Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har strikket Minstenjakke til Jente fra Klompelompe? 

Jeg skal strikke den i str 6-12 mnd og når jeg skal begynne med mønster så blir raglanfellingene helt rare. Kan vel ikke være meningen man skal øke på venstre fremstykke og ikke ha lik økning på høyre fremstykke da blir jo alt skeivt? 

 

noe må være galt med oppskriften da jeg har gjort alt etter boka og har riktig maskeantall og alt.. Og den versjonen jeg har har ingen rettinger på nett.. 

Noen som har noen erfaringer de vil dele om denne oppskrifta?? 

image.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...