Gå til innhold

Noen som tenker å stemme på bompenge-partiet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser de får flere og flere velgere, men jeg lurer på hvor mange som faktisk stemmer på dem ved valget.

Selv vet jeg ikke ennå.

Anonymkode: 0e912...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gjør jeg. Og jeg er kvinne og høyt utdannet. Selv om jeg i utgangspunktet vet at det ikke er smart å stemme ut i fra en enkeltsak, vet jeg også at protestvalg noen ganger er den beste måten å tvinge fram nye alternativer og endringer. Jeg er f.eks. helt i mot bybane til Åsene, til tross for at jeg ville fått nytte av den, fordi jeg mener det finnes andre, langt bedre løsninger som på sikt vil være langt mer miljøvennlige og billigere. Men slik det er nå vil jo ikke bystyret så mye som innrømme en gang at de kanskje har satset på feil hest da de absolutt skulle ha bybanen i Bergen. 

Anonymkode: 14261...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker, men både dagens og forrige byråd får stryk fra meg. En ting er sikkert, vi må få inn nytt blod, da er kanskje bompengepartiet riktig valg. 

Anonymkode: b81a3...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer jeg til å gjøre. Er også høyt utdannet, men denne gang blir det protestvalg!! Bor i den eneste bydelen i min by som må betale både inn og ut av egen bydel. Slik forskjellsbehandling kan ikke godtas, men byens politikere nekter å høre....vel, så får det heller bli protestvalg denne gang -kanskje de da hører...!!

Anonymkode: 7ddfa...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Hadde det bare vert pga bompengene, men hva mer er deres politiske agenda? 

Anonymkode: 7ec6f...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke bil, så jeg blir ikke direkte berørt av bomringen, men jeg ønsker å stemme på et parti som har en helhetlig politikk, ellers blir det jo bare bingo.