Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #26 Skrevet 17. mai 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for alle fine svar Da blir det fvk, så tar vi det videre. Avtalt med den nye kjæresten at vi skal møtes på søndagen på peppes, så håper ikke eksen vil lage et helvete ut av dette Anonymkode: 21343...10a Ikke la ham! Om han "lager et helvete" så sier du bare saklig: "Spurte du meg om tillatelse da du introduserte barna vår for din nye dame rett etter du flyttet ut? Om du har et problem med meg som mor så får du kontakte familievernkontoret og så tar vi det der, for dette tullet ditt vil jeg ikke høre mer av. Og du - for all del, gå gjerne og anmeld meg til politiet for dette, de trenger nok en god latter oppi sin ellers krevende politihverdag." Anonymkode: 1f156...d5c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #27 Skrevet 17. mai 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Han mener at han kan anmelde meg pga jeg går i mot hans vilje og ikke hører på hans mening og han sier siden vi har delt foreldreansvar så kan jeg ikke si han i mot. Synes dette er så trist, har for en 3 ukers tid møtt barna hans og nå vil de gjerne møte min og det skjønner jeg. Ja skal ringe FVK på mandagsmorgen Anonymkode: 21343...10a For å anmelde noen (til politiet) må det foreligge mistanke om brudd på et straffebud.!ingen straffebud rammet dette, det er rent tøv fra fars side. Hilsen jurist Anonymkode: f24fd...10a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #28 Skrevet 17. mai 2019 Dette må være rimelig sårende for hans nye kjæreste. Det er tydelig at han fortsatt har et eiebehov når det gjelder deg. Eller har han info om den nye mannen som tilsier at han kan være til skade for barna? Anonymkode: 95f05...c6b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #29 Skrevet 17. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for alle fine svar Da blir det fvk, så tar vi det videre. Avtalt med den nye kjæresten at vi skal møtes på søndagen på peppes, så håper ikke eksen vil lage et helvete ut av dette Anonymkode: 21343...10a Trolletråd!! Anonymkode: 23d43...902
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #30 Skrevet 17. mai 2019 Han har jo overhodet ingen ting han skulle sagt! Dere lever to forskjellige liv. Om barnet møter naboen, en kamerat/venninne av deg, eller din kjæreste.. er det jo du som bestemmer. Det er ditt liv.. jeg syntes jo det var veldig lenge å vente på å møte hverandres barn da... Men det er kanskje vanlig. Jeg selv har hatt to kjærester med barn. Den første kjæresten sitt barn fikk jeg møte etter 2mnd. Den samme med barnet til kjæreste nr.2... vi er sammen enda. Er over 7år siden 🙂 jeg hadde også en datter fra før. Så de fikk treffe henne like tidlig. Stor stas ☺️ DU bestemmer selv. Og han kommer virkelig ingen vei med det.. møtkjæresten og barna deres i morgen å få det overstått!!! 😂 hehe Anonymkode: 78ed9...753
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #31 Skrevet 18. mai 2019 16 hours ago, Anonym bruker said: Ikke la ham! Om han "lager et helvete" så sier du bare saklig: "Spurte du meg om tillatelse da du introduserte barna vår for din nye dame rett etter du flyttet ut? Om du har et problem med meg som mor så får du kontakte familievernkontoret og så tar vi det der, for dette tullet ditt vil jeg ikke høre mer av. Og du - for all del, gå gjerne og anmeld meg til politiet for dette, de trenger nok en god latter oppi sin ellers krevende politihverdag." Anonymkode: 1f156...d5c Nei han bestemmer ikke og skal heller ikke gi han lov til det. Han mener at jeg ikke kunne si noe pga de bodde sammen med engang og dette er noe jeg må godta så lenge vi ble skilt. Men vi møter min kjæreste i morgen og har infomert far om dette Anonymkode: 21343...10a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #32 Skrevet 18. mai 2019 16 hours ago, Anonym bruker said: Dette må være rimelig sårende for hans nye kjæreste. Det er tydelig at han fortsatt har et eiebehov når det gjelder deg. Eller har han info om den nye mannen som tilsier at han kan være til skade for barna? Anonymkode: 95f05...c6b de har vert sammen etter dagen etter han flyttet ut, så de har vert sammen i 5 år i oktober, hun synes han er tåplig. Han har jo barn selv som han har 50% og moren og han er gode venner, så hvis han hadde vert voldelig hadde jeg vel visst det nå Anonymkode: 21343...10a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #33 Skrevet 18. mai 2019 16 hours ago, Anonym bruker said: Han har jo overhodet ingen ting han skulle sagt! Dere lever to forskjellige liv. Om barnet møter naboen, en kamerat/venninne av deg, eller din kjæreste.. er det jo du som bestemmer. Det er ditt liv.. jeg syntes jo det var veldig lenge å vente på å møte hverandres barn da... Men det er kanskje vanlig. Jeg selv har hatt to kjærester med barn. Den første kjæresten sitt barn fikk jeg møte etter 2mnd. Den samme med barnet til kjæreste nr.2... vi er sammen enda. Er over 7år siden 🙂 jeg hadde også en datter fra før. Så de fikk treffe henne like tidlig. Stor stas ☺️ DU bestemmer selv. Og han kommer virkelig ingen vei med det.. møtkjæresten og barna deres i morgen å få det overstått!!! 😂 hehe Anonymkode: 78ed9...753 Nei han skal ikke få lov til det, jeg har ventet i 13 mnd også før han får se barnet, så jeg har ventet lenge. Så koselig du fant en mann og datteren din likte Anonymkode: 21343...10a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #34 Skrevet 18. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei han bestemmer ikke og skal heller ikke gi han lov til det. Han mener at jeg ikke kunne si noe pga de bodde sammen med engang og dette er noe jeg må godta så lenge vi ble skilt. Men vi møter min kjæreste i morgen og har infomert far om dette Anonymkode: 21343...10a Herlighet for en fjott han er! Han mener altså at det gjelder ulike regler for deg og han. Han skal få lov til å gjøre ting som kan være skadelig for barna (flytte rett inn til en annen etter skillsmissen og umiddelbart involvere barna i sitt kjærlighetsliv uten å gi dem tid til å bearbeide eller tilpasse seg skillsmissen). Du skal ikke å ta ansvarlige valg som ikke er skadelige for barna. Altså, denne fyren er helt fullstendig virkelighetsfjern eller rett og slett mindre begavet - eller han har et enormt kontrollbehov når det kommer til deg og ønsker å manipulere deg og bestemme over det. Uansett årsak, han er ikke god! Godt du ikke lar deg styre, for du kan ikke tillate at han tar makt over deg, for det har han ingen rett til! Lykke til i morgen Anonymkode: 1f156...d5c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #35 Skrevet 18. mai 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: Herlighet for en fjott han er! Han mener altså at det gjelder ulike regler for deg og han. Han skal få lov til å gjøre ting som kan være skadelig for barna (flytte rett inn til en annen etter skillsmissen og umiddelbart involvere barna i sitt kjærlighetsliv uten å gi dem tid til å bearbeide eller tilpasse seg skillsmissen). Du skal ikke å ta ansvarlige valg som ikke er skadelige for barna. Altså, denne fyren er helt fullstendig virkelighetsfjern eller rett og slett mindre begavet - eller han har et enormt kontrollbehov når det kommer til deg og ønsker å manipulere deg og bestemme over det. Uansett årsak, han er ikke god! Godt du ikke lar deg styre, for du kan ikke tillate at han tar makt over deg, for det har han ingen rett til! Lykke til i morgen Anonymkode: 1f156...d5c Nei barnet kommer alltid først for meg. Ja far er nok litt for kontrollerende over for meg, og det var han som ville skilles også, Tusen takk for det Anonymkode: 21343...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå