Gå til innhold

Flere "dooms day preppers" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er klare for å overleve dersom samfunnet bryter sammen? 

Anonymkode: a482b...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ikke egentlig, men lurer på å lage meg en kjøkkenhage.

Anonymkode: 0eec9...d55

Skrevet

Litt i alle fall. Alle skap, skuffer og frysere er fulle, mye drikke på flasker, mange medisiner og førstehjelpsutstyr. Har spader, våpen, tau, fiskestenger, fyrstikker, tennvæske, propan, grill har ved og bor like ved skog om nødvendig. I havet kan vi fiske og på land kan vi ta hjort, elg, rådyr og annet. Har tilgang til delvis isolert hytte på fjellet. Bilen har Bioweapon Defense mode så om noe skulle skje får vi isolere oss der mens vi kommer oss unna eventuelle episenter. Skader ikke å være litt selvforsynt om noe skulle skje.

Vi mangler eventuelt vannfilter og jodtabletter da.

Anonymkode: 9e35e...2df

Skrevet

Nei. 

Det vil helst gå bra. 

Anonymkode: 5e36e...b44

Skrevet

Ja, naboen har rifle så kan skyte dyr og grille dem. Og det er en bekk i nærheten.

Anonymkode: 181ab...4ae

Skrevet

Mine foreldre har laget en sånn overlevelsesboks, men det er det

Anonymkode: 8aa19...efb

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, naboen har rifle så kan skyte dyr og grille dem. Og det er en bekk i nærheten.

Hva gjør du i tilfelle atomkrig?

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 9dcf2...635

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt i alle fall. Alle skap, skuffer og frysere er fulle, mye drikke på flasker, mange medisiner og førstehjelpsutstyr. Har spader, våpen, tau, fiskestenger, fyrstikker, tennvæske, propan, grill har ved og bor like ved skog om nødvendig. I havet kan vi fiske og på land kan vi ta hjort, elg, rådyr og annet. Har tilgang til delvis isolert hytte på fjellet. Bilen har Bioweapon Defense mode så om noe skulle skje får vi isolere oss der mens vi kommer oss unna eventuelle episenter. Skader ikke å være litt selvforsynt om noe skulle skje.

Litt klar? 

Anonymkode: be1dd...8b3

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fin plan 👍🏻

Vi har hagle, og fisk i havet (hvis ikke oppdrettsnæringen har lykkes i å ta knekken på alt liv innen den tid kommer) og tilgang på en mindre landbrukseiendom. 

Går vel bra helt til noen kommer og truer fra oss settepoteten og rifla 🤪

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil kalle dere veldig mye mer enn litt klar. Øver dere på evakuering og eller, sånn som de i doomsday preppers serien på tv?

Anonymkode: 9dcf2...635

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må virkelig bare spørre hvilken type bil er det? Jeg er oppriktig nysgjerrig! Høres jo helt genialt ut om flere biler hadde det. 

Anonymkode: 68857...220

Skrevet

Tror jeg stiller meg rett under bomben, tror det blir veldig kjipt etterpå, står gladelig over...

Anonymkode: c7b0b...791

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror jeg stiller meg rett under bomben, tror det blir veldig kjipt etterpå, står gladelig over...

Det er vel mer sannsynlig at det kommer skyer med radioaktivt avfall over oss, og da dør vi nok ikke. Ikke med en gang, i hvert fall! 

Skrevet

Og hva gjør dere når boksematen er spist opp, de hjemmedyrkede grønnsakene fortært, jodtablettene spist, og rifla rana? Hva da?

Anonymkode: 7872f...0fc

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel mer sannsynlig at det kommer skyer med radioaktivt avfall over oss, og da dør vi nok ikke. Ikke med en gang, i hvert fall! 

Tja, bor midt i Oslo 😅

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må virkelig bare spørre hvilken type bil er det? Jeg er oppriktig nysgjerrig! Høres jo helt genialt ut om flere biler hadde det. 

Anonymkode: 68857...220

Det er nok en Tesla X. Den er så vidt jeg vet den eneste med denne egenskapen.

Anonymkode: 9b4f7...78a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok en Tesla X. Den er så vidt jeg vet den eneste med denne egenskapen.

Kanskje litt vanskelig å få ladet opp når strømmen er borte 😂

Skrevet

Da drar jeg på hytta og lever på gamlemåten. Det går nok helt fint. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje litt vanskelig å få ladet opp når strømmen er borte 😂

Men den er like tett uten strøm.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør du i tilfelle atomkrig?

dør?

Skrevet
1 time siden, Hjertefru skrev:

Fin plan 👍🏻

Vi har hagle, og fisk i havet (hvis ikke oppdrettsnæringen har lykkes i å ta knekken på alt liv innen den tid kommer) og tilgang på en mindre landbrukseiendom. 

Går vel bra helt til noen kommer og truer fra oss settepoteten og rifla 🤪

😂

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men den er like tett uten strøm.

Så man skal sitte i bilen til man går tom for mat og vann, for en dustete plan 😂

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hva gjør dere når boksematen er spist opp, de hjemmedyrkede grønnsakene fortært, jodtablettene spist, og rifla rana? Hva da?

Anonymkode: 7872f...0fc

Da lager jeg meg spyd! Alå? Tenke litt sjæl vettu. Vi vet også hvilke sopper i skogen som er spiselige, og ikke. Og vi har fiskestang og fiskeutstyr til en hel mannsalder. I tillegg har vi KNIVER i flust! 

Og hagen er overtatt av løvetann, som kan fungere som salat. Jeg tror egentlig lokalsamfunnet hadde slått seg sammen der noen hadde funnet mat, noen vaska klær, noen tatt seg av ungene osv. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere mangler de to tingene dere kanskje faktisk vil trenge ☠️

Anonymkode: e195a...810

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...