Gå til innhold

Hvor ofte vasker du håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å vaske det.. Har faktisk ikke vasket det siden søndag og det ser helt jævlig ut. Lukter hodebunn også, men jeg bare ooorker ikke å vaske det. Er så sliten etter jobb!

Anonymkode: ac8f6...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om sommeren må det vaskes hver dag. Har ekstremt tykt hår og jeg blir så svett i hodebunnen at det klør. Høst, vår og vinter når det holder seg under 15 grader trenger det bare å vaskes et par ganger i uka. 

Anonymkode: 9f281...484

Skrevet

Jeg prøver å ikke vaske det så ofte nå, så har bare vaska det to ganger på en uke. Men har skylt det hver gang jeg har dusja (hver dag). Merker allerede at det ikke blir så fort fett 

Anonymkode: 3d6f6...746

Skrevet

2-3 ganger i uka. Kan ikke vaske det oftere, Da har jeg Aldri tørt hår.

Anonymkode: 8dca9...0b8

Skrevet

Et par ganger i uka. Har normalt fett hår, men ser at det er mindre fett når jeg ikke vasker det så ofte. Er gravid nå, og ekstremt sliten, dette har bidratt til at jeg ikke gidder å vaske det så ofte.

Anonymkode: c8001...604

Skrevet

Mitt blir liksom så flatt og rett, allerede dagen etter vask. Vasker annenhver dag.

Anonymkode: 809fd...79c

Skrevet

Hver morgen😀

Anonymkode: 22f2f...638

Skrevet

Annenhver dag. Luggen kanskje hver dag.

Velsignet med hud som ikke blir tørr (fett fett fett)

Anonymkode: c33f9...917

Skrevet

Annenhver dag, minst. 

Hater skittent hår. 

Anonymkode: d39b8...f16

Skrevet

To til tre ganger i uka. 

Anonymkode: 411a4...6b5

Skrevet

Vasker det annen hver dag. Dagen det ikke vaskes setter jeg det opp så det ikke blir tørt.

Hvis jeg ikke har hatt produkter i håret etter forrige vask, skylder jeg det bare og har i litt balsam i tuppene for å få gredd ut flokene.

Anonymkode: b5cef...bb7

Skrevet

Hver dag! 

Anonymkode: 3e8e0...3c7

Skrevet

Annenhver dag. Bruker tørrsjampo den dagen jeg ikke vasker det

Anonymkode: 3ff9f...2b3

Skrevet

Vasker det hver morgen. 

Anonymkode: bbabc...ec8

Skrevet

2 ganger i uken. I starten var det mer fett siste dagen før vask. Nå er det akkurat som om håret har vent seg til det og ikke er like fett selv om det går flere dager mellom vask.

Anonymkode: e9953...561

Skrevet

Hver dag, bruker alltid stylingprodukter i. 

Anonymkode: 8e13b...878

Skrevet

Annenhver dag til hver tredje. Blir ikke så fort fett lengre. Håret har tydeligvis blitt vant til det

Anonymkode: 2d8c1...a69

Skrevet

Annenhver til hver tredje dag 

Anonymkode: 65a48...d5e

Skrevet

Hver andre til tredje dag

Anonymkode: baf3a...d30

Skrevet

Hver morgen 

Anonymkode: eb4d2...baa

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er så lei av å vaske det.. Har faktisk ikke vasket det siden søndag og det ser helt jævlig ut. Lukter hodebunn også, men jeg bare ooorker ikke å vaske det. Er så sliten etter jobb!

Anonymkode: ac8f6...dec

Etter jobb? Du vet du kan dusje og vaske deg før jobb. Det gjør jeg hver eneste dag.

Du er bare lat og du kjenner selv at du lukter. Herlig!

Anonymkode: eb4d2...baa

Skrevet

Nesten to ganger i uka. Det holder seg helt greit i nesten en uke, så prøver å vaske det minst mulig når det er slik. Vaska det annen hver dag før og det ble fett nesten  før jeg var ferdig med å dusje, så hadde ett prøveprosjekt med å kutte ned. Helt grusomt når jeg holdt på, men det ble veldig bra, 

Jeg trener ikke slik at jeg blir ikke slik svett i hodet. Jeg er aktiv, men ikke på den måten som om jeg hadde trent. Jeg dusjer når det trengs uavhengi av hvor lenge det er siden. Som feks igår når jeg hadde noen arbeidsfolk på jobb som pusset gipsvegger rundt meg, da var det rett hjem og dusje håret selv om jeg gjorde det før jeg dro på jobb. Så jeg lar det ikke være skittent bare pga at jeg vil vaske det minst mulig. Begge ungene har dusja håret hver dag, men nå har begge prosjekt med å kutte det ned. Eldste planlegger trening slik at hun ikke må vaske det hver dag. Det er ikke like enkelt når de har gym på skolen,har treninger på kveldstid, men de har klart å kutte ned hårvasken litt og de ser det hjelper selv om det ikke er enorme forandringer. 

Anonymkode: 592b6...f5d

Skrevet

Hver dag. 

Anonymkode: c949e...15c

Skrevet

2 ganger i uka. Vasket hver annen dag før. Håret har tilpasset seg og er mindre fett mellom hårvask. Trener ikke, men er relativt fysisk aktiv. Brukervalg tørrsjampo og stylingprodukter. Merker at håret er sunnere ved sjeldnere vask. 

Anonymkode: e7090...dd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...