Gå til innhold

Hvordan irritere nabo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en nabo som gjør alt for å irritere oss, nå har han satt opp en trampoline inntil uteplassen vår, selv om han har en kjempetomt. Hva ville dere ha gjort tilbake? Venner blir vi aldri og ignorere alt han gjør er det slutt på nå.

Anonymkode: e28e2...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle til å foreslå trampoline🙈

Anonymkode: 7d13a...7bc

Skrevet

Hva mer enn å ga en trampoline har han gjort da? 

Anonymkode: 5e252...f10

Skrevet

Og derfor er det krig i verden.

Anonymkode: c84a7...4a0

Skrevet

Spyl han med vannslangen. Nei, hva vil det tjene til å gå i krig med han?

Anonymkode: d7ac0...1f4

Skrevet

Send dine unger på hans trampoline. Si du trodde det var til felles glede siden den står så nær dere😂

Skrevet

Det er mange måter å irritere andre på, men du tror da vel ikke at det vil virke positivt?

Anonymkode: 6c880...411

Skrevet

Fyr opp grillen hver gang det blåser i retning hans hage og han har vask ute til tørk.

Klipp gresset laaaangsomt og nøye når han har gjester.

Skaff katt som kan drite i hans blomsterbed.

Eller la det fare og kos deg med tanken på at han bare kan påvirke ditt liv om du lar han ;).

Skrevet

Gjødsle plenen din med kumøkk på den varmeste sommerdagen når du ser de sitter ute.

Kaste grus i plenen hans når ingen ser på.

Sende ungene på slang i hans ripsbusker og frukttrær.

Eller gi beng.

Anonymkode: 01438...317

Skrevet

Skriv til Jehovas Vitne og si at naboen ønsker å bli medlem, og at han ønsker å få besøk ukentlig. 

Meld ham opp som abonnement til alle Norges magasiner og aviser og alt annet du kan melde ham på, slik at postkassen fylles opp. 

Anonymkode: 16dbd...e4c

Skrevet

Vær voksen. Drit i trampolina, for oss som lever i rekkehus er det hverdag. 

Hev deg over naboen. Vær normalt hyggelig. Og lev ditt liv. La naboen være en underlig skrue du kan fortelle om til venner og kollegaer  

Du skal sikkert ha naboen en stund til, og konflikter med folk du møter daglig er bare slitsomt. 

Anonymkode: 8f573...a4d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skriv til Jehovas Vitne og si at naboen ønsker å bli medlem, og at han ønsker å få besøk ukentlig. 

Meld ham opp som abonnement til alle Norges magasiner og aviser og alt annet du kan melde ham på, slik at postkassen fylles opp. 

Anonymkode: 16dbd...e4c

hahaha...

Anonymkode: b431f...14d

Skrevet

Hva med å snakke med naboen ? At den trampolinen er litt vel nærme dere. Hvis han er vrang på det, hadde jeg fulgt rådene over hehe. 

Anonymkode: 6e5e7...701

Skrevet

Jeg fårstår frustrasjonen din! Jeg hadde det på lik linje som dere. Naboen satt trampolinen helt til terrassen vår og de ligger høyere enn oss itillegg. Han ville ikke ha bråket på sin terrasse! Så jeg ga beskjed til han at jeg synes ikke at dette var greit for hver fang jeg var ute eller hadde besøk, drev de å hoppet og glodde oss i hel. Fikk aldri hver i fred. Og dette var jenter på 10 år og oppover! Han ble drit sur og skjelde meg ut, men det gidde jeg blaffen i! Han beklaget seg etterpå men flyttet ikke trampolinen før det gikk noen år. Vi har spa og ute på terrassen og ble beglodd og fniset til og jammen tatt bilder av

Anonymkode: e5ea6...495

Skrevet

Hva med bare å godta at dere har for liten hage til at dere kan regne med ro i hagen. Naboen har større plass og plaserer selvfølgelig trampolinen slik det passe dem best. Hvis du har uteplassen intill naboens hage må du regne med forstyrrelser derfra.  Hvis du vil beskytte uteplassen litt kan du sette opp en hekk, en levegg eller et gjerde.

Anonymkode: 30008...fee

Skrevet

Jeg hadde nok hatt veldig tørr plen der og vannet hyppig med spreder. 

Anonymkode: 53d1b...9e5

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde nok hatt veldig tørr plen der og vannet hyppig med spreder. 

Anonymkode: 53d1b...9e5

Og hvis ungene til his nabo ligner det minste på mine (og alle andre barn som har vært innom her) ville den sprederen gjort dem kjempelykkelige og det hadde ført til enda mer gledeshyl og aktivitet på trampolina.

Hi, jeg vil anbefale deg to ting. Det ene er at du går på biblioteket og låner boka Den jævla naboen og leser den. Det andre er at du snakker med naboen.

Skrevet

Oi da, ja vi mennesker er forskjellige. Gjør det noe at trampolinen står der da? Den er jo på hans eiendom så vidt jeg forstår. Jeg hadde ikke ofret det en tanke. Med mindre dette er en ting i en lang rekke ting han gjør/ har gjort som han vet provoserer deg.

Anonymkode: a5d12...6e7

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har en nabo som gjør alt for å irritere oss, nå har han satt opp en trampoline inntil uteplassen vår, selv om han har en kjempetomt. Hva ville dere ha gjort tilbake? Venner blir vi aldri og ignorere alt han gjør er det slutt på nå.

Anonymkode: e28e2...d3c

Er han ateist? Få jehovas til å besøke dere så blir han redd for å ha ungene ute.

Anonymkode: 69fb7...ad3

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fårstår frustrasjonen din! Jeg hadde det på lik linje som dere. Naboen satt trampolinen helt til terrassen vår og de ligger høyere enn oss itillegg. Han ville ikke ha bråket på sin terrasse! Så jeg ga beskjed til han at jeg synes ikke at dette var greit for hver fang jeg var ute eller hadde besøk, drev de å hoppet og glodde oss i hel. Fikk aldri hver i fred. Og dette var jenter på 10 år og oppover! Han ble drit sur og skjelde meg ut, men det gidde jeg blaffen i! Han beklaget seg etterpå men flyttet ikke trampolinen før det gikk noen år. Vi har spa og ute på terrassen og ble beglodd og fniset til og jammen tatt bilder av

Anonymkode: e5ea6...495

Her tror jeg at jeg ville leid inn en mannlig nudist til å sitte naken hver gang de hoppet i trampolinen....tenker faren da ville flyttet den fort som svint. 

Anonymkode: d0cad...ce8

Skrevet

Stemmer for at hele familien deres begynner å hoppe på trampolinen.....spesielt når de barna kommer

Anonymkode: d0cad...ce8

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er han ateist? Få jehovas til å besøke dere så blir han redd for å ha ungene ute.

Anonymkode: 69fb7...ad3

Hvorfor i all verden skulle han bli redd for det? Det er en myte at JV setter foten i dørsprekken og nekter å gå. Mulig det skjedde for 30 år siden, men nå spør de høflig om de kan få fortelle litt om den nye verden, og tar et høflig "nei takk" for et svar og går. 

Anonymkode: c84a7...4a0

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stemmer for at hele familien deres begynner å hoppe på trampolinen.....spesielt når de barna kommer

Anonymkode: d0cad...ce8

De har da ingen rett til å hoppe på naboens trampoline. Da er du fort der at naboen inviterer til konfirmasjon på deres platting og parkerer bilen sin i deres innkjørsel.

Anonymkode: 30008...fee

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i all verden skulle han bli redd for det? Det er en myte at JV setter foten i dørsprekken og nekter å gå. Mulig det skjedde for 30 år siden, men nå spør de høflig om de kan få fortelle litt om den nye verden, og tar et høflig "nei takk" for et svar og går. 

Anonymkode: c84a7...4a0

Fordi ateister er redde for religiøse.

Anonymkode: 69fb7...ad3

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i all verden skulle han bli redd for det? Det er en myte at JV setter foten i dørsprekken og nekter å gå. Mulig det skjedde for 30 år siden, men nå spør de høflig om de kan få fortelle litt om den nye verden, og tar et høflig "nei takk" for et svar og går. 

Anonymkode: c84a7...4a0

Fordi det er en pest og en plage med religiøse galninger på døra.

Anonymkode: 01438...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...