Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #26 Skrevet 7. juni 2019 Vasker det en gang i uka. Om sommeren skyller jeg det oftere hvis jeg har badet i saltvann. Anonymkode: 15632...0ed
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #27 Skrevet 7. juni 2019 Stort sett hver dag. Evnt annen hver. Og om det ikke er vasket bruker jeg ofte tørrsjampo før jeg går ut døra. Anonymkode: d7295...090
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #28 Skrevet 7. juni 2019 Jeg har langt krøllete hår, så jeg kan ikke bare gre det liksom, da blir det kjempestort og fluffy. Så jeg vasker det annenhver morgen, har da hårskum i det og lar det lufttørke. Den dagen jeg ikke vasker det kan jeg ikke gre det og må dette det opp. Anonymkode: 19e17...82c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #29 Skrevet 7. juni 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Er så lei av å vaske det.. Har faktisk ikke vasket det siden søndag og det ser helt jævlig ut. Lukter hodebunn også, men jeg bare ooorker ikke å vaske det. Er så sliten etter jobb! Anonymkode: ac8f6...dec En gang i uka. Håret er nå vant til det. Jeg sparer meg for kjemikalier og slitasje på håret Anonymkode: bb764...f1a
Førstemann Skrevet 7. juni 2019 #30 Skrevet 7. juni 2019 Hver dag! Med noen unntak i helger og ferier, da kan jeg gå over til annenhver dag. Men håret blir så flatt dagen etter, så vasker det før jobb hver morgen.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #31 Skrevet 7. juni 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Etter jobb? Du vet du kan dusje og vaske deg før jobb. Det gjør jeg hver eneste dag. Du er bare lat og du kjenner selv at du lukter. Herlig! Anonymkode: eb4d2...baa Nei, sier du det?😂 Jeg dusjer også hver eneste dag før jobb. Og nei, jeg står ikke opp 30 min før for å vaske håret. Er trøtt om morgenen også😴🛌 Anonymkode: ac8f6...dec
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #32 Skrevet 7. juni 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Vasker det annen hver dag. Dagen det ikke vaskes setter jeg det opp så det ikke blir tørt. Hvis jeg ikke har hatt produkter i håret etter forrige vask, skylder jeg det bare og har i litt balsam i tuppene for å få gredd ut flokene. Anonymkode: b5cef...bb7 Skylder? Skyller 😉 Anonymkode: 89cec...fb3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #33 Skrevet 7. juni 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, sier du det?😂 Jeg dusjer også hver eneste dag før jobb. Og nei, jeg står ikke opp 30 min før for å vaske håret. Er trøtt om morgenen også😴🛌 Anonymkode: ac8f6...dec Akkurat det jeg sier; lat Anonymkode: eb4d2...baa
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #34 Skrevet 7. juni 2019 vasker det hver søndag Bruker litt tørrshampoo de siste par dagene. Anonymkode: 68c5a...943
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #35 Skrevet 7. juni 2019 Hver gang jeg dusjer, det vil si annenhver dag. Anonymkode: 4d0be...ce8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #36 Skrevet 8. juni 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, sier du det?😂 Jeg dusjer også hver eneste dag før jobb. Og nei, jeg står ikke opp 30 min før for å vaske håret. Er trøtt om morgenen også😴🛌 Anonymkode: ac8f6...dec Bruker du 30 (!) minutter på å vaske håret???!! 😳 Anonymkode: c949e...15c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #37 Skrevet 8. juni 2019 On 6/6/2019 at 8:59 PM, Anonym bruker said: Er så lei av å vaske det.. Har faktisk ikke vasket det siden søndag og det ser helt jævlig ut. Lukter hodebunn også, men jeg bare ooorker ikke å vaske det. Er så sliten etter jobb! Anonymkode: ac8f6...dec hver dag Anonymkode: 6b1c4...d76
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #38 Skrevet 8. juni 2019 Vasker det ca hver 5. dag. Jo oftere en vasker håret, jo fortere blir det fett. Mitt blir ikke fett, men jeg må vaske det hver 5. dag pga flass som samler seg opp og gjør håret «støvete». Anonymkode: d2683...d3a
Superdolly Skrevet 8. juni 2019 #39 Skrevet 8. juni 2019 Er du lei av å vaske håret, kan du jo barbere det av. En enkel og praktisk løsning. Da kan du bare skylle hodebunnen kjapt i dusjen uten å bruke 30 minutter ekstra. Ellers vil jeg si meg enig med de som kaller deg lat, som ikke gidder å vaske håret selv om du stinker fordi du er "sliten etter jobb". Hvis du er så sliten at du ikke klarer å slepe deg inn i dusjen og løfte ei sjampoflaske bør du seriøst begynne å trene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå