Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #26 Skrevet 9. juni 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: I min familie - og min mann sin, er ingen det. Ingen er skilt, heller ikke i vår vennekrets. Kjenner kun perifere som er skilt eller utro. Jeg har aldri vært det, heller ikke min mann. Som du selv sier - er man det, får «alle» vite det. Anonymkode: 2b17f...968 Hvor naiv er du? Vet du hvor mye utroskap som aldri blir oppdager? Jeg var utro mange ganger tidligere selv med en tidligere partner. Ingen vet om det. Er 20 år siden og ingen ville trodd det om meg. Ingen venner vet om det og det vil alltid være en hemmelighet jeg bærer. Det ble slutt med denne partneren 10 år senere av helt andre grunner. Ingen i min familie heller som er skilte men jeg er da ikke så naiv at jeg tror det er ensbetydende med at ingen har vært utro. Anonymkode: 5cb08...540
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #27 Skrevet 9. juni 2019 Utroskap er mer vanlig enn man tror. Det er min erfaring. Man får som oftest ikke vite så mye om det. De fleste som er utro er veldig forsiktig, nettopp fordi de har en partner de ikke ønsker skal vite. Hemmeligheten blir bevart, selv etter at et sidesprang er avsluttet. Utroskap kommer sjeldent fram. Har kun opplevd det med en nær venninne, da vi plutselig en dag stod der i samme båt. Da kunne vi dele noen erfaringer. Ville ellers aldri sagt noe til noen. Ellers kan man høre om enkelte som har blitt avslørt. Men tenk hvor mange som faktisk ikke blir det, være seg utroskap som en engangsgreie eller over år. Anonymkode: 81a08...70e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #28 Skrevet 9. juni 2019 Vi er mange som IKKE er utro. Det er faktisk et valg man tar selv. Ofte er det ikke så mye utroskapen som løgnen som dreper ekteskapet. Hvordan kan man stole på et menneske som er villig til å lyve deg rett opp i ansiktet og tror det er greit? Så dere som synes det er greit så lenge ektefellen ikke vet det: Dere er ikke riktig klok! Hold orden i sysakene. Étt forhold om gangen med mindre annet er avtalt. Det er faktisk ikke rakettvitenskap... Anonymkode: a524f...e42
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #29 Skrevet 9. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi er mange som IKKE er utro. Det er faktisk et valg man tar selv. Ofte er det ikke så mye utroskapen som løgnen som dreper ekteskapet. Hvordan kan man stole på et menneske som er villig til å lyve deg rett opp i ansiktet og tror det er greit? Så dere som synes det er greit så lenge ektefellen ikke vet det: Dere er ikke riktig klok! Hold orden i sysakene. Étt forhold om gangen med mindre annet er avtalt. Det er faktisk ikke rakettvitenskap... Anonymkode: a524f...e42 Noen ganger er ikke verden så sort hvitt. At jeg er et drittmenneske som er utro mot mannen min går helt fint. Jeg skader faktisk ingen så lenge han ikke vet om det. Anonymkode: 4144f...5b2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #30 Skrevet 9. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen ganger er ikke verden så sort hvitt. At jeg er et drittmenneske som er utro mot mannen min går helt fint. Jeg skader faktisk ingen så lenge han ikke vet om det. Anonymkode: 4144f...5b2 Hva med din egen intregitet? Og om du synes det er greit å lyve for ham om dette, hva annet lyver du så også om? Han vet jo ikke om det, så det er greit? Han kan jo ikke stole på deg i det hele tatt! Han må leve sitt liv på en løgn, for det har du bestemt at han skal. Det du gjør er ekstremt egoistisk! Sikkert den enkleste utvei for deg selv, men skikkelig egoistisk! Anonymkode: a524f...e42
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #31 Skrevet 9. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med din egen intregitet? Og om du synes det er greit å lyve for ham om dette, hva annet lyver du så også om? Han vet jo ikke om det, så det er greit? Han kan jo ikke stole på deg i det hele tatt! Han må leve sitt liv på en løgn, for det har du bestemt at han skal. Det du gjør er ekstremt egoistisk! Sikkert den enkleste utvei for deg selv, men skikkelig egoistisk! Anonymkode: a524f...e42 Det er jeg fullstendig klar over. Og det er et valg jeg har tatt. Ville jeg tatt det valget dersom jeg hadde det bra hjemme? Eller med meg selv? Nei. Min integritet ble skadet for lenge siden, det vet jeg. Jeg vet og hvorfor jeg gjør det jeg gjør. Jeg levde mitt liv basert på en løgn i mange år, så jeg vet hvor kjipt det er. Likevel kan jeg ikke gå fra mannen min enda. Så da er det som det er. Anonymkode: 4144f...5b2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #32 Skrevet 9. juni 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med din egen intregitet? Og om du synes det er greit å lyve for ham om dette, hva annet lyver du så også om? Han vet jo ikke om det, så det er greit? Han kan jo ikke stole på deg i det hele tatt! Han må leve sitt liv på en løgn, for det har du bestemt at han skal. Det du gjør er ekstremt egoistisk! Sikkert den enkleste utvei for deg selv, men skikkelig egoistisk! Anonymkode: a524f...e42 Nå er ikke verden så svart/hvitt som du presenterer her. Folk er utro, noen over en lav sko. Integritet har ikke alltid en direkte sammenheng i det utroskap oppstår. Anonymkode: 81a08...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå