Gå til innhold

Unnskyldning for å ikke drikke i bryllup (gravid).


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ta imot og ikke drikk, bare late som. Eneste som fungerer. Allerede det med alliere seg med servitører blir lagt merke til hvis de skjenker ut vin fra flaske og du får en annen.

Kvalme kan være like avslørende. Min søster var i bryllup der det ble fisk til forrett og hun begynte å svette ved lukten. Ble oppdaget med en gang.

Anonymkode: c2087...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men sånn er det ikke der hi vanker. Det er altså umulig for deg å skjønne?

Til hi: gjør som du har fått råd om, ta i mot glass, men bare lat som du drikker. Det kommer til å gå helt fint. 

Og gratulerer med baby i magen!

Anonymkode: b9264...ece

Vanker😂😂 høres ut som jeg henger med en gjeng alkiser😂  

Takk😇 

Anonymkode: 692cd...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2019 den 13.27, Anonym bruker skrev:

Trenger tips. Det er "forventa" at jeg skal være med å drikke, og jeg pleier alltid å gjøre det i festlige lag med samme gjeng. Nå er jeg gravid, men forteller det ikke til folk enda. Så må ha en forklaring på hvorfor jeg ikke drikker😁 Holder ikke med å si at jeg er sjåfør, da blir jeg gjennomskua på flekken😁

Anonymkode: 692cd...c36

Få deg et glass med sprite i baren. Hvis noen spør si det er vodka i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 7.40, Anonym bruker skrev:

Forstår ikke at det skal være et drikkepresset? Jeg veksler litt på om jeg drikker eller ikke når vi er ute. Aldri måtte forklare meg eller fått spørsmål om hvorfor jeg bare tar en brus eller en kaffe

Anonymkode: b7568...61f

Samme her. Har aldri opplevd at noen spør hvorfor man ikke drikker. Aldri hørt om. 

Anonymkode: c33be...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du turnus? Si at du ble beordret på dagvakt dagen etter bryllupet og ikke kan komme fyllesjuk. 

 

Har du flere barn? Kan en av de være syke og du må komme tidligere hjem/ til barnevakten. Kan de ha en kamp du må være med på? Dugnad? 

 

Tante har kommet på sykehus og du må kjøre mammaen din dit i visitt tiden dagen etter. 

Anonymkode: 12bb5...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette funket for meg i bryllupsmidddag:

Løft glasset til munnen av og til og lat som du drikker. Sett glasset ned ved siden av mannen sitt om dere sitter sammen, la mannen ta «feil glass» innimellom slik det minker litt i begge. 

Anonymkode: 7773d...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.6.2019 den 15.51, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke problemet. Tror kanskje du gjør deg selv litt mer interessant enn du faktisk er. Tro meg, INGEN bryr seg om hvorfor du ikke drikker. Og hvis du absolutt vil lage styr ut av ingenting så si til de som serverer at du ønsker å få alkoholfritt uten at andre ser det. De fikser det for deg. 

Anonymkode: 51b1f...4d5

Hvordan vet du at ingen i hi sin omgangskrets bryr seg om hvorfor hun ikke drikker? Jeg drikker ikke lenger, pga helse og medisiner, og får nesten alltid spørsmål om hvorfor jeg ikke drikker

Anonymkode: 13552...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du kjører. Det gjorde jeg og jeg kjørte jo. Så enkelt var det 😛

Anonymkode: 9c03c...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...