Gå til innhold

Trenger mental kiropraktor. Vrikk mitt dumme sinn på plass, - ref. «Den store alenemordrømmen»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Pashla skrev:

Ja, de vil sikkert takke deg for å ha blitt holdt for narr...

Det er et godt poeng. 

 

Jobba i hagen og tenkt på deg i dag. Kommentarene dine her i tråden. Det var sjumilsstøvler for meg. Så, takk for at du skriver og tenker høyt. Takk. Det er til stor hjelp for mitt selvutslettende lik, som forsøker å skrapes frem MED barnas beste. Mitt ego skal ikke regjere foran dem. Men noe må gjøres. Kan bare ikke dette som det er i dag.

 

Takk:-)

Hi

Anonymkode: d84cf...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er et godt poeng. 

 

Jobba i hagen og tenkt på deg i dag. Kommentarene dine her i tråden. Det var sjumilsstøvler for meg. Så, takk for at du skriver og tenker høyt. Takk. Det er til stor hjelp for mitt selvutslettende lik, som forsøker å skrapes frem MED barnas beste. Mitt ego skal ikke regjere foran dem. Men noe må gjøres. Kan bare ikke dette som det er i dag.

 

Takk:-)

Hi

Anonymkode: d84cf...84f

Masse lykke til. Du kan sende meg PM hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Likevel: Å være mammaen som flytter vekk, da blir du steina (for 10 år siden trakk ingen på skuldrene i tilsvarende situasjon). Flytter pappaen er det liksom litt skuffende men men. Hvordan kan man som mor forsvare å flytte med barna til et sted man selv er sikker på at man blir en bedre omsorgsperson (nettverk, inntekt osv), fremfor å bli? Det er jo ikke greit. Det ender jo stadig i konklusjon med at det kan du ikke, du fikk barn, hold kjeft, hold ut, vær bra.

 

😕

Anonymkode: d84cf...84f

Slutt å føle at du må forsvare valget du tar. Og om du likevel vil gjøre det - si det som det er: Der du bodde før du flyttet hjem igjen hadde du minimalt med nettverk, fedre som ikke stilte opp. Her (der du flytter til) er det lettere for deg å få jobb og du har i tillegg da mulighet til å kjøpe deg egen bolig fremfor å bo deg ihjel der du var.

De fleste som hører noe sånt vil klappe deg på skuldra og tenke at du er tøff som turde ta et slikt tøft valg, for det krever mot.

Og så finner du og fedrene en mulighet for å ha et visst samvær. Kanskje er det til og med lettere å skjule at far er en egoist som ikke vil stille opp når han bare trenger stille opp en sjelden gang...

Anonymkode: be4d1...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...