Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 Reist bort og giftet seg og ikke fortalt det før 1.5 år etterpå. Hadde du blitt lei deg da ? Eller hadde du skjønt at det var deres ønske og syns det var fint Anonymkode: 062c9...36a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Deres valg. Min beste venninne ønsket ikke oppmerksomhet på dagen. Hun og kjæresten reiste bort, kun de to til en storby i Europa og holdt det hemmelig for andre. Helt i orden! Anonymkode: f194d...ff0
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 OK ja takk. Jeg og mannen tok med 4 venner av oss å gifta oss. Nå er den ene vennen min så lei seg . Hun har jo ikke noe med det. Mente vi burde sagt det før, men var jo vårt valg. Hun får bare være sur. Anonymkode: 062c9...36a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 Selvsagt deres valg, men det hadde blitt (humoristisk) «hevn» for å snyte oss for utdrikningslag og bryllupsfest. Noen bekjente giftet seg en gang på 90-tallet uten å fortelle vennene dette. Første fest hjemme hos de ble alle CD-ene deres (diskret) flyttet rundt på slik at nesten ingen CD-er lå i korrekt cover. Det var snakk om over 500 CD-er... 🤣😈 Anonymkode: 48ca6...088
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #5 Skrevet 14. juni 2019 Hadde ikke blitt lei meg, men ville tenkt det var utrolig sært å ikke fortelle om det. Anonymkode: 72579...dd4
Superdolly Skrevet 14. juni 2019 #6 Skrevet 14. juni 2019 Jeg hadde blitt lei meg, faktisk. Ikke fordi de valgte å gifte seg i hemmelighet, men fordi en av mine beste venninner ikke ville fortelle meg det. Det hadde nok fått meg til å tenke at vi ikke var så nære venner som jeg trodde, eller i hvert fall at hun ikke så på meg som en av sine beste venninner. Og det igjen hadde gjort at jeg ble litt lei meg, og jeg ville nok ha roet vennskapet ned etterpå.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #7 Skrevet 14. juni 2019 Jeg ville i hvertfall konkludert med at du ikke anså meg som noen viktig venninne hvis du hadde fortalt eet og til og med invitert andre venner. Det ville kanskje ikke vært slutten på venskapet, men jeg ville nok holdt deg mer på avstand. Anonymkode: 60ae6...a2f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #8 Skrevet 14. juni 2019 Hun snakker nesten ikke til oss mer. Tror hun ble sjalu. Forloverne våre har vi kjent i 3 år og henne i 15. Tror ikke hun blir blid igjen. Men hennes tap da. Vi ville jo gjøre det sånn. Anonymkode: 062c9...36a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #9 Skrevet 14. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hun snakker nesten ikke til oss mer. Tror hun ble sjalu. Forloverne våre har vi kjent i 3 år og henne i 15. Tror ikke hun blir blid igjen. Men hennes tap da. Vi ville jo gjøre det sånn. Anonymkode: 062c9...36a Du annser henne jo ikke for å være noen viktig person for deg. Hun har helt rett tydligvis. Det er klart hun ble sjalu og lei seg. Så lite du virker å bry deg om vennene dine tror jeg ikke hun har tapt så mye. Anonymkode: 60ae6...a2f
Superdolly Skrevet 14. juni 2019 #10 Skrevet 14. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun snakker nesten ikke til oss mer. Tror hun ble sjalu. Forloverne våre har vi kjent i 3 år og henne i 15. Tror ikke hun blir blid igjen. Men hennes tap da. Vi ville jo gjøre det sånn. Anonymkode: 062c9...36a Vel, hun har mest sannsynlig nå forstått hvor lite viktig hun er for deg. Og det er tydeligvis helt greit for deg å miste henne som venn, så da er det jo ikke noe problem. Muligens for henne, som kanskje sørger litt over å miste den hun anså som en av sine beste venner, men det kommer hun helt sikkert over med tiden.
sug lut Skrevet 14. juni 2019 #11 Skrevet 14. juni 2019 (endret) Det er helt innafor. Jeg gifta meg selv uten annet enn forlover tilstede og inviterte til fest noen uker etter - alle i familie og venneflokk på to sider var glade, unntatt én av mine venninner, og hun regelrett furta over ikke å ha blitt valgt som forlover (helt uten rot i virkeligheten av vårt forhold, det var minst fire andre jeg hadde villet velge før jeg ville tenkt på henne). Jeg har også venner som har vært sammen i tjuefem år og som godt kan ha funnet på å gifte seg for mange år siden uten at de noen gang har fortalt det - det er deres valg, og de velger også selv om det er noe de synes er viktig nok til å dele. Det er ikke vesentlig med bryllup for andre enn de to det gjelder, og selv brudeparet kan godt se på det som en ren formalitet, som vi gjorde. Endret 14. juni 2019 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #12 Skrevet 14. juni 2019 Hadde ikke blitt lei meg, men hadde syns det var utrolig sært. Hadde nok tenkt at vi ikke var så gode venninner likevel og kanskje faset deg ut. Anonymkode: 664b6...b33
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #13 Skrevet 14. juni 2019 Ja men vi må jo få være med de vi vil. Vi hengte mye sammen på grunn av de eldste guttene våre og vi hang sammen hver helg. Nå har vi behov får å være med minstejenta sine venner og valgte derfor de. Har jo sagt det ikke er noe personlig. Ville ikke ha noe styr rundt bryllupet. De må nesten tåle at vi har flere venner. Vil jo være med de også når det passer sånn. Men men sånn ble det da. Ville bare høre om det var normalt å bli så skuffa og sur liksom Anonymkode: 062c9...36a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #14 Skrevet 14. juni 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun snakker nesten ikke til oss mer. Tror hun ble sjalu. Forloverne våre har vi kjent i 3 år og henne i 15. Tror ikke hun blir blid igjen. Men hennes tap da. Vi ville jo gjøre det sånn. Anonymkode: 062c9...36a Eller kanskje det er deres fordi dere bytter ut stabile vennskap med nye venner som er mer spennende der og da? Om det er noe jeg har lært meg er det at å være en god venn ikke lønner seg. Folk tar en for gitt om en er for grei og stabil rett og slett. Anonymkode: 0c0fe...ce4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #15 Skrevet 14. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja men vi må jo få være med de vi vil. Vi hengte mye sammen på grunn av de eldste guttene våre og vi hang sammen hver helg. Nå har vi behov får å være med minstejenta sine venner og valgte derfor de. Har jo sagt det ikke er noe personlig. Ville ikke ha noe styr rundt bryllupet. De må nesten tåle at vi har flere venner. Vil jo være med de også når det passer sånn. Men men sånn ble det da. Ville bare høre om det var normalt å bli så skuffa og sur liksom Anonymkode: 062c9...36a Du har laget denne historien bare for å provosere, ikke sant? Ingen er så likegyldige til vennene sind håper jeg. Anonymkode: 60ae6...a2f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #16 Skrevet 14. juni 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun snakker nesten ikke til oss mer. Tror hun ble sjalu. Forloverne våre har vi kjent i 3 år og henne i 15. Tror ikke hun blir blid igjen. Men hennes tap da. Vi ville jo gjøre det sånn. Anonymkode: 062c9...36a Ah! Dette forandrer saken for min del. Nå er det jo åpenbart at du er et nettroll. Kos deg med det. Anonymkode: 48ca6...088
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #17 Skrevet 14. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja men vi må jo få være med de vi vil. Vi hengte mye sammen på grunn av de eldste guttene våre og vi hang sammen hver helg. Nå har vi behov får å være med minstejenta sine venner og valgte derfor de. Har jo sagt det ikke er noe personlig. Ville ikke ha noe styr rundt bryllupet. De må nesten tåle at vi har flere venner. Vil jo være med de også når det passer sånn. Men men sånn ble det da. Ville bare høre om det var normalt å bli så skuffa og sur liksom Anonymkode: 062c9...36a Skjønner ikke hvorfor du blander inn hvem dere er sammen med osv. Handlet ikke dette om at du ventet 1.5 år før du sa noe? Hvorfor tror du hun er sjalu? Det tviler jeg på, tenker hun heller synes dette var utrolig sært og har fått et nytt syn på dere. Anonymkode: 664b6...b33
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #18 Skrevet 14. juni 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: OK ja takk. Jeg og mannen tok med 4 venner av oss å gifta oss. Nå er den ene vennen min så lei seg . Hun har jo ikke noe med det. Mente vi burde sagt det før, men var jo vårt valg. Hun får bare være sur. Anonymkode: 062c9...36a Det blir jo en annen sak. Da har dere bevisst utelatt noen. Anonymkode: f194d...ff0
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #19 Skrevet 14. juni 2019 Jeg hardere nære venninner. Hadde bare blitt glad på deres vegne. Men om min bestevenninne ikke hadde sagt noe hadde jeg blitt veldig overrasket og skuffet! Vi har virkelig støtter hverandre i tykt og tynt. Jeg tenker det kommer litt an på hva slags vennskap man har. Anonymkode: 50cc0...68b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #20 Skrevet 14. juni 2019 Vi har jo grudd oss for å si det . Skjønte jo de kom til å bli forbanna ! Derfor har vi jo holdt kjeft ! Men jeg trodde ikke det skulle bli så ille . Litt snurt liksom, og så ferdig med det. Anonymkode: 062c9...36a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #21 Skrevet 14. juni 2019 Å reise vekk å gifte seg i hemmelighet hadde jeg ikke reagert på. Om det hadde tatt 1,5 år før hun fortalte meg at hun var gift, da hadde jeg nok reagert. Ikke nødvendigvis blitt veldig lei meg, men lurt på hva i all verden slags tanker dette mennesket har som velger å ikke fortelle sin bestevenninne at hun har giftet seg. Anonymkode: 72e51...29b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #22 Skrevet 14. juni 2019 Var vist det som var så ille at vi ikke sa noe og valgte de 4 nyeste vennene våre. Vi har masse venner og er med alle. Men ikke samtidig. De her er litt mer sånn noen få holder. Jaja. Jeg har no sagt det nå da så får vi se. 3 måneder siden jeg sa det og har vært med de 1 gang bare. Da furter de bare. Må tro det går over da Anonymkode: 062c9...36a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #23 Skrevet 14. juni 2019 At de reiste vekk for å gifte seg hadde jeg ikke reagert på, det er det mange som gjør Men å vente 1,5 år med å fortelle vennene sine at man er gift er veldig sært. Anonymkode: fa709...5d1
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #24 Skrevet 14. juni 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var vist det som var så ille at vi ikke sa noe og valgte de 4 nyeste vennene våre. Vi har masse venner og er med alle. Men ikke samtidig. De her er litt mer sånn noen få holder. Jaja. Jeg har no sagt det nå da så får vi se. 3 måneder siden jeg sa det og har vært med de 1 gang bare. Da furter de bare. Må tro det går over da Anonymkode: 062c9...36a Du bestemmer hvordan du vil gifte deg og hvordan du vil behandle dine venner. Du bestemmer ikke hvordan de skal reagere. Jeg tenker at hun kanskje kan finne seg noen bedre enn deg siden du åpenbart ikke bryr deg om henne. Anonymkode: 67bf9...386
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #25 Skrevet 14. juni 2019 hadde ikke brydd meg, man blir Krenka for alt idag Anonymkode: 0f043...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå