PetraBlue Skrevet 23. mai 2019 #1 Skrevet 23. mai 2019 Hei! Lurer på om det er noen som har hatt baby som har vært gjennom hjerteoperasjon? Min lille skatt på 7 mnd skal operere i juni, og jeg er begynt å grue meg. Er en åpen hjerteoperasjon for å lukke ett hull. Har en hel del spørsmål om dette, som ikke sykehuset kan svare på.. 1. Hvordan var det med amming når babyen ble sterk nok til dette igjen? Gikk det like lett som før operasjonen? 2. Hvordan var det med fast føde og gikk barnet mye ned i vekt? Har hatt litt trøbbel med vektøking, selv om babyen spiser som en helt. 3. Hvor lang tid tok det før du fikk vere med babyen igjen? Og hvor lang tid før han ble seg selv?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #2 Skrevet 23. mai 2019 Anbefaler å sjekke på FB om det finnes en gruppe for dette. Har barnet en diagnose søk opp det. Hjertebarna ser jeg har en gruppe. NB, sjekk at gruppen er en lukket gruppe. Jeg har god erfaring med slike grupper. Anbefaler også å spørre på veggen om noen som har vært gjennom «sånn og slik» har lyst å maile med deg. Erfaringsmessig er det mange erfarne og hjelpsomme foreldre på slike sider. Bare pass på å ikke dele for mye informasjon der, jeg synes det er en uting selv om gruppa er lukket. Det handler om privatlivet til barnet ditt. Anonymkode: 4b242...cae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 6 hours ago, PetraBlue said: Hei! Lurer på om det er noen som har hatt baby som har vært gjennom hjerteoperasjon? Min lille skatt på 7 mnd skal operere i juni, og jeg er begynt å grue meg. Er en åpen hjerteoperasjon for å lukke ett hull. Har en hel del spørsmål om dette, som ikke sykehuset kan svare på.. 1. Hvordan var det med amming når babyen ble sterk nok til dette igjen? Gikk det like lett som før operasjonen? 2. Hvordan var det med fast føde og gikk barnet mye ned i vekt? Har hatt litt trøbbel med vektøking, selv om babyen spiser som en helt. 3. Hvor lang tid tok det før du fikk vere med babyen igjen? Og hvor lang tid før han ble seg selv? Jeg har ikke hjertebarn,men er et selv 1. Jeg klarte aldri og amme i hele tatt 2. Jeg var undervektig til jeg var rundt 7, veide 7 kg som 1 åring 3. tok ca 48 timer, og jeg var meg selv etter 6 dager dette er fortalt av min mor Anonymkode: 223d0...62a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå