Gå til innhold

Hva er greia med de lesbene fra farmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frieri på Gullruten? Hvorfor må de absolutt stikke seg frem på den måten? Jeg har ikke sett farmen en gang, likevel vet jeg godt hvem disse er, da de har gapt over metervis med spalteplass de siste månedene. Jeg skjønner ikke hvorfor, de virker veldig lite interessante begge to. 

Anonymkode: 023e3...543

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Frieri på Gullruten? Hvorfor må de absolutt stikke seg frem på den måten? Jeg har ikke sett farmen en gang, likevel vet jeg godt hvem disse er, da de har gapt over metervis med spalteplass de siste månedene. Jeg skjønner ikke hvorfor, de virker veldig lite interessante begge to. 

Anonymkode: 023e3...543

De er tydeligvis interessante nok til at du lager et eget innlegg om de

Anonymkode: 6f7cc...7f4

Skrevet

Samme det da. All you need is love!

Anonymkode: e3552...725

Skrevet

Hvem?

Anonymkode: 167bf...a01

Skrevet

Det kan se ut som de har veldig lyst til å fram i rampelyset igjen... Det var min tanke.

Anonymkode: 938e4...a10

Skrevet

Jeg har heller ikke sett farmen eller lest noen artikler om dem. Jeg tenker ta dette i beste fall er b-kjendiser, som føler de er større eller trenger å bli større... og så kupper de et slikt show - foran en hel rekke fagfolk som faktisk er dyktige i jobbene sine. Blir litt pinlig hele greia, synes jeg.

Kjendiser, det anser jeg dem ikke, ikke aner jeg hva de gjør ellers og ikke aner jeg hva de heter.

Men for all del, håper for deres del at de blir lykkelige.

Anonymkode: dfa5f...023

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har heller ikke sett farmen eller lest noen artikler om dem. Jeg tenker ta dette i beste fall er b-kjendiser, som føler de er større eller trenger å bli større... og så kupper de et slikt show - foran en hel rekke fagfolk som faktisk er dyktige i jobbene sine. Blir litt pinlig hele greia, synes jeg.

Kjendiser, det anser jeg dem ikke, ikke aner jeg hva de gjør ellers og ikke aner jeg hva de heter.

Kupper? Tror du virkelig ikke at dette var nøye kalkulert fra bransjen? De siklet vel nærmest når de fikk muligheten til å få dette frieriet på Gullruten.

Dessuten er det bare helt supert at det skjer samme dag som Gay Pride feires i Volda.. de er faktisk viktige forbilder for mange.

Og på Farmen var de skikkelig bra folk..

Anonymkode: 1f249...b70

Skrevet

Eneste jeg tenker på er at jeg synes de er så like på hverandre, så mange like trekk, kunne vært søsken, Googlet bilder av de fordi jeg aldri klarte å lære meg hvem som var hvem i farmen. Å alle som frir på tv vil jo ha oppmerksomhet, veldig uorginalt synes jeg. 

Anonymkode: a2186...4fc

Skrevet

Kjenner jeg gleder meg til jeg skal treffe min favoritt lesbian, igjen... 😍

Anonymkode: e3552...725

Skrevet

Jeg synes det var koselig jeg 😊

Anonymkode: 2c758...f99

Skrevet

Hva er greia med all den negative oppmerksomheten.

Har ikke sett farmen.

Vet ikke hvem de er

Men så hyggelig at hun fridde ❤

Anonymkode: 9cac1...1fa

Skrevet

Alt for pr

Anonymkode: f1ea8...5a6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kupper? 🤣🤣🤣

Anonymkode: f03c5...708

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kupper? 🤣🤣🤣

Nå hadde ikke jeg lest nettavisene da jeg kommenterte i tråden, men jeg var tydeligvis ikke helt på jordet i mitt ordvalg:

https://www.tv2.no/underholdning/10602120/

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå hadde ikke jeg lest nettavisene da jeg kommenterte i tråden, men jeg var tydeligvis ikke helt på jordet i mitt ordvalg:

https://www.tv2.no/underholdning/10602120/

Ja, det var du. Og det er pinlig at TV2 prøver å gå det til å virke sånn i denne reportasjen også. De hadde først «kiss-cam», så ble skriften på skjermen endret til «wedding-cam» før de zoomet inn på disse to. Så var definitivt ikke noe «kupping», men høyst planlagt i samarbeid ned TV2. 

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det var du. Og det er pinlig at TV2 prøver å gå det til å virke sånn i denne reportasjen også. De hadde først «kiss-cam», så ble skriften på skjermen endret til «wedding-cam» før de zoomet inn på disse to. Så var definitivt ikke noe «kupping», men høyst planlagt i samarbeid ned TV2. 

Det er helt sikkert et samarbeid med tv2, men det er likevel en kupping av en bransjeutdeling, og et frieri mellom to b-kjendiser (om man legger godviljen til) har lite å gjøre i en slik markering. Derav ordvalget mitt.

At tv2 velger å bruke det er vel bare for å skape flere klikk, men de har likevel kuppet en bransjeutdeling siden de har valgt å legge inn noe som ikke har noe der å gjøre.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt sikkert et samarbeid med tv2, men det er likevel en kupping av en bransjeutdeling, og et frieri mellom to b-kjendiser (om man legger godviljen til) har lite å gjøre i en slik markering. Derav ordvalget mitt.

At tv2 velger å bruke det er vel bare for å skape flere klikk, men de har likevel kuppet en bransjeutdeling siden de har valgt å legge inn noe som ikke har noe der å gjøre.

Da har jo TV2 kuppet det selv da i så fall.. herregud 🙄🙄🙄

Så det nå, det var helt nydelig, og de i salen så ut til å være veldig rørt.

Og tenk litt over hva Gullruten er, da.. det er ikke akkurat Oscars. Det er en utdeling som er preget av slike innslag hvert år. Kiss cam, sketsjer.. det er definitivt ikke et program som handler om høykultur.. 

Skrevet

Janteloven er en fin ting.

Ikke tro du er noe liksom.

Anonymkode: 5da9f...333

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Janteloven er en fin ting.

Ikke tro du er noe liksom.

Anonymkode: 5da9f...333

Måten HI uttrykker seg på.. «de lesbene fra Farmen» får meg til å tenke at det ikke bare er janteloven som er problemet, men også en god dose homofobi.. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt for pr

Nettopp!

Anonymkode: 37aed...ff0

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt for pr

Det er god pr

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måten HI uttrykker seg på.. «de lesbene fra Farmen» får meg til å tenke at det ikke bare er janteloven som er problemet, men også en god dose homofobi.. 

Det tenkte jeg og

Skrevet

Mulig jeg er snerpete men frieri anser jeg som en privat forespørsel. 

Kan ikke fatte å begripe de som frir i offentligheten med sjanse for å gjøre seg til latter om svaret ikke blir som man har tenk🙄

Skrevet
12 minutter siden, Pæddan skrev:

Kan ikke fatte å begripe de som frir i offentligheten med sjanse for å gjøre seg til latter om svaret ikke blir som man har tenk🙄

Og tenk hvilket press det legges på den som spør da! Om man ikke er helt klar for ekteskap kan man naturlig nok kjenne på et enormt press på å svare ja. Man vil jo ikke gjøre kjæresten flau og man vil ikke vekke oppsikt ved å si nei. 

Det er så utrolig smakløst og dårlig stil. 

Anonymkode: 7d6bc...6cb

Skrevet
56 minutter siden, Pæddan skrev:

Men det er vel ingen som tror at hun som ble fridd til, ikke visste om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...