Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #26 Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det ble ikke filmet, men hun andre som deltok, og som far tok kontakt med etter arrangementet ble avsluttet, tok meg til sides etterpå og sa hun gjerne kunne vitne for meg (uten at jeg hadde sagt at jeg var i en rettslig sak med ham). Det er sant det du sier, at han tror han er uangripelig. Jeg vet ikke om det har noe med hans psyke å gjøre. Men han ringte faktisk min advokat for å belære han i juss for et par måneder siden. Min advokat er ganske kjent, og jeg tenker det er litt spesielt at en mann uten utdannelse i det hele tatt ser for seg at han er dyktigere i juss enn denne advokaten. Han angrep også forskeren på dette arrangementet og ønsket å belære henne i forskningsmetoder. Igjen, han har ingen utdannelse. Det er noe virkelig rart når man har null respekt for en fagperson og ønsker å hevde seg selv over denne, når man vitterlig ikke har noen utdannelse. Narsissistisk personlighetsforstyrrelse? Anonymkode: d4cb6...10a
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #27 Skrevet 31. mai 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen tusen takk. Jeg skal ta det opp med min advokat, dette du uthever her. Det ble ikke filmet, men hun andre som deltok, og som far tok kontakt med etter arrangementet ble avsluttet, tok meg til sides etterpå og sa hun gjerne kunne vitne for meg (uten at jeg hadde sagt at jeg var i en rettslig sak med ham). Det er sant det du sier, at han tror han er uangripelig. Jeg vet ikke om det har noe med hans psyke å gjøre. Men han ringte faktisk min advokat for å belære han i juss for et par måneder siden. Min advokat er ganske kjent, og jeg tenker det er litt spesielt at en mann uten utdannelse i det hele tatt ser for seg at han er dyktigere i juss enn denne advokaten. Han angrep også forskeren på dette arrangementet og ønsket å belære henne i forskningsmetoder. Igjen, han har ingen utdannelse. Det er noe virkelig rart når man har null respekt for en fagperson og ønsker å hevde seg selv over denne, når man vitterlig ikke har noen utdannelse. Når jeg går over mitt liv med ham, så er dette et refreng, han tror han er mer intelligent enn noen andre (sa han hadde over 150 i IQ), og bruker ord og begreper som fremstiller han litt intellektuell, som kan gjøre noen imponert mens andre kan se gjennom det. Jeg var nok en av de som lot meg imponere, jeg trodde han var kjempesmart, og har nok frem til nå trodd at han var en slags supermann med negativt fortegn. Har tenkt at min sak er håpløs fordi han prater alle rundt. Men jeg merker at jeg sakte begynner å revurdere min oppfatning av ham som denne supermannen. Når hun forskeren forsto at han var ustabil og syk med en gang, da kan sikkert andre se det også. Og hvis dere her inne så unisont mener at denne adferden gjør at han avslører seg selv, så kan kanskje andre også se det samme. Anonymkode: 6c683...929 Du forstår at det er akkurat det han prøver å oppnå? At du skal være så nedbrutt og hjernevasket at du begynner å tvile på din egen dømmekraft. Hvor mye bekreftelse trenger du fra utenforstående for å begynne å tro på deg selv igjen? Hvor lenge skal denne mannen ha denne makten over deg? Anonymkode: df4e2...e16
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #28 Skrevet 31. mai 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Narsissistisk personlighetsforstyrrelse? Anonymkode: d4cb6...10a Så vittig, det var noen andre som foreslo dette da jeg forklarte litt. Uten å nevne disse eksemplene. Han har en annen diagnose da, men denne gjør at mye faller på plass. Anonymkode: 6c683...929
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #29 Skrevet 31. mai 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du forstår at det er akkurat det han prøver å oppnå? At du skal være så nedbrutt og hjernevasket at du begynner å tvile på din egen dømmekraft. Hvor mye bekreftelse trenger du fra utenforstående for å begynne å tro på deg selv igjen? Hvor lenge skal denne mannen ha denne makten over deg? Anonymkode: df4e2...e16 Ja, som teksten du siterer viser, så er jeg i endring. Fikk nok en knekk når rettssystemet trodde på han. Og det ga han nok samtidig en boozt som har gjort han verre i sin adferd mot meg. Og selv om jeg vet at det å lese eposter fra han vil gjøre meg enda mer nedbrutt, har jeg lest de, og blitt nedbrutt. Når han skrev at jeg aldri mer vil få møte mine barn, så trodde jeg på han ganske lenge, dessverre. Det er vanskelig å forklare, men han er så voldsomt overbevisende, han drar deg inn i sin tankeverden på en så selvfølgelig måte. Men jeg er i endring, akkurat nå. Jeg kjenner på det hver dag etter det som skjedde forleden. Det er som at en gigantisk fryktinngytende statue i hagen min pulveriseres foran øynene mine. Når han skulle skolere hun forskeren, jeg tror det var akkurat da, at jeg forsto at han er jo bare en idiot. Jeg så plutselig lignende hendelser i løpet av årene i sammenheng. Plutselig så jeg han som det han er, en selvopptatt mann med oppblåst selvbilde, et selvbilde som ikke stemmer med realitetene. Anonymkode: 6c683...929
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #30 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så vittig, det var noen andre som foreslo dette da jeg forklarte litt. Uten å nevne disse eksemplene. Han har en annen diagnose da, men denne gjør at mye faller på plass. Anonymkode: 6c683...929 Han kan ha flere... Anonymkode: d4cb6...10a
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #31 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men jeg er i endring, akkurat nå. Jeg kjenner på det hver dag etter det som skjedde forleden. Det er som at en gigantisk fryktinngytende statue i hagen min pulveriseres foran øynene mine. Når han skulle skolere hun forskeren, jeg tror det var akkurat da, at jeg forsto at han er jo bare en idiot. Jeg så plutselig lignende hendelser i løpet av årene i sammenheng. Plutselig så jeg han som det han er, en selvopptatt mann med oppblåst selvbilde, et selvbilde som ikke stemmer med realitetene. Anonymkode: 6c683...929 Og DETTE er viktig. Husk at selv om du har vært dratt inn i hans kraftfelt og slukt hans enetaler rått, så framstår han sannsynligvis som et oppblåst fjols for de fleste andre. Anonymkode: d4cb6...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå