Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #26 Skrevet 3. juni 2019 Min sitter med headset men syns det er så dårlig. Har dere noen headset anbefalinger til barn på fly? Anonymkode: 27dad...c3f
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #27 Skrevet 3. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg også sover/hviler. Sittende! Slik som alle andre gjør på fly. Ellers må man fly business 🤷♀️ Anonymkode: 6dabd...701 Mange martyrer her... Anonymkode: 18289...d7f
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #28 Skrevet 3. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg også sover/hviler. Sittende! Slik som alle andre gjør på fly. Ellers må man fly business 🤷♀️ Anonymkode: 6dabd...701 Selvfølgelig må man ikke det. Setene kan legges ned, og det er fritt valg å gjøre det Anonymkode: 15a81...0d8
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #29 Skrevet 3. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig!! De som sitter foran meg får ganske enkelt ikke lov til å lene setet bak. Jeg setter knærne stødig mot seteryggen om jeg ser de prøver, så den ikke går bakover. Og hvis de snur seg og ser bak, så later jeg som ingenting 🤷♀️ Anonymkode: 6dabd...701 Vel da hadde jeg snudd meg og bedt deg flytte knærne dine. Anonymkode: c0bc4...9a7
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #30 Skrevet 3. juni 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel da hadde jeg snudd meg og bedt deg flytte knærne dine. Anonymkode: c0bc4...9a7 Og jeg hadde «ikke skjønt hva du mener». Evt utdypet med et, beklager, det går ikke. Evt forklart at beina mine dessverre henger fast til kroppen og ikke har teleskopfunksjon. Jeg er lang, jeg har ingen plass å gjøre av beina mine. Ingen flyvert(inne) i verden hadde tvunget meg til å sitte vridd i setet (eller kunne tvunget for den del). Så denne hadde du nok tapt. Du kunne vært sur, kjefter eller vært grinete hele turen, men det hadde ikke forandret det faktum at setet aldri hadde kommet bakover i løpet av flyturen. Beklager. Sånn er det. Anonymkode: 6dabd...701
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #31 Skrevet 3. juni 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig må man ikke det. Setene kan legges ned, og det er fritt valg å gjøre det Anonymkode: 15a81...0d8 Hehe, man må ingenting såklart. Men hvis livet avhenger av å kunne ligge, så bør man det. Folk som sitter foran meg på fly får ikke legge ned setet. Det er ikke plass, og det er flere som har prøvd altså, men kapitulert og gitt opp. Anonymkode: 6dabd...701
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #32 Skrevet 3. juni 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange martyrer her... Anonymkode: 18289...d7f Martyr? Hvordan får du det til å passe? Vet du hva ordet betyr? Anonymkode: 6dabd...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå