Gå til innhold

Hvordan irritere nabo?


Anbefalte innlegg

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her tror jeg at jeg ville leid inn en mannlig nudist til å sitte naken hver gang de hoppet i trampolinen....tenker faren da ville flyttet den fort som svint. 

Anonymkode: d0cad...ce8

😂

Anonymkode: d7ac0...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går for rekeskrell i bossdunkene hans. 

Dere risikerer også å få glede av lukten, men hevnen lukter søtt, var det ikke så?

Anonymkode: 98eb3...a10

Skrevet

Kjøp en gneldrete hund eller en moped dere kan starte sent og tidlig.

Anonymkode: 1a2ec...c3c

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp en gneldrete hund eller en moped dere kan starte sent og tidlig.

Anonymkode: 1a2ec...c3c

Haha, nå lo jeg godt. Ser for meg mopedstartinga til alle døgnets tider. En eldre moped som oser eksos når den startes, men så var det dette avgasser og forurensing da.

Anonymkode: a5d12...6e7

Skrevet

Jeg stemmer for nudisten på verandaen. Gjerne ett eldre ektepar i 60 årene med hengepupper og ølvom. Ekstra bonus må være om de har par-yoga vendt mot naboen ;)

Skrevet

Støtter nudistforslaget. Eller hva med å anlegge et blomsterbed rett ved trampolina som konstant trenger luking og pleie av en nudist? En som gjerne bøyer seg dyypt ned. 

Skrevet

Starte oppdrett av haner?

Skrevet

Plant hekk, gjerne en fortvoksende, eviggrønn en.

Skrevet

Hvor gamme er dere som skriver alle disse tipsene og rådene til HI? Dere høres ikke ut som voksne? HI: hvorfor i huleste plager det deg at naboen har satt opp trampoline? Du kan bestemme innenfor din tomt, ikke naboen? Det er hans eiendom, du bestemmer ikke? Hvis naboen plager deg så får du flytte. Kjerring

Anonymkode: 09a17...3bd

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gamme er dere som skriver alle disse tipsene og rådene til HI? Dere høres ikke ut som voksne? HI: hvorfor i huleste plager det deg at naboen har satt opp trampoline? Du kan bestemme innenfor din tomt, ikke naboen? Det er hans eiendom, du bestemmer ikke? Hvis naboen plager deg så får du flytte. Kjerring

Anonymkode: 09a17...3bd

Du høres ikke ut som en dag over 14, du heller....Kjerring.

Skrevet
12 minutter siden, Østerdølen skrev:

Du høres ikke ut som en dag over 14, du heller....Kjerring.

Ta deg en kopp kaffe 👍🏻😅

Anonymkode: 09a17...3bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...