Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #26 Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, HeiteH skrev: Begrunne gjerne svaret. Du liker vel ferdigsalaten best når du velger å ta den med? Er jo ikke spesielt krevende å lage en potetsalat. Ferdig potetsalat smaker best. Toro muffins også. Mange fæle muffinsoppskrifter ute å går. Anonymkode: e70b5...d9f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #27 Skrevet 16. mai 2019 55 minutter siden, HeiteH skrev: Jeg ergrer meg ikke. Syns bare det er så rart siden folk ikke vil ha hjemmelagd. Eller vil folk det, men gidder ikke? Høres slutsomt ut å være så kverrulerende og sur ut! Anonymkode: e70b5...d9f
HeiteH Skrevet 16. mai 2019 Forfatter #28 Skrevet 16. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres slutsomt ut å være så kverrulerende og sur ut! Anonymkode: e70b5...d9f Ikke så slitsomt som å ikke kunne stave.
Valkyriemamma Skrevet 16. mai 2019 #29 Skrevet 16. mai 2019 Ta det som eit kompliment, HI. Dei likte salaten din. Hadde vel vore verre viss ingen åt den? Korleis andre disponerer tida si, eller kva valg dei vil prioritere, er deira sak. Vil du bruka tid på å stille opp med heimelaga, supert. Viss ein ikkje velger å laga sjølv, er det og supert. Så lenge dei stiller med mat, slik at ingen går sultne.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #30 Skrevet 16. mai 2019 2 timer siden, HeiteH skrev: Men hvis man ønsker hjemmelaget, hvorfor lager man ikke det da? De som tok av salaten din var jo også de som tok med kake, eller de som tok med pølser. Hvorfor skal de styre unna den ene bollen? Anonymkode: f7315...a08
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #31 Skrevet 17. mai 2019 Jeg er så rar at jeg kan finne på å tenke at det er best å ta av den hjemmelaga, fordi det er viktig å vise at man setter pris på at noen har brukt tid på å lage. Ser liksom for meg at noen kan synes det vil være sårt om de har brukt tid på å lage, også velger folk heller det butikkjøpte alternativet. Ser derimot ikke for meg at det vil være sårt om det står igjen en urørt kjøpesalat, da er det ingen som har valgt bort noe noen har brukt tid på. Anonymkode: 34776...cf2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #32 Skrevet 17. mai 2019 Så forskjellige kan man være. Jeg hadde blitt kjempeglad hvis noen hadde spist opp min potetsalat først. Tenk at de likte den så godt. Bedre enn de ferdigkjøpte . Så hadde vi forsynt oss av de ferdigkjøpte , og jeg hadde laget ny til oss selv en annen.dag. ellers kan det jo og hende at det var bollen med din salat som ble påbegynt først, og at de fleste derfor fortsatte å ta av den til.der var tomt. Potetsalat , er for de fleste, ikke så forskjellige i smak at man liksom smaker seg rundt og finner den som er best for man forsyner seg. Dessuten står man jo heller ikke på et slikt arrangement og regner ut hvor mange som er der for så å vurdere hvor mye potetsalat man kan ta for at det skal bli nok til alle. Anonymkode: d8f81...2d4
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #33 Skrevet 17. mai 2019 Jeg blir alltid så glad hvis min mat blir spist opp fort! Da smaker den bra. Anonymkode: 318ba...c4e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #34 Skrevet 17. mai 2019 To årsaker til at jeg hadde spist den. Høflighet er den ene. Den andre er at det er enklere å forsyne seg rett fra en allerede åpnet og stødig bolle enn de små boksene med ferdig... Anonymkode: af94e...4dd
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #35 Skrevet 17. mai 2019 ser ikke helt problemet, da må dere gå før Anonymkode: 27cf5...905
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #36 Skrevet 17. mai 2019 Man må være en helt spesiell type kjip for å tenke som deg. Anonymkode: 0c2b6...00c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #37 Skrevet 17. mai 2019 Jeg baker alltid boller, som forsvinner få minutter etter at jeg har satt fra meg fatet. Sånn er det. Anonymkode: b8966...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå