Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #26 Skrevet 23. mai 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her tror jeg at jeg ville leid inn en mannlig nudist til å sitte naken hver gang de hoppet i trampolinen....tenker faren da ville flyttet den fort som svint. Anonymkode: d0cad...ce8 😂 Anonymkode: d7ac0...1f4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #27 Skrevet 23. mai 2019 Jeg går for rekeskrell i bossdunkene hans. Dere risikerer også å få glede av lukten, men hevnen lukter søtt, var det ikke så? Anonymkode: 98eb3...a10
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #28 Skrevet 23. mai 2019 Kjøp en gneldrete hund eller en moped dere kan starte sent og tidlig. Anonymkode: 1a2ec...c3c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #29 Skrevet 23. mai 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøp en gneldrete hund eller en moped dere kan starte sent og tidlig. Anonymkode: 1a2ec...c3c Haha, nå lo jeg godt. Ser for meg mopedstartinga til alle døgnets tider. En eldre moped som oser eksos når den startes, men så var det dette avgasser og forurensing da. Anonymkode: a5d12...6e7
Østerdølen Skrevet 23. mai 2019 #30 Skrevet 23. mai 2019 Jeg stemmer for nudisten på verandaen. Gjerne ett eldre ektepar i 60 årene med hengepupper og ølvom. Ekstra bonus må være om de har par-yoga vendt mot naboen
the amazing spidermamma Skrevet 23. mai 2019 #31 Skrevet 23. mai 2019 Støtter nudistforslaget. Eller hva med å anlegge et blomsterbed rett ved trampolina som konstant trenger luking og pleie av en nudist? En som gjerne bøyer seg dyypt ned.
prekæs Skrevet 23. mai 2019 #33 Skrevet 23. mai 2019 Plant hekk, gjerne en fortvoksende, eviggrønn en.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #34 Skrevet 23. mai 2019 Hvor gamme er dere som skriver alle disse tipsene og rådene til HI? Dere høres ikke ut som voksne? HI: hvorfor i huleste plager det deg at naboen har satt opp trampoline? Du kan bestemme innenfor din tomt, ikke naboen? Det er hans eiendom, du bestemmer ikke? Hvis naboen plager deg så får du flytte. Kjerring Anonymkode: 09a17...3bd
Østerdølen Skrevet 23. mai 2019 #35 Skrevet 23. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gamme er dere som skriver alle disse tipsene og rådene til HI? Dere høres ikke ut som voksne? HI: hvorfor i huleste plager det deg at naboen har satt opp trampoline? Du kan bestemme innenfor din tomt, ikke naboen? Det er hans eiendom, du bestemmer ikke? Hvis naboen plager deg så får du flytte. Kjerring Anonymkode: 09a17...3bd Du høres ikke ut som en dag over 14, du heller....Kjerring.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #36 Skrevet 23. mai 2019 12 minutter siden, Østerdølen skrev: Du høres ikke ut som en dag over 14, du heller....Kjerring. Ta deg en kopp kaffe 👍🏻😅 Anonymkode: 09a17...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå