Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #26 Skrevet 4. juni 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Man trenger ikke å romantisere alt. Noen barn er nok intelligente og spør om de rareste ting. Det er stor forskjell på disse barna og barn som rett og slett er slitsomme å være rundt (typ brautende, frekke og skal ha all oppmerksomhet til enhver tid). Anonymkode: 2dc9b...92e Vel, det var ikke beskrivelsen som ble gitt. Men du kan jo dikte opp en ny, hvis du ikke liker den du leste? Det gjelder tross alt et helt ukjent barn, så du kan kalle henne hva du vil... Anonymkode: d367c...a33
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #27 Skrevet 4. juni 2019 Jeg får beskjed om at mine er høflige og snille og ikke noe tull. Men jeg spør alltid hvordan det har gått osv. Jeg er ærlig med å si jøss hadde det bare vert sånn hele tiden hjemme hehehe.. unger er unger. Hvis det har vert kjeding eller noe styr så sier jeg bare på en hyggelig måte at idag var de litt uenige men det løste seg etter hvert. Anonymkode: c9115...c10
Superdolly Skrevet 5. juni 2019 #28 Skrevet 5. juni 2019 Jeg vet jo ikke annet enn det folk forteller meg, men alle tilbakemeldinger fra barnehageansatte, lærere og venners foreldre tilsier at de oppfører seg fint. Som unger flest vil jeg anta at de har hatt noen glipper her og der, men det har ikke vært så ille at jeg har blitt fortalt om det. Ikke så ille at invitasjonene har stoppet opp heller. Derfor tror jeg at de klarer seg helt fint ute i verden.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #29 Skrevet 5. juni 2019 På 4.6.2019 den 8.43, Anonym bruker skrev: Så hun er egentlig slitsom med andre ord.. Anonymkode: 2dc9b...92e Nei, hun er ikke det.. Bare litt annerledes.. Anonymkode: 12bd3...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå