Gå til innhold

Hva er greia med de lesbene fra farmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Pæddan skrev:

Mulig jeg er snerpete men frieri anser jeg som en privat forespørsel. 

Kan ikke fatte å begripe de som frir i offentligheten med sjanse for å gjøre seg til latter om svaret ikke blir som man har tenk🙄

Svært liten sjanse for at svaret skulle bli nei i dette frieriet, dog. ☺️

Anonymkode: f03c5...708

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 hours ago, Anonym bruker said:

Frieri på Gullruten? Hvorfor må de absolutt stikke seg frem på den måten? Jeg har ikke sett farmen en gang, likevel vet jeg godt hvem disse er, da de har gapt over metervis med spalteplass de siste månedene. Jeg skjønner ikke hvorfor, de virker veldig lite interessante begge to. 

Anonymkode: 023e3...543

utrolig glad ❤️ lenge leve kjærligheten, er SYKT mye hat mot bifile, lebiske og homofile ennå

Anonymkode: 256bb...101

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

utrolig glad ❤️ lenge leve kjærligheten, er SYKT mye hat mot bifile, lebiske og homofile ennå

Har ingenting mot homofile, lesbiske eller bifile. Har flere venner som er en av delene. Mener likevel at et frieri i et slikt program ikke hører hjemme der.

Anonymkode: dfa5f...023

Skrevet

Jeg så på farmen og likte de godt der inne. Men jeg mener dette er 3. gang de forlover seg på tv. Mente de forlovet seg en gang inne på farmen og at jeg har lest de har forlovet seg en gang etter det 😆😆 så blir frieriet på gullruten den 3.

eller husker jeg så feil

Anonymkode: 5c7c7...9d7

Skrevet

Pinlig pr-stunt av komplett uinteressante d-kjendiser, omtrent like interessant som å se på en grupperunk. De får nok en runde til med presse når det går til helvete, men det er heldigvis fritt fram til å ikke engasjere seg, ikke se på og ikke lese om.

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er god pr

Anonymkode: 6f7cc...7f4

Veldig dårlig pr, vil jeg si. 

Anonymkode: 62ae4...1ac

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Det er faktisk svært få som hater homofile. De fleste elsker dem, som mennesker. De hater bare det de gjør. 

Og der er det en enorm forskjell. Ta ikke mannen istedet for ballen. De tar ballen - alle klikker. For man skal nemlig ikke elske mennesker, for at de er mennesker, tross i hva de gjør - man skal elske absolutt alt de gjør også. Man skal elske at homofile har analsex, hvis ikke er man homohater. 

Nei, det er DU, og sånne som deg som hater. Som ikke respekterer andres mening om emnet. Og som prøver å ødelegge verden. Så slutt å hat!

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Det er faktisk svært få som hater homofile. De fleste elsker dem, som mennesker. De hater bare det de gjør. 

Og der er det en enorm forskjell. Ta ikke mannen istedet for ballen. De tar ballen - alle klikker. For man skal nemlig ikke elske mennesker, for at de er mennesker, tross i hva de gjør - man skal elske absolutt alt de gjør også. Man skal elske at homofile har analsex, hvis ikke er man homohater. 

Nei, det er DU, og sånne som deg som hater. Som ikke respekterer andres mening om emnet. Og som prøver å ødelegge verden. Så slutt å hat!

BULLSHIT!!! Rettferdiggjøring av elendige middelalderske holdninger. De idiotiske argumentene om at « vi elsker mennesket men ikke handlingene» er så ufattelig lite bærende. Det er ikke snakk om handlinger de kan la være å gjøre.. det er en del av hvem de er som menneske, og altså ikke mulig å skille fra personen. Folk dør av de holdningene du fronter her.. 

Og det er helt skrudd hvor sexfikserte homofober er. Går dere virkelig rundt og tenker på hvilken type sex de rundt dere har? Sånn hel ærlig talt? 

Anonymkode: 1f249...b70

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig dårlig pr, vil jeg si. 

Hvorfor det?

Skrevet

Har ingenting mot homofile, lesbiske eller bifile. Har flere venner som er en av delene. Mener likevel at et frieri i et slikt program ikke hører hjemme der.

Enig 

Anonymkode: e3552...725

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det der er det største pisset jeg har hørt  Det er faktisk ingen forskjell. Mener du at hvis noen misbruker barnet ditt, så hater du bare handlingen, ikke personen? Meningene dine og uttalelsene dine er så forstokkede at jeg gremmes. Hvorfor pokker har andre noe med hva man gjør på soverommet, så lenge man ikke skader andre. Det lyser homofob av hele innlegget ditt. Og til din opplysning så er det mange homofile som ikke har analsex, og har aldri hatt det.

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Måten HI uttrykker seg på.. «de lesbene fra Farmen» får meg til å tenke at det ikke bare er janteloven som er problemet, men også en god dose homofobi.. 

Du tar feil. Har absolutt ingenting imot homofili. 

Skrevet

Bruker du generelt gå rundt og hate hva andre gjør som en del av sitt sexliv?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må regne med å bli misforstått. Jobb med uttrykksmåten

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må regne med å bli misforstått. Jobb med uttrykksmåten

Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

hadde du reagert hvis det var hetero par?

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hadde du reagert hvis det var hetero par?

Selvfølgelig, et frieri har ingenting i et slikt program å gjøre, det har absolutt ingenting med deres legning å gjøre!

Skrevet
21 timer siden, sug lut skrev:

Pinlig pr-stunt av komplett uinteressante d-kjendiser, omtrent like interessant som å se på en grupperunk. De får nok en runde til med presse når det går til helvete, men det er heldigvis fritt fram til å ikke engasjere seg, ikke se på og ikke lese om.

Grupperunk faktisk 🤣 det behøver da ikke å bli så ille! Fint at de forlover seg da. Noen av de ålreite på Farmen

Anonymkode: 8edc6...75a

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Selvfølgelig, et frieri har ingenting i et slikt program å gjøre, det har absolutt ingenting med deres legning å gjøre!

håper det da

Skrevet
På 11.5.2019 den 23.52, Anonym bruker skrev:

Frieri på Gullruten? Hvorfor må de absolutt stikke seg frem på den måten? Jeg har ikke sett farmen en gang, likevel vet jeg godt hvem disse er, da de har gapt over metervis med spalteplass de siste månedene. Jeg skjønner ikke hvorfor, de virker veldig lite interessante begge to. 

Aner ikke hvem du snakker om eller hvorfor du gidder å bry deg😅

Anonymkode: 597f1...687

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...