Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #26 Skrevet 31. mai 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil bare si at jeg synes du er kjempetøff som tør å gjøre dette når du sliter med det du gjør!!! 👍 Håper alt går bra i dag!! Anonymkode: f299b...3d5 Akkurat i dag føler jeg meg mer liten enn tøff😆 Anonymkode: 91510...c37
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #27 Skrevet 31. mai 2019 Jeg ville absolutt beregne mer tid - spesielt hvis du ikle er kjent på flyplassen. Jeg flyr en god del og er godt vant til både innsjekking og sikkerhetskontroll. Noen ganger går det veldig kjapt, andre ganger veldig tregt. Det kan være mye folk i sikkerhetskontrollen, at de forran deg bruker ekstra langt tid eller at bagasjen deres skal sjekkes ekstra fordi de har glemt å ta ut både nettbrett, drikke og at de slett ikke har pakket toalettsaker forskriftsmessig. Så får du plutselig en bytte av gate eller terminal..... boarding starter 25-45 min før avgang, litt avhengig av hvor du skal og hvor stort fly det er. Er det utenfor Schengen må du gjennom ekstra passkontroll. Hvis du ville gjemme deg litt bort ville keg prioritert en tur på loungen i 2. Etg. Anonymkode: 825fd...c4c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #28 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville absolutt beregne mer tid - spesielt hvis du ikle er kjent på flyplassen. Jeg flyr en god del og er godt vant til både innsjekking og sikkerhetskontroll. Noen ganger går det veldig kjapt, andre ganger veldig tregt. Det kan være mye folk i sikkerhetskontrollen, at de forran deg bruker ekstra langt tid eller at bagasjen deres skal sjekkes ekstra fordi de har glemt å ta ut både nettbrett, drikke og at de slett ikke har pakket toalettsaker forskriftsmessig. Så får du plutselig en bytte av gate eller terminal..... boarding starter 25-45 min før avgang, litt avhengig av hvor du skal og hvor stort fly det er. Er det utenfor Schengen må du gjennom ekstra passkontroll. Hvis du ville gjemme deg litt bort ville keg prioritert en tur på loungen i 2. Etg. Anonymkode: 825fd...c4c Jeg er på flyplassen nå. Jeg skal reise innenlands, så tror ikke jeg kommer meg opp dit? Anonymkode: 91510...c37
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #29 Skrevet 3. juni 2019 Hvordan gikk det? Anonymkode: f299b...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå