Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #26 Skrevet 31. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har tenkt at han kan prøve på andre også. Men vis jeg forteller det nå, blir livet mitt ødelagt igjen, har endelig min egen liten familie. Jeg blir ikke noe bedre av det p fortelle. Jeg kommer fra et annet land, annen kultur som ikke ha noe forståelse. I den kulturen jeg kommer fra, selv om damen er uskyldig er hun skyldig! Med en gang jeg krangler med mannen min vil han alltid minne meg på det og jeg vær dag prøver å glemme dette! Det samme vil foreldrene også. Anonymkode: a8332...c43 Har du en så stygg mann at han vil bruke mot deg at du som lite barn ble utsatt for overgrep? Uansett kultur er det IKKE en god mann! Og om du reiser uten å fortelle noen kan du ikke være sikker på å beskytte barna dine eller deg selv fra nye overgrep. Kan du tilgi deg selv om barna dine blir utsatt for det samme fra denne mannen? Det er stor sjanse for at det kan skje. Er du virkelig villig til å ta risikoen for at det kan skje? Anonymkode: df4a4...e70
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #27 Skrevet 1. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi, hvis du reiser, da må du regne med at denne mannen vil ønske å gjøre ett av to - enten få deg på tomannshånd, eller få være alene med dine barn. Du skal i en større familiesetting, trolig masse folk. Jeg tror ikke du alene vil greie å beskytte både deg selv og barna dine. Denne mannen vil forstå at du aldri har sagt noe til noen. Det gjør at han vil føle seg trygg på at du aldri vil si noe til noen uansett hva han gjør. Han kan få andre som er helt uvitende til å gjøre ting slik at du og barna blir separerte og han skal "passe" dem. F.eks. du snakker med noen nære, har ungene hos deg, ungene vil leke med andre - han tar med seg noen av barna for å vise dem noe... eller du tror ungene er trygge fordi din mor passer dem, hun går ut av rommet.... Jeg tror ikke du vil greie å beskytte både deg selv og ungene dine hvis du ikke forteller hva denne mannen har gjort. Og derfor bør du ikke reise om du ikke forteller det til dine foreldre, ev. får din mann til å bli med og forteller ham. Kan du tilgi deg selv om denne mannen nok en gang forgriper seg på deg? Eller hva om han forgriper seg på dine barn? Du alene kan ikke holde barna dine i hånden 24 timer i døgnet, så du kan ikke beskytte barna dine 100 %. Og da er det ikke forsvarlig av deg å reise så lenge du ikke har fortalt andre hva han har gjort slik at de kan hjelpe deg med å beskytte deg selv og dine barn. Du gir fra deg makt når du skjuler hva han har gjort. Du gir ham mer makt. Ikke gjør det. Ikke utsett barna dine for å bli utsatt for det samme som deg! For denne mannen vil det trolig bli som en ekstra gave å også få misbruke barna til ei han misbrukte som barn - for så syke er slike som han. Ikke reis om du ikke kan fortelle noen hva han har gjort. Du trenger hjelp for å beskytte deg selv og barna dine! Anonymkode: df4a4...e70 Han bor ikke hos besteforeldre. Skal ikke være i nærheten denne personen. Han har jeg sett 2 ganger etter dette, da jeg var 15 år og 18 år. Første møte var veldig skremmende for meg! Han tror jeg ikke husker og sist jeg så han hilste på. Jeg bare sa hei. Ingen klem ikke noe smil. Var alltid nær pappa og holdt lang distanse fra denne personen. Jeg er veldig redd for barnet mitt. Jeg lar barnet svært sjeldent reise til morfar og mormor. Jeg må hele tiden vær nær dem. Kommer ikke gå et min fra barnet. Vis jeg blir alene, skal med engang ta FaceTime med mannen. Men skal ikke overnatte hos besteforeldre, kun 1 natt. Skal være hos manns foreldre. De bor flere timer unna. Og han skjenner ikke dem. Skal ta opp lydopptak, og skaffe meg bevis. Vis denne personen prøver å ta kontakt med meg. Anonymkode: a8332...c43
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #28 Skrevet 1. juni 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du en så stygg mann at han vil bruke mot deg at du som lite barn ble utsatt for overgrep? Uansett kultur er det IKKE en god mann! Og om du reiser uten å fortelle noen kan du ikke være sikker på å beskytte barna dine eller deg selv fra nye overgrep. Kan du tilgi deg selv om barna dine blir utsatt for det samme fra denne mannen? Det er stor sjanse for at det kan skje. Er du virkelig villig til å ta risikoen for at det kan skje? Anonymkode: df4a4...e70 Jeg tror ikke han vil støtte meg! Han vil føle mere skam å være med meg! Det er svært sjeldent at det finnes sånne menn. Men min mann vil ved første mulighet skille med meg vis han får vite dette. Jeg er 1000 % sikker at han ikke vil støtte meg. Vil sikkert si, du ønsket det. Vis du ikke ville det, det ville ikke skjedd. Hvordan kan jeg ønske dette???? Min første minne etter jeg gråt etter mamma er dette. Jeg var nesten 5 år da. Tror han har prøvd på meg før jeg begynte huske ting. Husker det stedet, det var et gammel forlatt bygning etter krigen. Sikkert han har tatt meg ut dit og sakt at han skal gå tur, til beste foreldre. Siden jeg ikke hadde mor å passe på. Faren var på reiser via jobb. Anonymkode: a8332...c43
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #29 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror ikke han vil støtte meg! Han vil føle mere skam å være med meg! Det er svært sjeldent at det finnes sånne menn. Men min mann vil ved første mulighet skille med meg vis han får vite dette. Jeg er 1000 % sikker at han ikke vil støtte meg. Vil sikkert si, du ønsket det. Vis du ikke ville det, det ville ikke skjedd. Hvordan kan jeg ønske dette???? Min første minne etter jeg gråt etter mamma er dette. Jeg var nesten 5 år da. Tror han har prøvd på meg før jeg begynte huske ting. Husker det stedet, det var et gammel forlatt bygning etter krigen. Sikkert han har tatt meg ut dit og sakt at han skal gå tur, til beste foreldre. Siden jeg ikke hadde mor å passe på. Faren var på reiser via jobb. Anonymkode: a8332...c43 Stakkars deg, det høres veldig vanskelig ut for deg. Jeg anbefaler deg bare om å gå til psykolog for å snakke med noen og bearbeide dette. Lov meg at du gjør det. Anonymkode: 0303c...06a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #30 Skrevet 1. juni 2019 Du kan ikke reise på denne turen uten støtte. Dine foreldre må få vite det, så de kan hjelpe deg og beskytte dine barn. Hvis du ikke klarer å fortelle, må du bli hjemme, av hensyn til dine barn, og deg. Anonymkode: ea0eb...61c
eliona Skrevet 1. juni 2019 #31 Skrevet 1. juni 2019 Dette må bare være så vanskelig for deg. Hvordan kan et barn på 5 år ønske å bli utnyttet? Et på denne alderen er jo ikke engang i stand til å tenke slike tanker. Jeg skjønner godt at kulturen og bakgrunnen din kan være utfordrende, men tror du ikke også mennesker fra ditt hjemland har forandret seg de siste 20 årene? Tror du ikke de har fått andre holdninger rundt dette med voldtekt og pedofili? Jeg kjenner ikke deg eller din kultur, derfor spør jeg Det som jeg synes også er trist er at din mann kanskje vil reagere slik hvis hans datter (Gud forby) skulle bli utsatt for det samme. Hvordan skal han da eventuelt kunne støtte henne med den holdningen?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #32 Skrevet 1. juni 2019 9 timer siden, eliona skrev: Dette må bare være så vanskelig for deg. Hvordan kan et barn på 5 år ønske å bli utnyttet? Et på denne alderen er jo ikke engang i stand til å tenke slike tanker. Jeg skjønner godt at kulturen og bakgrunnen din kan være utfordrende, men tror du ikke også mennesker fra ditt hjemland har forandret seg de siste 20 årene? Tror du ikke de har fått andre holdninger rundt dette med voldtekt og pedofili? Jeg kjenner ikke deg eller din kultur, derfor spør jeg Det som jeg synes også er trist er at din mann kanskje vil reagere slik hvis hans datter (Gud forby) skulle bli utsatt for det samme. Hvordan skal han da eventuelt kunne støtte henne med den holdningen? Det kulturen jeg kommer fra er helt gjerne vasket,( sier ikke alle, men nesten halv parten) har hørt flere sånn lignende historie, det jente fortalte til familien. Jente ble drept og noen delvis av slekta snudde seg mot ryggen til denne mannen. Og en lignende til, der jente ble jaget, alle lo av jentas familie, med mannen skjedde ikke noe. Jeg har hørt der familien støtte sin datter og fått mannen i fengsel. Med min tilfelle er ikke dette sånt, alle vil snu ryggen til meg, aller først mannen min, han vil føle skam å ha kone som har blitt voldtatt, vil ikke bru seg at jeg var en barn den gangen! Og barnet mitt vil oppleve vanskelig å gifte seg, alle vil snakke moren har blitt voldtatt og ingen komme å ønske å bli slekt med min familie. Jeg skrev dette her, frodig jeg begynt å slite med mere depresjon og måtte få dette ut. Her var det mest tryggest og jeg kunne være 100% ærlig og uten å være redd å bli kjent igjen. For GUDS SKYLD jeg håper ikke dette skjer med mine barn, vis det ville skjedd jeg hadde 100% støtte barnet mitt og ville snudd ryggen som ikke støtter barnet mitt og det gjelder aller først barnefaren. Barnefaren vil 100% støttet sine barn. Men han ville ikke støttet meg! Anonymkode: a8332...c43
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #33 Skrevet 1. juni 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan ikke reise på denne turen uten støtte. Dine foreldre må få vite det, så de kan hjelpe deg og beskytte dine barn. Hvis du ikke klarer å fortelle, må du bli hjemme, av hensyn til dine barn, og deg. Anonymkode: ea0eb...61c Da har du ingen kjennskap til slike kulturer. Du må for all del ikke si noe HI. Det tror jeg du vet selv ❤ Det kan ødelegge mer enn det hjelper. Men en coach som jeg kjenner kan hjelpe deg å sortere tanker, og kanskje fjerne angsten knyttet til alt dette. Anonymkode: dc7a5...670
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #34 Skrevet 1. juni 2019 Hvorfor skal ikke mannen din bli med når du skal bo hos hans foreldre? jeg ville tatt kopi av pass og billetter og gjemt. I tillegg ville jeg gjemt passet til deg og barnet på et sted ingen vil finne det. Kanskje fått tak i et belte du kan ha helt inne mot kroppen og ha passene og billettene der hele tiden. søk opp Norge sin ambassaden i landet du skal til. Lær deg telefonnr og adressen. Hvordan kan du være helt sikker på at du får komme hjem igjen til Norge? Er du helt sikker på at foreldrene dine ikke lurer deg med for å la deg bli igjen? At du har blitt for norsk? Det høres jo ut som faren din er en veldig streng mann. Har han fått tilliten din for å lure deg med? når var du i hjemlandet ditt sist? Ta en telefon til UDI, forklar situasjonen og hør om de anbefaler deg en slik tur. jeg hadde aldri reist. Jeg tror dessverre du kommer til å bli tvunget til å bli igjen i hjemlandet sammen med barnet ditt. Anonymkode: dba14...faf
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #35 Skrevet 1. juni 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal ikke mannen din bli med når du skal bo hos hans foreldre? jeg ville tatt kopi av pass og billetter og gjemt. I tillegg ville jeg gjemt passet til deg og barnet på et sted ingen vil finne det. Kanskje fått tak i et belte du kan ha helt inne mot kroppen og ha passene og billettene der hele tiden. søk opp Norge sin ambassaden i landet du skal til. Lær deg telefonnr og adressen. Hvordan kan du være helt sikker på at du får komme hjem igjen til Norge? Er du helt sikker på at foreldrene dine ikke lurer deg med for å la deg bli igjen? At du har blitt for norsk? Det høres jo ut som faren din er en veldig streng mann. Har han fått tilliten din for å lure deg med? når var du i hjemlandet ditt sist? Ta en telefon til UDI, forklar situasjonen og hør om de anbefaler deg en slik tur. jeg hadde aldri reist. Jeg tror dessverre du kommer til å bli tvunget til å bli igjen i hjemlandet sammen med barnet ditt. Anonymkode: dba14...faf Tusen takk for støtten. Nei, jeg har ikke blitt for norsk. Gift med en fra samme land og har barn med han. Flere år vi er gift, og det aldri har vært noe uenigheter mellom oss. Mannen har ikke så le he siden vært der, og han får ikke ferie bare etter august fra jobben. Ingen vet dette her bare dere som er inne her på forum. Ingen har engang mistenkt dette her, så det ikke er lureri, foreldrene reiser dit hvert år, bare jeg ikke dro, sa alltid til mannen jeg ikke liker å være der, så har han hittil ikke mast. Men han som voldtok meg har vært i utlandet flere PR, når jeg var der nede. Men nå har han blitt sendt til hjemland. Faren er ikke så voldelig lenger, han ble endret når vi kom til Norge siden det ikke er lov å være voldelig med barn. Og vi har hatt norske naboer. Broren var da liten og han var voldelig, var 3 år eldre enn meg men jeg alltid slå ham tilbake, fordi jeg viste foreldrene var lei av han og fikk gjort noe med han. I hjemme land var det vanlig i den tiden at foreldre slå barna. Husker alle naboene var sånne med sine barn. Men nå har de lært at de kan oppdra barna uten å være voldelig i den kulturen jeg kommer fra. Anonymkode: a8332...c43
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #36 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da har du ingen kjennskap til slike kulturer. Du må for all del ikke si noe HI. Det tror jeg du vet selv ❤ Det kan ødelegge mer enn det hjelper. Men en coach som jeg kjenner kan hjelpe deg å sortere tanker, og kanskje fjerne angsten knyttet til alt dette. Anonymkode: dc7a5...670 Hei, jeg skal sende deg snart en pm. ☺️❤️ Hilsen Hi Anonymkode: a8332...c43
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #37 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal ikke mannen din bli med når du skal bo hos hans foreldre? jeg ville tatt kopi av pass og billetter og gjemt. I tillegg ville jeg gjemt passet til deg og barnet på et sted ingen vil finne det. Kanskje fått tak i et belte du kan ha helt inne mot kroppen og ha passene og billettene der hele tiden. søk opp Norge sin ambassaden i landet du skal til. Lær deg telefonnr og adressen. Hvordan kan du være helt sikker på at du får komme hjem igjen til Norge? Er du helt sikker på at foreldrene dine ikke lurer deg med for å la deg bli igjen? At du har blitt for norsk? Det høres jo ut som faren din er en veldig streng mann. Har han fått tilliten din for å lure deg med? når var du i hjemlandet ditt sist? Ta en telefon til UDI, forklar situasjonen og hør om de anbefaler deg en slik tur. jeg hadde aldri reist. Jeg tror dessverre du kommer til å bli tvunget til å bli igjen i hjemlandet sammen med barnet ditt. Anonymkode: dba14...faf Herre min det var da voldsomt til spekulasjoner. Hi, lurer virkelig hvor du er fra. Er det fra et europeisk land? Jeg er selv fra et land i sør Europa og det finnes sikkert noen med samme mentalitet men det er langt fra normalen. Anonymkode: 7a769...116
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #38 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da har du ingen kjennskap til slike kulturer. Du må for all del ikke si noe HI. Det tror jeg du vet selv ❤ Det kan ødelegge mer enn det hjelper. Men en coach som jeg kjenner kan hjelpe deg å sortere tanker, og kanskje fjerne angsten knyttet til alt dette. Anonymkode: dc7a5...670 Da er det enkelt og greit IKKE ansvarlig å reise dit med barna! Hun kan ikke garantere for barnas sikkerhet, tross det hun svarte meg tidligere. Hun tar dermed med seg barna til et sted for å møte en pedofil overgriper med lang historie, og hun som kvinne vil der ikke ha noen som helst mulighet til å beskytte barna sine hvis den pedofile voldtektsmannen går inn for at han vil ha hennes barn. Og ja, som en også skriver - hun kan også risikere å tvinges til enten å bli igjen selv, eller at barna må bli igjen. Da har hun lite eller ingenting hun skal ha sagt. Totalt uansvarlig!!! Anonymkode: df4a4...e70
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #39 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da er det enkelt og greit IKKE ansvarlig å reise dit med barna! Hun kan ikke garantere for barnas sikkerhet, tross det hun svarte meg tidligere. Hun tar dermed med seg barna til et sted for å møte en pedofil overgriper med lang historie, og hun som kvinne vil der ikke ha noen som helst mulighet til å beskytte barna sine hvis den pedofile voldtektsmannen går inn for at han vil ha hennes barn. Og ja, som en også skriver - hun kan også risikere å tvinges til enten å bli igjen selv, eller at barna må bli igjen. Da har hun lite eller ingenting hun skal ha sagt. Totalt uansvarlig!!! Anonymkode: df4a4...e70 Du vil aldri forstå. Hun har familie der nede, og de vil selvfølgelig aldri tvinge henne til det. De vet ingenting av hva som har foregått så ro deg ned. Skjønner bekymringen, men når du ikke er en del av en slik kultur så er det vanskelig å forstå. Hun kan selvsagt sette foten ned eller si noe om det skulle vært det. Pedofili slås veldig hardt ned på i slike kulturer. Veldig hardt. Men nå som hun er voksen har hun stemme mot sin familie, men det som har skjedd med henne kan hun aldri dele. Da får det store konsekvenser. Det vet HI selv. Men å beskytte sine barn står hun fri til med støtte fra sin mann og familie. For hun kan irettesette en slik oppførsel, men det HI er redd for er følelsene rundt denne mannen og ikke minst sinne. Om dette kommer frem så er det ikke bra. Hi er redd for at et møte med han kan vekke dette frem, og det er dette hun må ha hjelp til for om det kommer ut så får det store følger for hele hennes og barnas liv. Men hun er ikke i fare i hjemlandet. Anonymkode: dc7a5...670
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #40 Skrevet 1. juni 2019 Tror dere virkelig på dette? Er en Trolletåd fra BW Anonymkode: f2f0d...6a5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #41 Skrevet 1. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror dere virkelig på dette? Er en Trolletåd fra BW Anonymkode: f2f0d...6a5 Hva er BW? Anonymkode: dc7a5...670
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #42 Skrevet 1. juni 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du vil aldri forstå. Hun har familie der nede, og de vil selvfølgelig aldri tvinge henne til det. De vet ingenting av hva som har foregått så ro deg ned. Skjønner bekymringen, men når du ikke er en del av en slik kultur så er det vanskelig å forstå. Hun kan selvsagt sette foten ned eller si noe om det skulle vært det. Pedofili slås veldig hardt ned på i slike kulturer. Veldig hardt. Men nå som hun er voksen har hun stemme mot sin familie, men det som har skjedd med henne kan hun aldri dele. Da får det store konsekvenser. Det vet HI selv. Men å beskytte sine barn står hun fri til med støtte fra sin mann og familie. For hun kan irettesette en slik oppførsel, men det HI er redd for er følelsene rundt denne mannen og ikke minst sinne. Om dette kommer frem så er det ikke bra. Hi er redd for at et møte med han kan vekke dette frem, og det er dette hun må ha hjelp til for om det kommer ut så får det store følger for hele hennes og barnas liv. Men hun er ikke i fare i hjemlandet. Anonymkode: dc7a5...670 Det du skriver her, det tror jeg ikke. Hvis hun må møte denne mannen og skal i bryllup hvor denne mannen også er, da vet hun like godt som deg og meg at hun ikke vil greie å holde øye med barna sine 24/7. En velmenende lover kanskje dyrt og hellig å se etter dem en liten stund... alle stoler på denne mannen, ingen vet, så når han tilbyr seg å passe dem eller levere dem tilbake til Hi... da er det gjort. Dette er det en helt reell risiko for. Det er også en risiko for at nå som Hi har med seg sine egne barn så kan traumet ved å se denne mannen bli større enn tidligere, og hva skjer om hun bryter sammen der nede? Hos personer som hun ikke kan fortelle hvorfor hun bryter sammen, personer som i så fall må ta over ansvaret for barna fordi hun ikke takler det selv? Som i beste mening vil prøve å skåne barna fra His ev. sammenbrudd... Barna hennes er absolutt i fare der. Du sier at pedofili slås hardt ned på. Likevel blir det ikke slått ned på om en persons pedofile voldtekter har skjedd i fortiden - da er det plutselig ekstremt skambelagt og skillsmissegrunn. Om noen da forsøker seg på His barn vil de ikke plutselig forsvare henne og barna fremfor den pedofile. Det nekter jeg å tro. Det er i beste fall godtroende å tro det. Anonymkode: df4a4...e70
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #43 Skrevet 1. juni 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Stakkars deg, det høres veldig vanskelig ut for deg. Jeg anbefaler deg bare om å gå til psykolog for å snakke med noen og bearbeide dette. Lov meg at du gjør det. Anonymkode: 0303c...06a Tror ikke du får henvisning til psykolog for dette dessverre. Jeg har vært svært deprimert og opplevd noe lignende det du har bare med to personer som sto meg nærmere. Det eneste tilbudet fastlegen kunne tilby var en selvhjelpsgruppe.. og det til tross for at dette er noe jeg ikke har eller klarer å prate med andre om.. ønsker man må gå til psykolog var dette noe man må betale selv. Anonymkode: 0a42d...f3b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #44 Skrevet 1. juni 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er BW? Anonymkode: dc7a5...670 Kan du si til meg hva er BW? Du har skrevet dette her tidligere, jeg reagerte på fordi du skrev falskt. Men hvorfor tror du jeg er BW? Jeg skrev her på forum får å få dette her ut, og siden man kan være anonym. Anonymkode: a8332...c43
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #45 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det du skriver her, det tror jeg ikke. Hvis hun må møte denne mannen og skal i bryllup hvor denne mannen også er, da vet hun like godt som deg og meg at hun ikke vil greie å holde øye med barna sine 24/7. En velmenende lover kanskje dyrt og hellig å se etter dem en liten stund... alle stoler på denne mannen, ingen vet, så når han tilbyr seg å passe dem eller levere dem tilbake til Hi... da er det gjort. Dette er det en helt reell risiko for. Det er også en risiko for at nå som Hi har med seg sine egne barn så kan traumet ved å se denne mannen bli større enn tidligere, og hva skjer om hun bryter sammen der nede? Hos personer som hun ikke kan fortelle hvorfor hun bryter sammen, personer som i så fall må ta over ansvaret for barna fordi hun ikke takler det selv? Som i beste mening vil prøve å skåne barna fra His ev. sammenbrudd... Barna hennes er absolutt i fare der. Du sier at pedofili slås hardt ned på. Likevel blir det ikke slått ned på om en persons pedofile voldtekter har skjedd i fortiden - da er det plutselig ekstremt skambelagt og skillsmissegrunn. Om noen da forsøker seg på His barn vil de ikke plutselig forsvare henne og barna fremfor den pedofile. Det nekter jeg å tro. Det er i beste fall godtroende å tro det. Anonymkode: df4a4...e70 Som 670 skrev. Hun skjønnere og hva jeg prøver å få frem. Det som er denne personen har ikke bodd i hjemme land, han har kommet til Norge med familien og han ble sendt ut fra Norg, så prøvde han 2 gang å komme hit, det fikk han også til. Og tilfeldig møtte jeg denne personen, siden vi reiste forbi, bar ville gå inn, jeg nektet å bli med inn, men jeg ble tvunget fordi faren viste ikke, sa det er din kuzen og ikke sett deg mange år, det er ufint foran hans kone. ( kuzen og min far er nesten like gamle). Jeg opplevde den møtet veldig forferdelig, har skrevet litt lengre oppe, men pappa gikk bare til døra. Så vi dro kjempe fort fra dem. Så ble denne person med familien utvist fra Norge og har dro til annen land. Nå, noen få mnd siden har dette personen blitt utvist fra det landet han har bodd mange år! Jeg hadde kjøpt billetter før de ble utvist. jeg prøvd å komme med 1000 grunn slippe å fra. Alle spør hvorfor? Du som har gledet deg, kjøpt klær og som er så forberedt! Og jeg kan ikke fortelle dette her! Jeg har leid barne pass, jeg lillesøster som jeg veldig god venn, har sakt at hun skal ikke gå fra meg og ikke barna. På den bryllupsdagen. Resten av de dagene jeg er der nede skal være hos min mors og mannens familie. pedofili er veldig steng!!! Min problem var at jeg ikke hadde noen jeg kunne fortelle dett og som skulle støtte meg, uansett hva. Jeg var ikke 5 år da det skjedde jeg var helt alene, jeg var livredd å bli drept. Jeg begynte å se alle som fare! Jeg hadde startet å stamme også når jeg var 5 år, det var for ille for meg. Men jeg var helt ensom. Jeg fikk rett mine fordre skilte, fikk stemor. Faren fikk fort ny kone. Hun var så sint at hun ikke ikke kunne få barn selv. Alltid ble slått fra henne. Men når faren fikk vite hun pleide slå oss. Han skilte med henne. Og foreldrene ble sammen igjen. Og fra 1-10 klasse jeg også blitt mobbet fordi jeg stammet, sa til skolen både til lærer og rektor. Men det hjalp veldig lite. Foreldrene vil jeg ikke, jeg vet mamma hadde hjulpet meg. Men var for ensom at jeg ikke hadde noen å støtte meg når keg ble voldtatt, så ønsker ikle si på grunn av mobbing det var ikke noe for å samme ligne det jeg har vært gjennom. Hjemme landet mamma alltid klaget når jeg ble mobbet. Men i Norge ble det verre. Siden mamma ikke kunne norsk, så jeg følte at det ikke var noe stor hun kunne hjelpe meg med. Men vis det vil skje med mine barn, som for GUDS SKYLD jeg håper ikke skjer. Skal jeg ikke stå å se på!!! Jeg skal støtte mine barn, og til jeg jeg dør skal gjøre alt jeg kan får å beskytte dem. Skal anmelde gjør alt jeg kan! Nå er jeg voksen, trenger ikke støtte til noen, har alt bra, både med økonomi og klarer beskytte mine barn helt alene, vis det trengs. Hilsen Hi ☺️ Anonymkode: a8332...c43
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #46 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke du får henvisning til psykolog for dette dessverre. Jeg har vært svært deprimert og opplevd noe lignende det du har bare med to personer som sto meg nærmere. Det eneste tilbudet fastlegen kunne tilby var en selvhjelpsgruppe.. og det til tross for at dette er noe jeg ikke har eller klarer å prate med andre om.. ønsker man må gå til psykolog var dette noe man må betale selv. Anonymkode: 0a42d...f3b Men ikke privat heller ?? Dette var trist! Jeg skjønner deg så godt! Jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer å klare snakke dette her! Siden jeg skjelver og klarer ikke p holde tårer når jeg skriver dette her anonymt. Jeg har flere ganger tenkt å skrive til Lommelegen men har ikke turt for å spørre om taushetsplikt eller om barnevernet får vite det vis jeg går til psykolog og forteller mine problemer. Da får mannen også få vite det. Men fikk masse svar her til det jeg lurte på. Der skal man skrive fylt navn, tlf. Bare var redd at en fra sammen land kunne jobbe der som kundeservice. Var redd at vond skulle bli være! Anonymkode: a8332...c43
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #47 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan du si til meg hva er BW? Du har skrevet dette her tidligere, jeg reagerte på fordi du skrev falskt. Men hvorfor tror du jeg er BW? Jeg skrev her på forum får å få dette her ut, og siden man kan være anonym. Anonymkode: a8332...c43 Jeg tror ikke. En eller annen idiot her tror et eller annet BW. Uansett så vil jeg du skal vite at jeg forstår det 110%. Jeg er norsk, men jeg er inne i kulturen, og det viktigste er at du selv får hjelp til å takle det du har gått igjennom så du ikke blir mer deprimert. Medisiner er IKKE løsningen for deg. Dit vil du ikke. Du må sortere tanker, og ha en plan. Du må til en som vil deg godt. Hun jeg snakker om kan du sitte hos i flere timer, men hun tar kun betalt for en time. Der får du tømt alt du har. Også blir du ikke dytet ut av døra når de 45 min har gått❤ Jeg forstår deg❤ Anonymkode: dc7a5...670
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #48 Skrevet 1. juni 2019 Jeg får veldig vondt av å lese alt du har vært gjennom. Det er bra du vil støtte ditt barn, men hvordan kan du vite at ditt barn vil fortelle deg sannheten? Du turde jo heller ikke å fortelle det til noen siden du var redd for å dø osv. Barnet ditt kan skremmes til det samme. Anonymkode: daddb...8f9
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #49 Skrevet 2. juni 2019 Det er bare tull at det du har gått og går igjennom ikke er nok til å få henvisning til psykolog. Folk går til psykolog for mindre problem enn dette. Du kan trygt ta det opp med legen din. Psykologen kommer ikke til å melde deg til barnevernet. Jeg lover. Anonymkode: 0303c...06a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #50 Skrevet 2. juni 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke du får henvisning til psykolog for dette dessverre. Jeg har vært svært deprimert og opplevd noe lignende det du har bare med to personer som sto meg nærmere. Det eneste tilbudet fastlegen kunne tilby var en selvhjelpsgruppe.. og det til tross for at dette er noe jeg ikke har eller klarer å prate med andre om.. ønsker man må gå til psykolog var dette noe man må betale selv. Anonymkode: 0a42d...f3b Det du sier er feil. Mange kommuner har gode tilbud. Og for øvrig må man prate hos psykologen også. Anonymkode: 64b30...b4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå