Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 15mnd. Jeg har oppdaget to harde, små klumper i nakken hans. De er ikke bevegelige og han virker ikke som det gjør noe vondt hvis vi klemmer på dem. Han har ikke vært forkjølet på lenge. Han har nylig tatt vaksine som han reagerte på med feber i et par dager. Han får ofte blåmerker som jeg ikke aner hvordan har kommet dit og han er blitt dårligere kordinert enn han pleier og faller plutselig om på gulvet og snubler i ingenting og virker egentlig svimmel... 

Altså, jeg er livredd!!! Selvfølgelig tenker jeg kreft, men føler jo også at det er så usandsynlig... 
Jeg skal ringe legevakten imorgen, da vi nettopp har flytta og ikke har fått ny fastlege her enda.
Noen som har noen beroligende ord å komme med?

Hilsen livredd hønemor

Anonymkode: e0dae...ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en gutt på 15mnd. Jeg har oppdaget to harde, små klumper i nakken hans. De er ikke bevegelige og han virker ikke som det gjør noe vondt hvis vi klemmer på dem. Han har ikke vært forkjølet på lenge. Han har nylig tatt vaksine som han reagerte på med feber i et par dager. Han får ofte blåmerker som jeg ikke aner hvordan har kommet dit og han er blitt dårligere kordinert enn han pleier og faller plutselig om på gulvet og snubler i ingenting og virker egentlig svimmel... 

Altså, jeg er livredd!!! Selvfølgelig tenker jeg kreft, men føler jo også at det er så usandsynlig... 
Jeg skal ringe legevakten imorgen, da vi nettopp har flytta og ikke har fått ny fastlege her enda.

Hilsen livredd hønemor

Kan du ikke gå inn på siden din på helsenorge nå, og bytte til en fastlege, og bestille time der i morra

Anonymkode: 4be39...628

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke gå inn på siden din på helsenorge nå, og bytte til en fastlege, og bestille time der i morra

Kom til å tenke på at ny fastlege vel kanskje ikke gjelder før månedsskifte. Da hadde jeg ringt legevakten i morra og hørt.

Skrevet

Vil tro dette er bivirkninger fra MMR vaksinen. Dumt at ikke det blir bedre opplyst, men frykten for at foreldre skal velge bort vaksinen, gjør at de sjeldent opplyser om slike reaksjoner. Om du går inn på felleskatalogen, så får du fullstendig oversikt over bivirkninger. 

God bedring til gutten din, dette går seg nok til, men snakk med legen, så er dere helt trygge.

Anonymkode: 50806...310

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Hilsen livredd hønemor

hysterisk

Anonymkode: fac0d...8a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...