Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Nå har jeg bitt i det sure eplet og begynt å se GOT. Jeg elsker krim , fantasi og action. Men denne serien er sååå kjedelig! Når blir den spennende? Jeg har prøvd å leve meg inn i den, ser den sammen med mannen. Har tatt det som kjæreste kveld med vin til og det er fortsatt drit kjedelig! Tar den seg opp eller forblir den slik? Er akkurat ferdig med sesong 1. Anonymkode: 2cb95...0bf
tante grusom master of law Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 De fleste som liker serien blir jo fenget i løpet av de første episodene. Det virker som denne serien kanskje ikke er din type serie, hvis du ikke er fenget etter hele sesong 1.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 3 minutter siden, tante grusom master of law skrev: De fleste som liker serien blir jo fenget i løpet av de første episodene. Det virker som denne serien kanskje ikke er din type serie, hvis du ikke er fenget etter hele sesong 1. Ja men det er jo det! Elsker middelalderen men dette er tungt og langdrygt. Orker ikke mer en maks 2 episoder liksom før jeg bare blir lei. Er så rart sluker normalt slike serier men denne er bare blæææ Anonymkode: 2cb95...0bf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 Jeg begynte å lese bokserien lenge før tv'serien kom. Jeg falt av i bok 4 fordi det var så kjedelig 😅 Så prøvde meg på tv'serien i stedet. Har sett alt. Synes serien er helt ok Deler av serien er litt kjedelig, og deler av den er spennende. Syntes det varierte veldig fra sesong til sesong og episode til episode. Samboeren min var jo helt frelst av denne serien, så har jo da som sagt sett alt fortløpende etterhvert som episodene ble spluppet.Hadde jeg bodd alene hadde jeg sikkert ikke fullført 😜 Må være lov å være en av de som ikke bare ELSKER GOT Så om du kommer til å synes det blir mer spennende utover er vanskelig å si Anonymkode: 71bdc...300
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #5 Skrevet 30. mai 2019 Syns og det er SYKT kjedelig og har holdt det for meg selv hele serien med mannen. Skrekk;-) Aldri mer. Anonymkode: dc89c...ebc
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #6 Skrevet 30. mai 2019 Jeg syntes sesong 1 var kjedelig. Men så ble jeg hekta. Hold ut! Anonymkode: 567e3...4e1
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #7 Skrevet 30. mai 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja men det er jo det! Elsker middelalderen men dette er tungt og langdrygt. Orker ikke mer en maks 2 episoder liksom før jeg bare blir lei. Er så rart sluker normalt slike serier men denne er bare blæææ Anonymkode: 2cb95...0bf Du kan elske middelalderen så mye du ønsker, men Game of Thrones er ikke satt i middelalderen! Det er fantasy. Anonymkode: 22f9d...a26
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #8 Skrevet 30. mai 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan elske middelalderen så mye du ønsker, men Game of Thrones er ikke satt i middelalderen! Det er fantasy. Anonymkode: 22f9d...a26 Jo da er jo ikke dum!! Jeg har alltid elsket slike serier og ikke minst bøker. Anonymkode: 2cb95...0bf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #9 Skrevet 30. mai 2019 Tror nok ikke det er din type serie, jeg ble ihvertfall hektet med en gang. Det er jo mye forskjellig som skjer, så det kan jo hende du synes det tar seg opp etterhvert. Men hvis du ikke har blitt hektet til nå så tror jeg egentlig ikke det😏 Anonymkode: b0995...a88
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #10 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jo da er jo ikke dum!! Jeg har alltid elsket slike serier og ikke minst bøker. Anonymkode: 2cb95...0bf Hvorcor blander du da inn middelalderen? Anonymkode: 22f9d...a26
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #11 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorcor blander du da inn middelalderen? Anonymkode: 22f9d...a26 Serien er jo inspirert av middelalderen, så hun er jo ikke dum som blander inn det.Torturmetoder, våpen, krig, kostymer, bruk av hest osv.. Tror egentlig at du skjønte det. Anonymkode: b0995...a88
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #12 Skrevet 30. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Serien er jo inspirert av middelalderen, så hun er jo ikke dum som blander inn det.Torturmetoder, våpen, krig, kostymer, bruk av hest osv.. Tror egentlig at du skjønte det. Anonymkode: b0995...a88 🤣av alle ting det skal kveruleres på her så tok den kaka. Ja serien er fra «middelalderen» all inspirasjon levemåte og ikke minst bruk av drager er middelaldersk inspirert. Anonymkode: 2cb95...0bf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #13 Skrevet 30. mai 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: 🤣av alle ting det skal kveruleres på her så tok den kaka. Ja serien er fra «middelalderen» all inspirasjon levemåte og ikke minst bruk av drager er middelaldersk inspirert. Anonymkode: 2cb95...0bf Veldig mye fantasylitteratur, serier og filmer er satt i middelaldersamfunn. Det er en sjangermarkør så ikke så unaturlig at det er nevnt. Anonymkode: a1c98...f22
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #14 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Veldig mye fantasylitteratur, serier og filmer er satt i middelaldersamfunn. Det er en sjangermarkør så ikke så unaturlig at det er nevnt. Anonymkode: a1c98...f22 Man kan ikke si at fantasy er satt i middelaldersamfunn. Middelalderen er en historisk tidsperiode. Fantasy er noe helt annet! Anonymkode: 22f9d...a26
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #15 Skrevet 30. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man kan ikke si at fantasy er satt i middelaldersamfunn. Middelalderen er en historisk tidsperiode. Fantasy er noe helt annet! Anonymkode: 22f9d...a26 Nå må du gi deg. Gå ut av tråden om du ikke har noe bedre å si. Du er den eneste som mener det! Anonymkode: 2cb95...0bf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #16 Skrevet 30. mai 2019 Jeg og gubben bestemte oss for å prøve den serien, holdt ut i 5-10minutter før vi fant ut at dette var ikke noe for oss.. De siste 5minuttene satt vi å leita etter noe annet å se.. 🙈 Anonymkode: 619f6...018
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #17 Skrevet 30. mai 2019 Jeg er en av dem som elsker GOT! Har begynt å se serien for 3. gang. Jeg har også sett LOTR titalls ganger. Ofte er handlingene bygget på komplekse bakhistorier oh har intrikate vendinger, og det blir derfor langsommere tempo. Actionserier og -filmer har ofte banale plott og alt henger på tempoet og action. Det er mer spenningen enn handlingen som driver det framover. Anonymkode: 92c04...adb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #18 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nå må du gi deg. Gå ut av tråden om du ikke har noe bedre å si. Du er den eneste som mener det! Anonymkode: 2cb95...0bf Det er fantasy. Det er ikke virkeligheten eller historisk fakta. Beklager, men det er ikke satt i middelalderen. Så langt jeg vet var det ingen white walkers, kjemper eller drager i middelalderen! Korrekt meg gjerne om jeg tar feil! Anonymkode: 22f9d...a26
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #19 Skrevet 30. mai 2019 Jeg elsker GOT. Men hvis du har sett hele første seong (og fulgt med) og ikke har blitt fenget av hverken karakterene eller verdenen så er det nok ikke noe poeng å se videre. Ikke lid deg gjennom noe når du ikke er interessert, alle trenger jo ikke like GOT Når det gjelder "middelalder-debatten" er dette en fantasy-serie som er sterkt inspirert av England på 1400-tallet. Serien inneholder mange elementer som er typiske for europeisk senmiddelalder. Det er ikke noe å krangle på. Settingen er et fiktivt middelaldersk føydalsamfunn der det er lagt til fantasy-elementer. Anonymkode: e155c...b55
CherryC Skrevet 30. mai 2019 #20 Skrevet 30. mai 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker GOT. Men hvis du har sett hele første seong (og fulgt med) og ikke har blitt fenget av hverken karakterene eller verdenen så er det nok ikke noe poeng å se videre. Ikke lid deg gjennom noe når du ikke er interessert, alle trenger jo ikke like GOT Når det gjelder "middelalder-debatten" er dette en fantasy-serie som er sterkt inspirert av England på 1400-tallet. Serien inneholder mange elementer som er typiske for europeisk senmiddelalder. Det er ikke noe å krangle på. Settingen er et fiktivt middelaldersk føydalsamfunn der det er lagt til fantasy-elementer. Anonymkode: e155c...b55 Enig i siste avsnitt her:) men; jeg likte ikke sesong 1 selv, men ble hekta da jeg begynte på sesong 2. Nå har jeg slukt alt , serie og bøker så du trenger ikke gi deg helt enda HI.
CherryC Skrevet 30. mai 2019 #21 Skrevet 30. mai 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er fantasy. Det er ikke virkeligheten eller historisk fakta. Beklager, men det er ikke satt i middelalderen. Så langt jeg vet var det ingen white walkers, kjemper eller drager i middelalderen! Korrekt meg gjerne om jeg tar feil! Anonymkode: 22f9d...a26 Det er ikke satt til middelalderen nei, men inspirasjonen er derfra. Det er jo ikke vanskelig å se .
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #22 Skrevet 30. mai 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå har jeg bitt i det sure eplet og begynt å se GOT. Jeg elsker krim , fantasi og action. Men denne serien er sååå kjedelig! Når blir den spennende? Jeg har prøvd å leve meg inn i den, ser den sammen med mannen. Har tatt det som kjæreste kveld med vin til og det er fortsatt drit kjedelig! Tar den seg opp eller forblir den slik? Er akkurat ferdig med sesong 1. Anonymkode: 2cb95...0bf Se heller på Vikings😁DÉT er spennede det! Jeg syns ikke GOT var så kjempebra jeg da. Anonymkode: 93f6c...4c4
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #23 Skrevet 30. mai 2019 Jeg har lest 2 av bøkene, synes generelt historien er spennende, men ikke alle karakterene er like fengende, synes derfor serien også var bra, men litt for mye nakenhet. Er nok lettere å sette seg inn i når man har lest bøkene. Anonymkode: de7c4...ac7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #24 Skrevet 30. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå må du gi deg. Gå ut av tråden om du ikke har noe bedre å si. Du er den eneste som mener det! Anonymkode: 2cb95...0bf Neida. Jeg er også enig. Anonymkode: 93f6c...4c4
CherryC Skrevet 30. mai 2019 #25 Skrevet 30. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neida. Jeg er også enig. Anonymkode: 93f6c...4c4 Men serien ER jo inspirert av middelalderen. Både serieskaperne og forfatteren sier jo det, dessuten er det jo veldig tydelig. Den er ikke satt til middelalderen men inspirert. Blant annet av rosekrigene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå