Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #26 Skrevet 13. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: M for Mega? 🤔 Anonymkode: 9fc66...137 Du kan jo spørre Bergans om de mener at M er mega Jeg kan se for meg hvordan de himler med øynene av spørsmålet ditt, da, men 😂 Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #27 Skrevet 13. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: BMI har ingenting å si faktisk. Topptrente får ofte klassifiseringen "overvektig" og mer til ifølge bmi. Men jeg er tjukk, ikke topptrent. Men bmi blåser jeg i, jeg ser på vekta og utholdenhet etc. Anonymkode: f9a56...bec Topptrente kan få klassifisering overvekt ja. Men ikke fedme. Du er jo i klassen fedme grad 3. Anonymkode: 5c414...f8c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #28 Skrevet 13. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man kan jo være en smalere som 70 kilo enn 60 kilo om man er godt trent . Men når man bikker 100 hjelper det nok ikke Anonymkode: be302...fb8 Den viste feil, det er 92 som er riktig. Den er ødelagt. Viste visst også 14 kilo feil på mannen min. Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #29 Skrevet 13. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Topptrente kan få klassifisering overvekt ja. Men ikke fedme. Du er jo i klassen fedme grad 3. Anonymkode: 5c414...f8c Faktisk grad 1-2, men det spiller jo ingen rolle 😉 Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #30 Skrevet 13. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: BMI har ingenting å si faktisk. Topptrente får ofte klassifiseringen "overvektig" og mer til ifølge bmi. Men jeg er tjukk, ikke topptrent. Men bmi blåser jeg i, jeg ser på vekta og utholdenhet etc. Anonymkode: f9a56...bec Legg ut et bilde da, vi tror deg ikke ellers 🤪 Anonymkode: db720...260
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #31 Skrevet 13. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Legg ut et bilde da, vi tror deg ikke ellers 🤪 Anonymkode: db720...260 Bilde av hva da? Størrelse M? Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #32 Skrevet 13. mai 2019 Jeg er 176 cm høy, 70 kg, har str. M i Bergans regnjakke. Den er akkurat stor nok, kunne ikke hatt den mindre. Jeg er smalt bygd. Du har en bmi på 35,9, så at du passer i samme jakka, det tror jeg rett og slett ikke på. Så store/tunge bein tror jeg ikke du har Men hvilken størrelse du eller jeg eller andre bruker er egentlig helt uvesentlig. Det som er vesentlig er at du har en bmi på 35,9, alvorlig og helseskadelig fedme. Håper du er i gang med vektnedgang og livsstilendring slik at du kan beholde en god helse fremover. Anonymkode: e5a36...3ce
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #33 Skrevet 13. mai 2019 Herrefred damer 😳 Det spørs jo helt hvordan kiloene er plassert det! Jeg har på mitt meste veid 102 kilo. Da var det i buksestørrelse 48 og xl i overkropp. Nå er jeg nede i 80, og er på 44 i bukser og L i overkropp. På min trivselsvekt på 70 kg (ærber med saken), så er jeg 42 i bukser ig m i overkropp. Små pupper, liten rundt livet og gigantisk over hofter, rumpe, lår og legger. Egentlig overalt fra navel og ned. Så man kan fint gå med små størrelser selvom man har noen kilo ekstra. Anonymkode: 9ed7a...0ff
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #34 Skrevet 13. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes bare det er RART... For det er det. Anonymkode: f9a56...bec På tide med briller tydeligvis Anonymkode: 3dfc9...04b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #35 Skrevet 13. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herrefred damer 😳 Det spørs jo helt hvordan kiloene er plassert det! Jeg har på mitt meste veid 102 kilo. Da var det i buksestørrelse 48 og xl i overkropp. Nå er jeg nede i 80, og er på 44 i bukser og L i overkropp. På min trivselsvekt på 70 kg (ærber med saken), så er jeg 42 i bukser ig m i overkropp. Små pupper, liten rundt livet og gigantisk over hofter, rumpe, lår og legger. Egentlig overalt fra navel og ned. Så man kan fint gå med små størrelser selvom man har noen kilo ekstra. Anonymkode: 9ed7a...0ff Uansett hvordan kiloene er plassert, så man passer ikke 103 kilo i størrelse M. Hi har ikke bare noen kilo ekstra Anonymkode: 3dfc9...04b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #36 Skrevet 13. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uansett hvordan kiloene er plassert, så man passer ikke 103 kilo i størrelse M. Hi har ikke bare noen kilo ekstra Anonymkode: 3dfc9...04b Si ikke det... En mamma i klassen til sønnen min har et helt vannvittig akterspeil, men en ganske liten overkropp. Skulle ikke forundre meg om hun har M i noen overdeler selv om hun har sikkert str 48-50 i bukser, for å få rumpa og lårene nedi. Ganske fascinerende kroppsfasong på den dama, skulle ikke tro det var mulig å få en så stor underkropp når midjen og overkroppen er ganske normal... Vil jo tro hun bruker større størrelser i jakker da, de går jo gjerne litt ned over midjen, men hun går ofte i dongeri og ganske korte gensere og det fremhever den vannvittige forskjellen på over og underkropp. Anonymkode: 2b1bf...9c5
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #37 Skrevet 13. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: På tide med briller tydeligvis Anonymkode: 3dfc9...04b Briller? Hva har briller med saken å gjøre? Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #38 Skrevet 13. mai 2019 Kan hende du får på deg medium, men om du BØR gå med medium er jo en helt annen sak. Jeg veier 40 kg mindre enn deg og det er jaggu ikke alltid jeg kan bruke medium heller. Noen ganger må jeg faktisk opp i large for at det ikke skal sitte som et pølseskinn. Anonymkode: f54d8...505
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #39 Skrevet 13. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Den viste feil, det er 92 som er riktig. Den er ødelagt. Viste visst også 14 kilo feil på mannen min. Anonymkode: f9a56...bec Skulle ønske badevekta mi også viste feil!! 😂😂😂 Anonymkode: db1e9...5df
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #40 Skrevet 13. mai 2019 Kanskje S = stor og L = liten? Tykk er du jo og passer M må det jo være stor i størrelsen. 103 kg fordelt på160 cm, da blir det vanskelig å se for seg at du skulle fått på dem medium buksene jeg bruker (jeg er 1,74 m og veier 65 kg). Med mindre du lagrer mesteparten av fettet på puppene. Anonymkode: 736d6...c1a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #41 Skrevet 13. mai 2019 Det er jo høyst usannsynlig. Uavhengig av hvor de ekstra kiloene er plassert. Jeg bruker XS i klær. Noen ganger blir det for stort. Klart at jeg kan presse meg inn i tiåringen min sine klær i størrelse 140. Men hvor fint det sitter blir jo en helt annen vurdering. Tipper jakka di er feilmerka. Nesten litt som vekta di🙄 Anonymkode: 620f3...b56
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #42 Skrevet 14. mai 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo høyst usannsynlig. Uavhengig av hvor de ekstra kiloene er plassert. Jeg bruker XS i klær. Noen ganger blir det for stort. Klart at jeg kan presse meg inn i tiåringen min sine klær i størrelse 140. Men hvor fint det sitter blir jo en helt annen vurdering. Tipper jakka di er feilmerka. Nesten litt som vekta di🙄 Anonymkode: 620f3...b56 Mja nei, den er jo som en vanlig medium i størrelsen. Brukte den også da jeg veide hva da 60 kg? Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #43 Skrevet 14. mai 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan hende du får på deg medium, men om du BØR gå med medium er jo en helt annen sak. Jeg veier 40 kg mindre enn deg og det er jaggu ikke alltid jeg kan bruke medium heller. Noen ganger må jeg faktisk opp i large for at det ikke skal sitte som et pølseskinn. Anonymkode: f54d8...505 Det var rart, da jeg veide 45-55 kilo brukte jeg alltid XS. Kanskje noen er spedere bygget enn andre? Om du må opp i large når du veier 52 kilo, da er du meeeeget kraftig bygget vil jeg si! Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #44 Skrevet 14. mai 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Skulle ønske badevekta mi også viste feil!! 😂😂😂 Anonymkode: db1e9...5df Kanskje den gjør det 😛 vår ble stygt behandla under flytting, men fikk likevel sjokk da jeg stod på vekta. Ikke mer sukker på meg! Var på en måte bra for da fikk jeg øynene opp 🤣 Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #45 Skrevet 14. mai 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var rart, da jeg veide 45-55 kilo brukte jeg alltid XS. Kanskje noen er spedere bygget enn andre? Om du må opp i large når du veier 52 kilo, da er du meeeeget kraftig bygget vil jeg si! Anonymkode: f9a56...bec Hvor i all verden har jeg sagt at jeg veier 52? Jeg veier 63, og er helt normal i kroppen, men ja, noen ganger må jeg opp i large og jeg grøsser av folk på min størrelse som aldri kjøper klær dersom størrelsen inni ikke sier Small. Det ser helt grusomt ut, selv om de selvfølgelig FÅR klærne på seg. Anonymkode: f54d8...505
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #46 Skrevet 14. mai 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor i all verden har jeg sagt at jeg veier 52? Jeg veier 63, og er helt normal i kroppen, men ja, noen ganger må jeg opp i large og jeg grøsser av folk på min størrelse som aldri kjøper klær dersom størrelsen inni ikke sier Small. Det ser helt grusomt ut, selv om de selvfølgelig FÅR klærne på seg. Anonymkode: f54d8...505 Åja, 63 ja. Vet ikke hvor jeg fikk 52 fra? Da jeg veide det var jeg en S/M. Aldri L.. Aaalt for stort. Det er ikke snakk om pølseskinn her.. Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #47 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Åja, 63 ja. Vet ikke hvor jeg fikk 52 fra? Da jeg veide det var jeg en S/M. Aldri L.. Aaalt for stort. Det er ikke snakk om pølseskinn her.. Anonymkode: f9a56...bec Mange som veier 63 er nok en del slankere enn meg, altså. Jeg er nok av den lubne typen, ikke mye muskler i denne kroppen, dessverre! Men det jeg mente er at jeg ser folk som er like lubne som meg som presser seg inn i Small, og ene fortalte meg en gang at hun "nekter å kjøpe klær i størrelse medium". Det hun kjøpte så absolutt ikke bra ut 😅 Men ja, det er klart at det er forskjeller på kroppene til folk, til tross for lik vekt. Men at en person på 92 kg (ser at hun har rettet opp det i tråden) kan passe medium, det syns jeg høres for godt ut til å være sant 😧 Anonymkode: f54d8...505
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #48 Skrevet 14. mai 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange som veier 63 er nok en del slankere enn meg, altså. Jeg er nok av den lubne typen, ikke mye muskler i denne kroppen, dessverre! Men det jeg mente er at jeg ser folk som er like lubne som meg som presser seg inn i Small, og ene fortalte meg en gang at hun "nekter å kjøpe klær i størrelse medium". Det hun kjøpte så absolutt ikke bra ut 😅 Men ja, det er klart at det er forskjeller på kroppene til folk, til tross for lik vekt. Men at en person på 92 kg (ser at hun har rettet opp det i tråden) kan passe medium, det syns jeg høres for godt ut til å være sant 😧 Anonymkode: f54d8...505 For godt ut? Det er ikke sånn at det å passe M er bra, eller dårlig. Anonymkode: f9a56...bec
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #49 Skrevet 14. mai 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: M for Mega? 🤔 Anonymkode: 9fc66...137 Nå lo jeg faktisk høyt! Anonymkode: 0a46e...ecb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #50 Skrevet 14. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå lo jeg faktisk høyt! Anonymkode: 0a46e...ecb Ja, det er gøy å le av syke folk, er det ikke? Si at de er "mega" og sånn? Kjenne seg litt bedre sjæl? Jeg er under utredning på et av Norges største sykehus fordi jeg har en sjelden sykdom som gjør at jeg kun kan spise 5-7 forskjellige matvarer. Det gjør at jeg går opp i vekt, og pga mye angst så glemmer jeg å spise ofte, så forbrenningen stagnerer. Nei, så gøy vi har det! Ler av tykke folk, lurer på hva dere lærer ungene deres. Anonymkode: f9a56...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå