Gå til innhold

Bruke strikkepinner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, så da gjenstår spørsmålet, tror du at gravide kvinner vil begynne å provosere frem aborter med strikkepinner nå? Eller tror du det kanskje er en smule overdrevet?

Anonymkode: 80b97...b22

Skjønner du virkelig ikke hvorfor de bruker det som virkemiddel?

Anonymkode: 90e30...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner du virkelig ikke hvorfor de bruker det som virkemiddel?

Anonymkode: 90e30...b36

Men hvorfor tror de at folk synes det er verre at de selv, frivillig, påfører seg skader i underlivet, når det er snakk om å drepe eller ikke drepe barn?

Anonymkode: a9f41...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med "bakover i tid"? Det er fysisk umulig ;)

Og hvordan kan du mene at det å gjøre det vanskeligere å begå drap på mennesker er et steg tilbake? HATER du mennesker?

Anonymkode: a9f41...b7b

Hvilke mennesker blir drept i en abort? 

Anonymkode: ca348...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke mennesker blir drept i en abort? 

Anonymkode: ca348...e70

For et dumt spørsmål. Barna, såklart. Men vi rekker jo aldri å bli kjent med dem, så nøyaktig hvem de var kan jeg ikke svare på.

Anonymkode: a9f41...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor tror de at folk synes det er verre at de selv, frivillig, påfører seg skader i underlivet, når det er snakk om å drepe eller ikke drepe barn?

Anonymkode: a9f41...b7b

Det er iikke lov å drepe barn i Norge. Å ta abort på et foster er lov

Anonymkode: 90e30...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er iikke lov å drepe barn i Norge. Å ta abort på et foster er lov

Anonymkode: 90e30...b36

Det er jo det samme. Men ved å kalle det abort, blir det automatisk lov. Husk at abort også er lov langt ut i svangerskapet i andre land. Men det heter fortsatt abort.

Hadde du drept babyen i magen uke 40, før fødsel, hadde det fortsatt blitt kalt abort.

Anonymkode: a9f41...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For et dumt spørsmål. Barna, såklart. Men vi rekker jo aldri å bli kjent med dem, så nøyaktig hvem de var kan jeg ikke svare på.

Anonymkode: a9f41...b7b

Foster. Ikke menneske. Man hater ikke mennesker selv om man er for abort. Jeg elsker ikke alle mennesker heller. Noen hater jeg, noen liker jeg, de fleste driter jeg i og noen få elsker jeg. 

Anonymkode: ca348...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Hadde du drept babyen i magen uke 40, før fødsel, hadde det fortsatt blitt kalt abort.

Anonymkode: a9f41...b7b

Det stemmer jo ikke. Hvorfor lyger du? Eller vet du ikke bedre? 

 

Anonymkode: 5f4cc...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo det samme. Men ved å kalle det abort, blir det automatisk lov. Husk at abort også er lov langt ut i svangerskapet i andre land. Men det heter fortsatt abort.

Hadde du drept babyen i magen uke 40, før fødsel, hadde det fortsatt blitt kalt abort.

Anonymkode: a9f41...b7b

Nei, det er ikke det samme.

Anonymkode: 90e30...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, så da gjenstår spørsmålet, tror du at gravide kvinner vil begynne å provosere frem aborter med strikkepinner nå? Eller tror du det kanskje er en smule overdrevet?

Anonymkode: 80b97...b22

Det brukes sterke virkemidler for å få frem et poeng. 

Skjønner du faktisk ikke det?

Anonymkode: 5f4cc...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Foster. Ikke menneske. Man hater ikke mennesker selv om man er for abort. Jeg elsker ikke alle mennesker heller. Noen hater jeg, noen liker jeg, de fleste driter jeg i og noen få elsker jeg. 

Anonymkode: ca348...e70

Hehe. Det er faktisk fysisk umulig at fostrene ikke er mennesker. Visste du ikke det :P ?

Anonymkode: a9f41...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke det samme.

Anonymkode: 90e30...b36

Jo ;) Nøyaktig det samme, faktisk. 

Anonymkode: a9f41...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer jo ikke. Hvorfor lyger du? Eller vet du ikke bedre? 

 

Anonymkode: 5f4cc...cb6

Det er faktisk sant. 

Hvis barnet blir født, dødt, heter det dødfødsel. Også uke 30. 

Men hvis du fjerner barnet med vilje sent i svangerskapet, heter det abort. 

Anonymkode: a9f41...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hehe. Det er faktisk fysisk umulig at fostrene ikke er mennesker. Visste du ikke det :P ?

Anonymkode: a9f41...b7b

Det er også fysisk umulig at et foster i uke 12 overlever uten navlestrengen. Vi kan jo begynne å utføre keisersnitt på de, så blir de dødfødt i stedet for abortert. 

Anonymkode: ca348...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jo ;) Nøyaktig det samme, faktisk. 

Anonymkode: a9f41...b7b

Hadde det vært det samme, så hadde man blitt dømt for drap når man tar abort. At du mener det er drap, betyr ikke at det er det, det betyr bare at du er en fanatisk abortmotstander som har fullstendig mistet gangsynet

Anonymkode: 90e30...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er også fysisk umulig at et foster i uke 12 overlever uten navlestrengen. Vi kan jo begynne å utføre keisersnitt på de, så blir de dødfødt i stedet for abortert. 

Anonymkode: ca348...e70

Mener du at det er mulig at en baby født uke 40 overlever uten morsmelk? På egenhånd? Siden du snakker om å la barna ligge og dø.

Anonymkode: a9f41...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde det vært det samme, så hadde man blitt dømt for drap når man tar abort. At du mener det er drap, betyr ikke at det er det, det betyr bare at du er en fanatisk abortmotstander som har fullstendig mistet gangsynet

Anonymkode: 90e30...b36

Nei, det betyr at du er uvitende. Helt åpenbart. Og fanatiker så til de grader. Skummelt! 

Anonymkode: a9f41...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det betyr at du er uvitende. Helt åpenbart. Og fanatiker så til de grader. Skummelt! 

Anonymkode: a9f41...b7b

Klarte du ikke å komme på noe annet enn å skrive omtrent det samme som jeg skrev

Anonymkode: 90e30...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mener du at det er mulig at en baby født uke 40 overlever uten morsmelk? På egenhånd? Siden du snakker om å la barna ligge og dø.

Anonymkode: a9f41...b7b

Abortloven i Norge tillater ikke abort i uke 40 eller å la et nyfødt barn (eller andre som er født) ligge og dø uten at særlige grunner taler for det. Jeg bor i Norge og forholder meg til de lovene vi har her. At du mener din mening er hevet over loven er ditt problem.

Anonymkode: ca348...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Abortloven i Norge tillater ikke abort i uke 40 eller å la et nyfødt barn (eller andre som er født) ligge og dø uten at særlige grunner taler for det. Jeg bor i Norge og forholder meg til de lovene vi har her. At du mener din mening er hevet over loven er ditt problem.

Anonymkode: ca348...e70

Åh! Ååååhhh!!! Så bra! Så da vil du angripe alle i denne tråden som har klaget på den nye loven? For de hever seg over loven? Flott! Angrip i vei!

Anonymkode: 80b97...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh! Ååååhhh!!! Så bra! Så da vil du angripe alle i denne tråden som har klaget på den nye loven? For de hever seg over loven? Flott! Angrip i vei!

Anonymkode: 80b97...b22

Nei. De klager på at loven vi allerede hadde ble tatt vekk på grunn av et politisk maktspill. 

Anonymkode: ca348...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk sant. 

Hvis barnet blir født, dødt, heter det dødfødsel. Også uke 30. 

Men hvis du fjerner barnet med vilje sent i svangerskapet, heter det abort. 

Anonymkode: a9f41...b7b

Så du mener at hvis man går kirurgisk inn og fjerner et 40 uker gammelt foster/barn (da er det jo fullgått og levedyktig) for så å gjøre noe som gjør at det slutter å puste så er det det samme som å abortere bort et foster før uke 12? Og at man ikke blir straffet for det? 

Du kan ikke være seriøs? 

Anonymkode: 5f4cc...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. De klager på at loven vi allerede hadde ble tatt vekk på grunn av et politisk maktspill. 

Anonymkode: ca348...e70

Ja, altså hever de seg over loven. Noe du er mot, ikke sant?

Anonymkode: 80b97...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, altså hever de seg over loven. Noe du er mot, ikke sant?

Anonymkode: 80b97...b22

De hever seg jo ikke over loven, de protesterer på at den blir endret. 

Du vet at det er ved demonstrasjoner og folkets røst vi har fått mange av endringene som gjør Norge til et så godt land å leve i? Hadde det ikke vært for demonstrasjoner hadde man neppe hatt stemmerett for alle, selvbestemt abort, like retter for homofile mtp giftemål og samboerskap osv, osv. 

Demostrasjon er et viktig virkemiddel i et demokrati. 

Anonymkode: 5f4cc...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De hever seg jo ikke over loven, de protesterer på at den blir endret. 

Du vet at det er ved demonstrasjoner og folkets røst vi har fått mange av endringene som gjør Norge til et så godt land å leve i? Hadde det ikke vært for demonstrasjoner hadde man neppe hatt stemmerett for alle, selvbestemt abort, like retter for homofile mtp giftemål og samboerskap osv, osv. 

Demostrasjon er et viktig virkemiddel i et demokrati. 

Anonymkode: 5f4cc...cb6

At du mener at dine meninger er hevet over loven er ditt problem, var det ikke sånn det var? Plutselig er det ikke sånn likevel altså. Merkelig hvor fort den pipa byttet lyd når du selv måtte danse etter din egen vise.

Anonymkode: 80b97...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...