Gå til innhold

Flørter med alle menn jeg møter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønte ikke hva jeg mente. Godt du ikke er min. 

Anonymkode: d7acd...a94

Ja, det er godt, for du er sjalu. Men siden ingen er det i HIs forhold, så er ikke dine vurderinger relevante for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig ofte kan en slik oppførsel spores til ønske om å være vellykket. Altså «jeg fikser ikke noe i livet, men alle menn vil ha meg». Du rettferdiggjør egen mislykke med at alle menn vil ha deg

Anonymkode: 222d6...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pashla skrev:

Ja, det er godt, for du er sjalu. Men siden ingen er det i HIs forhold, så er ikke dine vurderinger relevante for henne.

Hæ? Sjalu for hva da? 

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig ofte kan en slik oppførsel spores til ønske om å være vellykket. Altså «jeg fikser ikke noe i livet, men alle menn vil ha meg». Du rettferdiggjør egen mislykke med at alle menn vil ha deg

Anonymkode: 222d6...117

Hi jobber på et legekontor og sykehus. 

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig ofte kan en slik oppførsel spores til ønske om å være vellykket. Altså «jeg fikser ikke noe i livet, men alle menn vil ha meg». Du rettferdiggjør egen mislykke med at alle menn vil ha deg

Anonymkode: 222d6...117

Hun med de andre lege-trådene om forelskelse/Facebook osv. 

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun med de andre lege-trådene om forelskelse/Facebook osv. 

Anonymkode: d7acd...a94

Det er da virkelig ingen ting i de trådene som ligner denne... tror du må jobbe litt med analyseverktøyene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Sjalu for hva da? 

Anonymkode: d7acd...a94

Hva du er sjalu for vet du best selv. Du syns tydeligvis at flørt er utroskap, og mangler evnen til å se at andre kan vurdere det annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Det er da virkelig ingen ting i de trådene som ligner denne... tror du må jobbe litt med analyseverktøyene dine.

😂

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Hva du er sjalu for vet du best selv. Du syns tydeligvis at flørt er utroskap, og mangler evnen til å se at andre kan vurdere det annerledes.

😂 

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaper denne oppførselen problemer i parforholdet ditt?

Har du venninner?

Tror du andre legger merke til det?

Jeg har en kusine som flørter mye og ofte sier at "alle" menn liker henne. Jeg vet ikke om jeg er enig.. og hun er over 40 nå, så det er litt...pinlig

Anonymkode: 6e438...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste dette tenkte jeg automatisk BIMBO. Forsøker å være deilig, flørte mest mulig og lite mellom ørene. Du er virkelig ikke en god samboer/kjæreste når du oppfører deg slik. Vet overhodet samboeren din dette? Egler deg innpå menn i et desperat forsøk på oppmerksomhet. Du burde være flau over deg selv og skjerpe deg. Du kan være blid og imøtekommende, men når du egler deg innpå slik du forklarer det så er det bare pinlig lesning (og garantert enda verre i virkeligheten). Ja, mennene som faller for dette er patetiske, men du er enda verre fordi du later som du er interessert. Det er virkelig ikke greit! *risterpåhodetavdennetråden*

Anonymkode: eb3d4...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer fra barndommen din. På en eller annen måte har du ikke fått dekket behovene dine som liten. Derfor har du dårlig selvfølelse. Og du blir sykelig opptatt av at andre må like deg, på en slik måte at du har «overtaket» (de skal forelske seg i deg, men du vil egentlig ikke ha dem). Det høres slitsomt ut. 

Hva er dine behov? Hva er dine behov for grenser rundt deg selv? Hvorfor er andres mening om deg viktig? Hvorfor trenger du å ha «overtak» på andre?

Dette er det sikkert mulig å finne ut av, men neppe på nettet. Du må nok til en psykolog 

Anonymkode: 9c4dc...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun med de andre lege-trådene om forelskelse/Facebook osv. 

Anonymkode: d7acd...a94

DET er det ikke. Jeg har dog fulgt godt med i trådene hennes så jeg vet hva du snakker om 🤗

 

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi jobber på et legekontor og sykehus. 

Anonymkode: d7acd...a94

Nei? hvorfor sier du det? 

 

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg leste dette tenkte jeg automatisk BIMBO. Forsøker å være deilig, flørte mest mulig og lite mellom ørene. Du er virkelig ikke en god samboer/kjæreste når du oppfører deg slik. Vet overhodet samboeren din dette? Egler deg innpå menn i et desperat forsøk på oppmerksomhet. Du burde være flau over deg selv og skjerpe deg. Du kan være blid og imøtekommende, men når du egler deg innpå slik du forklarer det så er det bare pinlig lesning (og garantert enda verre i virkeligheten). Ja, mennene som faller for dette er patetiske, men du er enda verre fordi du later som du er interessert. Det er virkelig ikke greit! *risterpåhodetavdennetråden*

Anonymkode: eb3d4...27f

Jeg har faktisk, tro det eller ei, en iq på 125. Jeg har absolutt ikke "lite mellom ørene", ikke er jeg bimbo og ikke er jeg dum. Har også ganske gode sosiale antenner og er flink til å "lese" andre om jeg kan si det slik. Men noe slikt forstår du sikkert ingenting av :) Min samboer vet det, han har kjent meg siden jeg var barn. Jeg godtar hans dårlige sider og han godtar mine, vi lever fint med det uten at du skal komme her og gi meg pekefingeren ang hvilken kjæreste og samboer jeg er.

Det er jo ikke slik at jeg "egler" meg innpå de med mindre de tillater det selv. Men ja jeg vil gjerne endre denne atferden jeg har, for min egen del. 

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skaper denne oppførselen problemer i parforholdet ditt?

Har du venninner?

Tror du andre legger merke til det?

Jeg har en kusine som flørter mye og ofte sier at "alle" menn liker henne. Jeg vet ikke om jeg er enig.. og hun er over 40 nå, så det er litt...pinlig

Anonymkode: 6e438...87a

Nei den skaper ingen problemer i forholdet. Jeg har flere gode venninner.. Det eneste de sier er at de ikke liker være sammen med meg offentlig pga alle menn stirrer. Jeg er forresten halvparten så gammel som din kusine 😛 

 

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Pashla skrev:

Ja, det er godt, for du er sjalu. Men siden ingen er det i HIs forhold, så er ikke dine vurderinger relevante for henne.

 

9 timer siden, Pashla skrev:

Det er da virkelig ingen ting i de trådene som ligner denne... tror du må jobbe litt med analyseverktøyene dine.

 

9 timer siden, Pashla skrev:

Hva du er sjalu for vet du best selv. Du syns tydeligvis at flørt er utroskap, og mangler evnen til å se at andre kan vurdere det annerledes.

AMEN!🤗😚

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det Pashla og cb4 skriver.

Dette kommer nok av at noe i barndommen din har gjort at du tror du må please andre - menn - for å ha verdi selv. At bare når du får en overfladisk oppmerksomhet av dem har du verdi.

Hvilke tanker har du rundt det at du trolig sårer en del av disse mennene du får interessert i deg? Bryr du deg om at du trolig sårer flere av dem?

Du er i begynnelsen av 20-åra, om jeg tolker deg rett. Da er du fremdeles ung. At den adferden du har har gått bra til nå, det betyr ikke at det vil fortsette å gå bra. En ting er at du risikerer å flørte med feil mann en dag - så aktiv du er på den fronten er det ikke et spørsmål om hvis, men mer når - og da kan du ende med å bli skadet, eller på annen måte få et mareritt som forfølger deg i årevis. Det andre er at om du også holder på slik i arbeidslivet, da vil du trolig etterhvert oppleve at du ikke blir tatt på alvor, det kan også skade fremtiden din.

Jeg ville gått til psykolog for å finne årsaken til dette. Det er fornuftig av deg at du nå ønsker å endre adferd! :) Og når du selv ønsker det og er motivert kan du også gjennomføre det.

Ellers enig i at det nok kan være lurt å begynne hos en kvinnelig psykolog ;)

Anonymkode: c127b...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt som deg. Får mye oppmerksomhet av menn. Men jeg gjør det ikke bevist, og synes og det ikke alltid er noe særlig med den oppmerksomheten. Altså jeg flørter egentlig ikke, bare smiler og er hyggelig. Som yngre flørtet jeg mye, med resultatet av at en haug med gutter trodde jeg likte de. Og da likte jeg og oppmerksomheten. Ble skjelt ut av en kjæreste den gangen, og sluttet med det. Får fortsatt oppmerksomhet selv om jeg ikke flørter😅

Anonymkode: d9a9d...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er meget selvsikker og stolt av at menn liker deg. Det er tydeligvis ikke et problem for deg eller din samboer. Jeg tror du laget denne tråden mest fordi du hadde litt lyst å fortelle om draget du har på menn. Det er helt ok å være stolt av, men husk at skjønnhet forgår. Ikke bygg all din identitet på dette, da blir det tøft å bli gammel. Og prøv å ikke flørt med dine venninners kjærester, det blir det bare bråk av.

Anonymkode: efe03...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du har noen venninner som er lei den evige flørtingen, for tro meg, de synes nok det er pinlig i forhold til sine menn. Har ei venninne som er akkurat som deg og mange skygger unna. 

Det jeg har observert er at de som er trygg på seg selv og ofte henger det sammen med et pent utseende, er «vellykkethet» osv., de flørter minst. Nettopp fordi de ikke trenger det. Desperat flørting blir bare kleint.

Tror nok som flere skriver her at det henger sammen med dårlig selvbilde..

Anonymkode: b8822...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Det var da fryktelig mange som fikk lyst til å tillegge HI egenskaper de ikke vet om hun har. "Desperat", "bimbo", "lite mellom øra", "sårer andre", "pinlig" osv.

Det var da en veldig dømmende holdning til noe som egentlig er ganske uskyldig? Er vi virkelig så middelalderske at vi syns en attraktiv dame bør underspille sin sjarm fordi noen andre kan la seg støte av den..? Det neste blir vel at hun bør kle seg dydig og skjule sine attributter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil i grunnen bare anbefale HI å bli voksen snart. Voksne folk oppfører seg ikke sånn. Husk at å være voksen ikke alltid samsvarer med alder. 

Anonymkode: 67e05...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil i grunnen bare anbefale HI å bli voksen snart. Voksne folk oppfører seg ikke sånn. Husk at å være voksen ikke alltid samsvarer med alder. 

Anonymkode: 67e05...f80

Fins det bare én måte å være voksen på...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Pashla skrev:

Fins det bare én måte å være voksen på...?

Neida, men er man voksen, så pleier man å oppføre seg som folk. 

Anonymkode: 67e05...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke har med selvbilde å gjøre virker usannsynlig.

 

Og har alle her inne blitt iq-testet av Mensa? Jeg er testet av det offentlige og fikk resultat i persentil, ikke poengsum.

 

Definitivt selvbilde ja, jeg har slike utfordringer selv. Heldigvis er jeg  like liten og tjukk som menn er overfladiske;). For det er de HI, jeg har alltid mest nære venner som er menn og har gått opp og ned i vekt.

Min erfaring er at gutter og menn som har gjennomsnittlig godt utseende eller bedre kun går etter utseende i begynnelsen. Derfor viser de interesse og blir «forelsket». 

Jeg har ikke tal på hvor mange trøstesamtaler jeg har hatt med kompiser som ikke fikk den de ville ha og mange er like. Med litt graving viser det seg at de ikke en gang vet hva hun er opptatt av, kun at hun er «nydelig». De sørger altså ikke over personen, men drømmen om «nydelig» kjæreste.

 

Jeg nærmer meg 40, de er helt like enda. De fleste går etter jenter under 30 selv om de er velutdannede og ellers oppegående. Så de syns du er deilig, derfor stirrer og «faller» de for deg. Flørting gjør det sikkert enda mer interessant ja, men du trenger sikkert ikke gjøre det.

 

Du slutter ved å lage deg et bremseord. Ta kaffekanne til eksempel. Hver gang du merker at du går i gang tenker du «kaffekanne, kaffekanne, kaffekanne. Da blir du bevisst i øyeblikket og mer opptatt av det.

Anonymkode: 8db24...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Neida, men er man voksen, så pleier man å oppføre seg som folk. 

Anonymkode: 67e05...f80

Ja. Og «folk» flørter. Både unge og gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 11.14, Anonym bruker skrev:

Har ett "problem". Jeg flørter med alle menn jeg møter, uansett hvordan de ser ut eller hvordan de er, alder er også bare ett tall. På butikken, når jeg henter barnet, på sykehus, i selskap, hos legen, på venterommet, på bussen, på fjelltur, når jeg fyller drivstoff, handler melk, ja startsett overalt hvor jeg ferdes! Hva er det som feiler meg?Jeg setter meg selv i kleine situasjoner ved å oppføre meg slik.. Jeg har vært sånn siden jeg var liten. Husker på barneskolen jeg gikk rundt å flørtet med alle guttene og jo flere som forelsket seg i meg jo bedre var det. Har alltid hatt en håndfull menn ventende i baklomma. I mine tidlige ungdomsår brukte jeg guttene for det det var verd. Kjøring, kjøping av alkohol, penger etc. Jeg fikk jo det jeg ville.

Husker også at mange ble veldig såret av min framtreden, de trodde jo jeg likte de og når de kom til kort gikk de rett i kjelleren. Jeg skammer meg selvsagt over den smerten jeg har påført mange menn, men samtidig klarer jeg ikke å slutte. Jeg er ganske pen og jeg vet hva menn liker. Jeg ordner meg hver dag og ser alltid fresh ut. Tenker jeg vil få store problemer den dagen jeg er såpass gammel at menn ikke snur seg etter meg lenger. Har jeg lav selvfølelse eller noe? er det derfor jeg er sånn? er det normalt??

Jeg vet jo ikke hvordan andre damer oppfører seg i offentligheten, men slik er jeg. Sender gjerne dirty blikk til menn, setter meg nær de slik at de såvidt kommer i kroppskontakt med meg, stiller meg slik at jeg vet de sjekker ut rumpen min bak min rygg, smiler og ler av alt de sier, virker tilgjengelig, intens blikkontakt slik at jeg ser når de lar blikket vandre til puppene mine, ja dere skjønner tegningen.Jeg ser alle sammen lyser opp i øynene og ser på meg med lyst, og det er ingenting som får meg til å føle meg bedre enn akkurat det.🤔 

Jeg er verdens beste kjæreste for min samboer i den forstand at jeg gjør alt for ham, er veldig omsorgsfull, sprudlende, rettferdig, viser ham mye kjærlighet etc. Har mange gode egenskaper, men dette er min desidert værste. Hvorfor skal noe slikt være så viktig for meg, at ukjente menn ønsker meg? Jeg har jo samboer og har ingen planer om å bytte ham ut med det første..  det er jo åpenbart ikke ett nytt problem i og med jeg har vært sånn i hele mitt unge liv, fra jeg var 6 😅 Det må ligge noe til grunn for denne "hobbyen" jeg har tilegnet meg ?

Anonymkode: d307f...a96

Histronisk personlighetsforstyrrelse?

https://www.hjelptilhjelp.no/Personlighetsforstyrrelser/hva-er-en-hysterisk-dramatiserende-personlighetsforstyrrelse

Anonymkode: b73c3...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...