Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #51 Skrevet 14. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: For godt ut? Det er ikke sånn at det å passe M er bra, eller dårlig. Anonymkode: f9a56...bec Det er jo såklart bedre å passe en M kontra en XL, med mindre man er kvinne på 185 cm. Anonymkode: 5c414...f8c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #52 Skrevet 14. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er gøy å le av syke folk, er det ikke? Si at de er "mega" og sånn? Kjenne seg litt bedre sjæl? Jeg er under utredning på et av Norges største sykehus fordi jeg har en sjelden sykdom som gjør at jeg kun kan spise 5-7 forskjellige matvarer. Det gjør at jeg går opp i vekt, og pga mye angst så glemmer jeg å spise ofte, så forbrenningen stagnerer. Nei, så gøy vi har det! Ler av tykke folk, lurer på hva dere lærer ungene deres. Anonymkode: f9a56...bec Gud bedre. Krenket.no. De aller aller fleste er feite fordi de spiser for mye. Du kan vel spise selv on du har angst. Du vet jo hva du tåler tydeligvis. Og hvis du spiser alt for lite, så fortsetter forbrenninga uansett. Har du sett de med anorexi? Kroppen slutter ikke å forbrenne. Anonymkode: 3caac...736
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #53 Skrevet 14. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gud bedre. Krenket.no. De aller aller fleste er feite fordi de spiser for mye. Du kan vel spise selv on du har angst. Du vet jo hva du tåler tydeligvis. Og hvis du spiser alt for lite, så fortsetter forbrenninga uansett. Har du sett de med anorexi? Kroppen slutter ikke å forbrenne. Anonymkode: 3caac...736 Det er faktisk noe i det hun sier. Jeg er kronisk syk og hadde da mange dager jeg nesten ikke spiste noenting. Men jeg gikk ikke ned et gram, gikk nesten heller opp. En lege sa til meg at for min kropp så var ikke et sånt spisemønster bra i det hele tatt, forbrenningen ble for uregelmessig og fungerte mye dårligere. For de dagene jeg nesten ikke spiste, så gikk kroppen min helt i sparebluss og hamstret for livet. Man kan ikke sammenligne det med en anorektiker, for i motsetning til en anorektiker som har sånne dager hver dag over lang lang tid, så hadde ikke jeg det, og det har nok ikke hi heller. Jeg var skeptisk og trodde ikke helt på det legen sa, men når jeg begynte å tvinge meg til å spise mer på de dagene som jeg var syk, så gikk vekta faktisk ned. Jeg endret ikke på kaloriinnholdet på de dagene jeg ikke var syk, så alt i alt så spiste jeg flere kalorier enn før. Anonymkode: 3dfc9...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå