Gå til innhold

Men Iran har jo ikke atomvåpen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Pashla skrev:

Narsissistisk personlighetsforstyrrelse, paranoia og megalomani.

Det er noen som mener det er amerikanere selv som har sabotert, og skylder på Iran, fordi de har interesser i landet og veldig gjerne ønsker seg en krig mot Iran. 

Jeg tror Trump er en nikkedukke, styrt av utallige bakmenn. 

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er noen som mener det er amerikanere selv som har sabotert, og skylder på Iran, fordi de har interesser i landet og veldig gjerne ønsker seg en krig mot Iran. 

Jeg tror Trump er en nikkedukke, styrt av utallige bakmenn. 

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Hvilke bakmenn? Øglekonspirasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Hvilke bakmenn? Øglekonspirasjonen?

Tror du Trump sitter på tronen alene? Og nei, ikke øglemenn. De eksisterer faktisk ikke. 

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror du Trump sitter på tronen alene? Og nei, ikke øglemenn. De eksisterer faktisk ikke. 

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Hvem er det som sitter på tronen med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Pashla skrev:

Hvem er det som sitter på tronen med ham?

Hvem tror du, da? Hvem er rådgiverne hans? Vennene hans? De ansatte under hans regi? Han bestemmer ingenting.

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pashla skrev:

Hvem er det som sitter på tronen med ham?

Både Israel og Saudi-arabia er sterke pådrivere til å svekke Iran, situasjonen har eskalert over tid nå. Hvis man tror dette bare handler om en mann og hans humørsvingninger, tar man veldig feil. 

Anonymkode: 8b854...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Både Israel og Saudi-arabia er sterke pådrivere til å svekke Iran, situasjonen har eskalert over tid nå. Hvis man tror dette bare handler om en mann og hans humørsvingninger, tar man veldig feil. 

Anonymkode: 8b854...047

Og konkret hvem er det som styrer nikkedukka, og hvordan? Økonomisk er det jo Kina som burde kunne styre ham og manipulere med politikken. Teknologisk er det angivelig Russland. Så hvordan mener du Israel og Saudi gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Og konkret hvem er det som styrer nikkedukka, og hvordan? Økonomisk er det jo Kina som burde kunne styre ham og manipulere med politikken. Teknologisk er det angivelig Russland. Så hvordan mener du Israel og Saudi gjør det? 

Israel har folk over hele verden. Og da HELE verden, særlig i USA. Visste du ikke det? :o 

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Israel har folk over hele verden. Og da HELE verden, særlig i USA. Visste du ikke det? :o 

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Kan du spesifisere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pashla skrev:

Kan du spesifisere? 

Google it.

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Google it.

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Nei, du kommer med påstanden. Det er jo du som sitter med infoen, ikke overlat til andre å bevise dine egne poenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Pashla skrev:

Nei, du kommer med påstanden. Det er jo du som sitter med infoen, ikke overlat til andre å bevise dine egne poenger.

Har du ikke evnen?

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke evnen?

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Det er ikke min jobb. I en rasjonell debatt må du selv kunne underbygge din påstand, ellers er den ugyldiggjort og nullet. Se også punkt 8 her.

 

5ED16D8E-B7A3-40EB-824D-F783ECB26120.jpeg

Endret av Pashla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Det er ikke min jobb. I en rasjonell debatt må du selv kunne underbygge din påstand, ellers er den ugyldiggjort og nullet. Se også punkt 8 her.

 

5ED16D8E-B7A3-40EB-824D-F783ECB26120.jpeg

Nettopp! DU greier ikke, du.

Så det er derfor du ikke vet noe om verdensbildet, ja, da var det mysteriet oppklart! 😃

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nettopp! DU greier ikke, du.

Så det er derfor du ikke vet noe om verdensbildet, ja, da var det mysteriet oppklart! 😃

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Vel, det er fortsatt ikke jeg som har  noe å bevise her. 

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Israel har folk over hele verden. Og da HELE verden, særlig i USA. Visste du ikke det? :o 

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Hvilke folk? 

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Både Israel og Saudi-arabia er sterke pådrivere til å svekke Iran, situasjonen har eskalert over tid nå. Hvis man tror dette bare handler om en mann og hans humørsvingninger, tar man veldig feil. 

Anonymkode: 8b854...047

På hvilken måte pådriver de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Vel, det er fortsatt ikke jeg som har  noe å bevise her. 

Hvilke folk? 

På hvilken måte pådriver de?

Klarer fortsatt ikke?

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Pashla skrev:

Narsissistisk personlighetsforstyrrelse, paranoia og megalomani.

... Og mye mye annet. 

Anonymkode: e7531...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Pashla skrev:

Og konkret hvem er det som styrer nikkedukka, og hvordan? Økonomisk er det jo Kina som burde kunne styre ham og manipulere med politikken. Teknologisk er det angivelig Russland. Så hvordan mener du Israel og Saudi gjør det? 

Du kjenner ikke til den jødiske lobbyen i USA eller konservative kristne som støtter Israel? Det er deres støtte og stemmer Trump trenger for å beholde politisk makt, ikke Kina. Trumps visepresident Mike Pence er evangelisk kristen, du bør undersøke hva de mener om Israels rolle i oppfyllelse av bibelske profetier. Saudi-arabias konges nære vennskap til republikanske presidenter er ikke akkurat ukjent.

Din kommentar viser lite kunnskap om historie og allianser det som påvirker dagens politiske bilde idag, det er ikke så rett frem at det er den med mest penger som har mest politisk makt. Ikke ment som kritikk, du bør søke mer kunnskap.

Anonymkode: 8b854...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kjenner ikke til den jødiske lobbyen i USA eller konservative kristne som støtter Israel? Det er deres støtte og stemmer Trump trenger for å beholde politisk makt, ikke Kina. Trumps visepresident Mike Pence er evangelisk kristen, du bør undersøke hva de mener om Israels rolle i oppfyllelse av bibelske profetier. Saudi-arabias konges nære vennskap til republikanske presidenter er ikke akkurat ukjent.

Din kommentar viser lite kunnskap om historie og allianser det som påvirker dagens politiske bilde idag, det er ikke så rett frem at det er den med mest penger som har mest politisk makt. Ikke ment som kritikk, du bør søke mer kunnskap.

Anonymkode: 8b854...047

Det spiller jo liten rolle om mine kommentarer viser dårlige kunnskaper - så lenge du ikke vil opplyse meg med DINE kunnskaper. Du ber meg undersøke, det er det jeg prøver nå. Gi meg navn og artikler. «Jødelobbyen» er like omtrentlig som «sterke motkrefter» og overbeviser meg ikke så veldig om dine kunnskaper heller, men jeg er lærevillig hvis du vil sladre om litt av det du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarer fortsatt ikke?

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Velger å overlate bevisene til den som skal  bevise, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Det spiller jo liten rolle om mine kommentarer viser dårlige kunnskaper - så lenge du ikke vil opplyse meg med DINE kunnskaper. Du ber meg undersøke, det er det jeg prøver nå. Gi meg navn og artikler. «Jødelobbyen» er like omtrentlig som «sterke motkrefter» og overbeviser meg ikke så veldig om dine kunnskaper heller, men jeg er lærevillig hvis du vil sladre om litt av det du vet.

Fint at du er lærevillig, men du må nok søke kunnskapen selv, så kan du gjerne komme å diskutere når du har gjort deg opp din egen mening.

Anonymkode: 8b854...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fint at du er lærevillig, men du må nok søke kunnskapen selv, så kan du gjerne komme å diskutere når du har gjort deg opp din egen mening.

Anonymkode: 8b854...047

Nå spurte jeg etter fakta og ikke meninger her. Jeg er ikke så interesser i meninger som baserer seg på noe annet enn fakta. Har du noen, så del dem gjerne - ellers vil jeg nok være tilbøyelig til å tro at du ikke sitter på særlig mer kunnskap enn meg. Påstander som «jødelobbyen styrer» er vel litt 1982?

Endret av Pashla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klarer fortsatt ikke?

Anonymkode: 2f1e0...2e6

Det er jo ganske elementært i en hvilken som helst debatt at den som kommer med påstander har ansvaret for å vise til kilder. 

Det å si 'google it ' og antyde at folk er idioter fordi DU slenger ut masse påstander som du ikke greier å finne belegg for - det sier mer om deg enn om dine meningsmotstandere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...