smerter, avmagring og oppkast. 48 kilo og med gramsdoser av morfin. Så urettferdig og så alt alt for tidlig! Han ble bare 60 år. 

Anonymkode: f2ab6...98a

Faren min døde nesten i en ulykke for 5 år soden og er fortsatt ikke ferdig med alle operasjonene etter den fordi ene øyet faller innover i hodet hele tiden. Men han bør likevel kunne oppføre seg. Kan ikke la han ødelegge bryllup og synes det er greit å furte om ikke alle hører på det han sier av den grunn.

Da jeg var på sykehuset med sønnen min fordi han brakk kragebeinet, så ringte han. Jeg fortalte at jeg var opptatt fordi han nettopp hadde fått påvist brudd og da fortalte han at han skulle operere på mandagen og at han ville jeg skulle kjøre. Jeg måtte si at jeg var opptatt 3 ganger før jeg bare la på. Da sendte han melding ala «ingen liker meg. Vare vær på sykehuset med sønnen din og ikke tenk på meg! Kan sitte her alene og ha det vondt jeg»

Man kan ikke la de ture på som de vil fordi det er synd på de.

Anonymkode: 2686e...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Sørg for å plassere han langt unna talerne i bryllupet sånn at han ikke føler at han er i nærheten av den dialogen. 

God ide! Men litt dumt å plassere han langt unna kona si? Hvordan kamuflerer man det?

Anonymkode: 2686e...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er brudeparet sin store dag. Det er din far nødt til å skjønne. Du MÅ ta dette opp med han på forhånd. Han får bare grine så mye han vil. Han kan styre på alle andre dager, men på en slik dag må han bare finne seg i å holde kjeft.  

Anonymkode: 1c875...00c

Han kommer til å grine og sutre og så kommer han til å avbryte likevel. For han må jo få være seg selv

Anonymkode: 2686e...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man skal ikke hate foreldrene sine! Faren min var jeg flau over til langt inn i voksen alder. Så fikk han kreft og vi kom hverandre nærmere enn noen gang. Jeg var alltid hans øyensten! Og jeg bare syntes han var klein og sjuskete. Som jeg angrer hver dag på at jeg ikke forsto at han bare var seg selv, ujålete, enkel, hel og ekte! Pappaen min, så snill og fin! Som pintes ihjel av sterke smerter, avmagring og oppkast. 48 kilo og med gramsdoser av morfin. Så urettferdig og så alt alt for tidlig! Han ble bare 60 år. 

Anonymkode: f2ab6...98a

Du er ikke HI. Hennes følelser for sin far er ikke dine. Du kan ikke korrigere andres følelser eller si at de er feil. 

Anonymkode: 211b9...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han kommer til å grine og sutre og så kommer han til å avbryte likevel. For han må jo få være seg selv

Anonymkode: 2686e...ac7

Da må dere være hardere og mer klar. 

Anonymkode: f04ab...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Faren min døde nesten i en ulykke for 5 år soden og er fortsatt ikke ferdig med alle operasjonene etter den fordi ene øyet faller innover i hodet hele tiden. Men han bør likevel kunne oppføre seg. Kan ikke la han ødelegge bryllup og synes det er greit å furte om ikke alle hører på det han sier av den grunn.

Da jeg var på sykehuset med sønnen min fordi han brakk kragebeinet, så ringte han. Jeg fortalte at jeg var opptatt fordi han nettopp hadde fått påvist brudd og da fortalte han at han skulle operere på mandagen og at han ville jeg skulle kjøre. Jeg måtte si at jeg var opptatt 3 ganger før jeg bare la på. Da sendte han melding ala «ingen liker meg. Vare vær på sykehuset med sønnen din og ikke tenk på meg! Kan sitte her alene og ha det vondt jeg»

Man kan ikke la de ture på som de vil fordi det er synd på de.

Anonymkode: 2686e...ac7

Faren din døde for 5 år siden og er fortsatt ikke ferdig med alle operasjonene? Det kan da ikke gi mye mening å operere på en avdød mann. 

Anonymkode: f04ab...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Faren din døde for 5 år siden og er fortsatt ikke ferdig med alle operasjonene? Det kan da ikke gi mye mening å operere på en avdød mann. 

Anonymkode: f04ab...05b

Døde nesten skrev jeg vel....?

Anonymkode: 2686e...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Faren din døde for 5 år siden og er fortsatt ikke ferdig med alle operasjonene? Det kan da ikke gi mye mening å operere på en avdød mann. 

Anonymkode: f04ab...05b

Er det noe som er ekstremt ulogisk så er det som regel fordi det er skjedd en missforståelse et eller annet sted.

"Faren min døde nesten".

Anonymkode: 0dee5...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er sånn! Uansett hva andre snakker om bryter han inn og begynner å snakke om seg selv og sitt. Og det har desverre resultert i at ingen i min familie eller mine venner vil snakke med han og jeg vil skilles..

Anonymkode: 6d68f...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ei venninne som er helt borti natta når d er flere tilstede. Privat er hun stikk motsatt og jeg vet heldigvis at oppførselen er et resultat av ekstrem lav selvfølelse.

Hun sier ting som: Åååå, skal vi gå ut på byen i dag, jeg får alltid så mye komplimenter! Herregud, jeg er så sinnsykt god i fotball! Alle sier det, jeg scorer alle målene, jeg er bare «naturisttalent» (da hun også sliter med formuleringer)! Jeg blir så flau. Folk bare jatter med ho da.

Anonymkode: dacad...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

God ide! Men litt dumt å plassere han langt unna kona si? Hvordan kamuflerer man det?

Anonymkode: 2686e...ac7

Forklar det til kona uten at han hører... hun kan jo ikke unngå å se hvordan han er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...