Gå til innhold

Game of thrones?


Anbefalte innlegg

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

Nå har jeg bitt i det sure eplet og begynt å se GOT. Jeg elsker krim , fantasi og action. Men denne serien er sååå kjedelig! Når blir den spennende? Jeg har prøvd å leve meg inn i den, ser den sammen med mannen. Har tatt det som kjæreste kveld med vin til og det er fortsatt drit kjedelig! Tar den seg opp eller forblir den slik? Er akkurat ferdig med sesong 1.

Anonymkode: 2cb95...0bf

den er super, vent på det :) har begynt på 3 sesong nå og det skjer masse :) sesong 1 og 2 var veldig kjedelig i forhold

Anonymkode: 4812a...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er fantasy. Det er ikke virkeligheten eller historisk fakta. Beklager, men det er ikke satt i middelalderen.  Så langt jeg vet var det ingen white walkers, kjemper eller drager i middelalderen!  Korrekt meg gjerne om jeg tar feil! 

Anonymkode: 22f9d...a26

Kan du slutte å ødelegge tråden bare fordi du er desperat opptatt av å få rett?

Anonymkode: d60fc...ab0

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er fantasy. Det er ikke virkeligheten eller historisk fakta. Beklager, men det er ikke satt i middelalderen.  Så langt jeg vet var det ingen white walkers, kjemper eller drager i middelalderen!  Korrekt meg gjerne om jeg tar feil! 

Anonymkode: 22f9d...a26

 

Om vi først skal drive med flisespikkeri, heter det ikke "korrekt meg", men "korriger meg". 

Anonymkode: c0ddc...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...