Gå til innhold

First price


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det meste er bra, eneste negative er at jeg får eksamen av håndsåpa. Får ikke det av noen andre såper. 

Anonymkode: 99bb3...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det meste er bra, eneste negative er at jeg får eksamen av håndsåpa. Får ikke det av noen andre såper. 

Anonymkode: 99bb3...3da

Eksem 🙈

Anonymkode: 99bb3...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det meste er bra, eneste negative er at jeg får eksamen av håndsåpa. Får ikke det av noen andre såper. 

Anonymkode: 99bb3...3da

Ja, dusjsåpa er også fæl. Lukter merkelig, og ungene klagde på at den svei. 

Jeg må innrømme at jeg har litt fordommer mot billigmerker, men etter denne tråden må jeg kanskje revurdere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøper veldig masse first price og er veldig fornøyd med det meste. 

Det jeg ikke kjøper er isboksene, ketchup, grillpølser og gulost i kg stykker. 

Kjøper:

Kjøttdeig, fersk kyllingfilet, laks, salami (Den pakka med hvit plast) bacon, potetgull, saltstenger, håndsåpe, dusjsåpe, mais, ananas, sprøstekt løk, taco, tortillalefser, nachos, kaviar, poteter, gulrøtter, div frosne grønnsaker, vaskepulver, potetsalat, rekesalat, bearnaise saus var det jeg kom på nå. 

Veldig mange av first price price produktene er egentlig andre kjente merkevarer som bare er annerledes innpakket eller gjort bittesmå endringer på. 

Anonymkode: 2e09a...c66

Selv om det er laget på fabrikkene til andre mer kjente merkevarer leier de bare maskinene, de bruker som oftest helt andre oppskrifter. F.eks er en av de billige gulostene laget på fabrikken til Norvegia, men det er mye mer fett, olje osv i oppskriften og smaker langt fra det samme altså. De fyller opp med billige produkter i maten så den blir rimeligere å lage, og rimeligere å selge. Det er ikke alltid det blir like bra.

Så man må smake, noen produkter er gode, andre er det ikke.

Jeg har ikke noe imot billigprodukter selv, og kjøper både frukt, kjøttpålegg o.l. selv, men noen ting blir rett og slett ikke like bra.

Anonymkode: 7562c...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper fra First price : epler i 1. Kg poser. Hvitløksbaguet, sjokoladepålegg, potetgull, baconcrisp, sjokolade, eplejuice, stor pose med makaroni, pasta med ostesaus,saftis poser til å fryse, tacosaus, og nudler. Vært fornøyd med alt dette. Kjøpte en gang baconet, og det var jeg ikke fornøyd med.

Bruker en del eldorado produkter. Og bringebærsyltetøyet er veldig godt. 

Fra rema 1000 sitt eget merket er det og masse bra. Og Cornflaksen fra extra  smaker akkurat som fra det originale merket. Samme med teen, den er god. 

Var selv før skeptisk til å kjøpe billig. Men har i det siste oppdaget at biligvarene er mye bedre enn det var før i tiden, og faktisk er bra. 

Anonymkode: 8d61b...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker billigmerkene! Etter å ha vandret i jungelen noen år er det nå få varer vi kjøper i originalversjon. Unntak finnes, men sikkert så mye som 3/4 og vel så det er byttet ut av det som er mulig å bytte. Men, det er forskjell på servelat fra first price og rema 100 f.eks., og man må nesten bare prøve seg frem. 

Anonymkode: 57866...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg styrer unna de "ferske" brødvarene siden jeg har fra pålitelige kilder at First Price-kneipp er identisk med andre kneipp-brød bortsett fra at den allerede er dag-gammel når den pakkes..

Ellers kjøper jeg med glede Eldorado Aioli, den er god.

Anonymkode: 59679...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 gr First Price melkesjokolade til 18,90. Den er veldig god. 

Anonymkode: c54c3...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

unngår det helt

Anonymkode: 9eb77...6d1

Så du spiser ikke first price grønnsaker heller? Hvorfor det?

Anonymkode: 6c601...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 3.46, Anonym bruker skrev:

Søplemat. Unngår det.

Anonymkode: 22838...567

Tull. Feks frukt og grønt kommer fra de samme plantene, men FP er feks litt ujevne i størrelsen. 

Anonymkode: d62aa...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøstekt løk, håndsåpe, baconsnacks, mineralvann, brus , ferdigpoppet popkorn, kjøttdeig av storfe og kylling.

Nakkekotelettene er veldig gode, cherry tomater, avokado.

eldorado kjøper jeg mye hakkede tomater, bønner, kikerter, svisker, aprikoser, dipper/ chilisaus, fullkornspasta.

Anonymkode: 51a31...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sprøstekt løk, håndsåpe, baconsnacks, mineralvann, brus , ferdigpoppet popkorn, kjøttdeig av storfe og kylling.

Nakkekotelettene er veldig gode, cherry tomater, avokado.

eldorado kjøper jeg mye hakkede tomater, bønner, kikerter, svisker, aprikoser, dipper/ chilisaus, fullkornspasta.

Anonymkode: 51a31...77e

Ja også gulrøttene og bananene til first price. Kjempe fint bare litt rare størrelser. Bananene er supersøte og gode.

Anonymkode: 51a31...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Anonym bruker said:

Så du spiser ikke first price grønnsaker heller? Hvorfor det?

Anonymkode: 6c601...53d

liker kvalitets varer

Anonymkode: 9eb77...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det meste av billig varene er bra . Men det jeg ikke klarer smaken av, er grillpølsene, uansett billigmerke. Finnes ikke pølsesmak. Barna vil heller ikke ha dem. Men det trenger jo ikke være pølsene det er noe galt med, kan også være smaken min. 

Eplene fra first price er jo like gode som andre epler, bare litt mindre. Passer ypperlig i størrelsen for meg som har småbarn. 

Kjøkkenpapir og såper .

Saltstenger.

 

 

 

Anonymkode: f50db...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

liker kvalitets varer

Anonymkode: 9eb77...6d1

Em bevisst forbruker er du u hvert fall ikke

Anonymkode: 6c601...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...