Julifrøken Skrevet 14. juni 2019 #26 Skrevet 14. juni 2019 Hadde vært happy for å slippe å organisere utdrikningslag og holde tale.
topaz Skrevet 14. juni 2019 #27 Skrevet 14. juni 2019 Hadde synes det var helt i orden! Om venninna mi er gift eller ikke, påvirker ikke egentlig mitt liv på noen måte. Jeg giftet meg med mannen min med forloverne våre og deres partnere der. Andre fikk vite om det etterpå. Noen ble litt lei seg for at de ikke fikk vært der, men de takla det som voksne mennesker. Jeg valgte ikke vekk noen av de andre vennene mine som forlover fordi de betyr mindre enn den personen jeg valgte som forlover. Og det vet de.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #28 Skrevet 14. juni 2019 Om en nær venninne stikker av for å gifte seg - null problem. Om hun velger en annen som forlover - null problem. Om de velger å ikke ha en markering eller et selskap - null problem. Men er man hverandres "beste venner", da forteller man at man har giftet seg etter at det har skjedd, innen forholdsvis kort tid, noen uker om man har dratt på ferie/bryllupsreise rett etterpå. Å fortelle det etter 1,5 år viser derimot at man ikke ser på den som først får vite da som en nær venn, en man ikke ønsker å dele store ting i livet med. Da er det ikke mye igjen av det "nære" vennskapet. Det ville vært en person jeg hadde kommet til å fase ut av livet mitt, fordi jeg allerede var blitt faset ut av den som giftet seg. Og på His holdning til dette virker det jo som om det har vært hensikten hennes også... Anonymkode: 88b10...267
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #29 Skrevet 14. juni 2019 Jeg har da virkelig ingen råderett over andre sine liv, så jeg hadde ikke blitt sinna eller fornærmet over noe som ikke påvirker meg eller mitt liv. Livet er for kort til å lage unødvendig drama. Anonymkode: 71cca...192
Gjest Antarctica Skrevet 14. juni 2019 #30 Skrevet 14. juni 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Reist bort og giftet seg og ikke fortalt det før 1.5 år etterpå. Hadde du blitt lei deg da ? Eller hadde du skjønt at det var deres ønske og syns det var fint Anonymkode: 062c9...36a Det siste. Jeg regner ikke bryllupsinvitasjon som en menneskerett. Heller ikke det å bli informert om andre folks livsvalg, venner eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #31 Skrevet 15. juni 2019 Er det så nøye?! Kan en ikke være glad på deres vegne?! Ingen opplysningsplikt om det, folk må slutte å ta alt så sykt personlig! Anonymkode: 15f38...c8d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #32 Skrevet 15. juni 2019 Ja ser mange er enig med meg. Blir nok litt lett krenka de her. Men vi får se hva tiden bringer. Anonymkode: 062c9...36a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #33 Skrevet 15. juni 2019 Vi valgte det slik. Men vi var alene da. Vi ønsket å gifte oss fordi vi vil være mann og kone, ikke for fest og oppmerksomhet. Vi sa det vel litt sånn etterhvert da. Jeg kan jo skjønne din venninne da om noen av vennene ble med og hun ikke fikk vite noe, skjønner hun ble lei seg, greia er sikkert fordi hun trodde dere var nærmere hverandre enn hva du synes. Anonymkode: c5507...880
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #34 Skrevet 15. juni 2019 Snakka med henne nå. Vi er vist bare bekjente nå. Jaja. Vi kunne godt treffes og fortsatt ha det fint. Men vi er vist ikke på priolista over folk de bryr seg mest om lengre. Smålig etter 15 år. Hadde forventa mer Anonymkode: 062c9...36a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #35 Skrevet 15. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakka med henne nå. Vi er vist bare bekjente nå. Jaja. Vi kunne godt treffes og fortsatt ha det fint. Men vi er vist ikke på priolista over folk de bryr seg mest om lengre. Smålig etter 15 år. Hadde forventa mer Anonymkode: 062c9...36a Ja, men da stiller dere jo likt da. De hadde ventet mer av dere, og dere hadde forventet mer av dem. De regnet seg selv som nære venner av dere, men dere regnet dem ikke som nære nok venner i og med at dere valgte noen andre til å være med i bryllupet. Da har dere jo helt like oppfatning av hverandre. Anonymkode: 220ea...8b0
Optatium Skrevet 15. juni 2019 #36 Skrevet 15. juni 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakka med henne nå. Vi er vist bare bekjente nå. Jaja. Vi kunne godt treffes og fortsatt ha det fint. Men vi er vist ikke på priolista over folk de bryr seg mest om lengre. Smålig etter 15 år. Hadde forventa mer Anonymkode: 062c9...36a Men det er jo akkurat slik dere har behandlet de?! Hun har nå justert seg etter hvor du har signalisert at de er. Hvis min gode venninne gjennom 15 PR hadde valgt en ny venninne som forlover, hadde jeg kanskje blitt litt lei meg. Men jeg hadde aldri sagt noe. Hadde hun ikke en gang giddet p fortelle meg at hun hadde giftet seg, da hadde jeg skjønt hvor vi sto; knapt bekjente.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #37 Skrevet 15. juni 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakka med henne nå. Vi er vist bare bekjente nå. Jaja. Vi kunne godt treffes og fortsatt ha det fint. Men vi er vist ikke på priolista over folk de bryr seg mest om lengre. Smålig etter 15 år. Hadde forventa mer Anonymkode: 062c9...36a Det kan være konsekvensen av å være sosial sommerfugl som tar gode vennskap for gitt det. Anonymkode: 0c0fe...ce4
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #38 Skrevet 15. juni 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja men vi må jo få være med de vi vil. Vi hengte mye sammen på grunn av de eldste guttene våre og vi hang sammen hver helg. Nå har vi behov får å være med minstejenta sine venner og valgte derfor de. Har jo sagt det ikke er noe personlig. Ville ikke ha noe styr rundt bryllupet. De må nesten tåle at vi har flere venner. Vil jo være med de også når det passer sånn. Men men sånn ble det da. Ville bare høre om det var normalt å bli så skuffa og sur liksom Anonymkode: 062c9...36a Hadde jeg vært henne så ville jeg vært glad for å ikke ha deg i livet mitt mer, da du tydeligvis ikke er noe å «spare» på. Virker jo heller ikke som du er en person folk anser som god venn når de du inviterer er foreldrene til minstejenta sine venner. Ikke barndomsvenner eller noen som har vært der for deg store deler av livet liksom, men foreldrene til minstejenta sine venner😂 Anonymkode: dfcb5...e2f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #39 Skrevet 15. juni 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun snakker nesten ikke til oss mer. Tror hun ble sjalu. Forloverne våre har vi kjent i 3 år og henne i 15. Tror ikke hun blir blid igjen. Men hennes tap da. Vi ville jo gjøre det sånn. Anonymkode: 062c9...36a Høres ut som om hun burde være glad for å bli kvitt deg Anonymkode: 1fdc9...b25
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #40 Skrevet 15. juni 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakka med henne nå. Vi er vist bare bekjente nå. Jaja. Vi kunne godt treffes og fortsatt ha det fint. Men vi er vist ikke på priolista over folk de bryr seg mest om lengre. Smålig etter 15 år. Hadde forventa mer Anonymkode: 062c9...36a Men i all verden. Hvordan kan du gi deg lov til å føle dette når du ikke gir henne lov å føle det hun gjør? Du er jo helt bak mål. Begynner å holde en knapp på trolling. Anonymkode: c5507...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå