Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #26 Skrevet 11. mai 2019 eeeh.. jeg hadde blitt dritredd..! Anonymkode: 748ca...71c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #27 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Pakker og reiser til venninna mi. Han ringte også. Jeg valgte å svare. Må rett og slette vite hvor jeg har han. Han var rolig men insisterte på å komme «og snakke om dette» med meg. Jeg sa det ikke var noe å snakke om og at oppførselen hans skremte meg. Sa jeg ikke ville ha noe med han å gjøre. Han ble irritert på slutten og mente jeg overdramatiserer. Alle mannfolk reagerer slik når kvinnfolka ikke er ærlig. HI Anonymkode: 00a4f...a5c Denne mannen er helt virkelighetsfjern og han tar ikke innover seg det du sier eller ansvar for egen oppførsel. IKKE snakk med ham noe mer! For slike menn er enhver kontakt noe godt (du svarer jo på telefonen, da er du sikkert ikke helt uinteressert selv om du later som noe annet - og ved enhver kontakt har han din oppmerksomhet, noe som også bidrar til at han føler et sterkere bånd til deg). Du risikerer å gjøre problemet verre, om han er en av de gærne. Så IKKE snakk med ham igjen, ikke diskuter noe på sms. Om han ringer igjen, ikke svar ham. Ikke svar på noe om han sender flere sms'er, bare skriv én enste sms og skriv at du viser til samtale i dag kl. sånn og sånn hvor du bekreftet muntlig det du har sagt til ham hele tiden siden dere ble kjent, at du ikke er interessert i et forhold til ham. Og at du nå forventer at han respekterer at du fra og med nå forventer at han ALDRI tar kontakt med deg på noen som helst måte. Og om han ikke holder seg helt unna deg på alle måter fra nå så anser du det som trakassering og må gå videre med saken. Etter det svarer du ikke på noe - fortsetter han likevel går du rett til politiet! Du må ta dette på alvor, Hi, for han viser alle tegn til å være en stalker, og han kan være farlig. Bra du drar til venninnen din. Anonymkode: 8a0af...c38
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #28 Skrevet 12. mai 2019 Han har ingen respekt for deg eller for det du sier til han. Ikke svar på SMS, ikke send noe som helst og avslutt bare all kontakt. Negative/avvisende svar vil bare trigge han mer. Denne mannen er ikke bra for noen. Anonymkode: dc8dd...878
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #30 Skrevet 13. mai 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan går det? Anonymkode: d4d00...1e0 Huff jo. Nå går det bra. Han plaget meg på SMS på kvelden. I går kom han søren meg hjem til meg. Takk og lov var jeg i hagen og masse naboer var ute. Han var litt pågående og truende. Mens vi sto der kom eksen med ungene. Eksen fleipa og lurte på hvem han fyren var. Fikk hvisket hjelp meg, jeg er redd han. Takk og lov skjønte han alvoret. Vi fikk sendt ungene inn med bagene og så laget eksen litt leven foran han fyren, jeg skulle ikke date osv. Eksen er en SVÆR mann og han andre ble synlig utilpass. Eksen lira av seg masse stygt og truende så han valgte å dra. Fikk SMS på kvelden der han spør om eksen mente det han sa. Jeg valgte å svare at han er helt gal og har truet flere menn. Etter det har jeg ikke hørt noe. Så håper han holder seg unna ☹️ Anonymkode: 00a4f...a5c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #31 Skrevet 13. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff jo. Nå går det bra. Han plaget meg på SMS på kvelden. I går kom han søren meg hjem til meg. Takk og lov var jeg i hagen og masse naboer var ute. Han var litt pågående og truende. Mens vi sto der kom eksen med ungene. Eksen fleipa og lurte på hvem han fyren var. Fikk hvisket hjelp meg, jeg er redd han. Takk og lov skjønte han alvoret. Vi fikk sendt ungene inn med bagene og så laget eksen litt leven foran han fyren, jeg skulle ikke date osv. Eksen er en SVÆR mann og han andre ble synlig utilpass. Eksen lira av seg masse stygt og truende så han valgte å dra. Fikk SMS på kvelden der han spør om eksen mente det han sa. Jeg valgte å svare at han er helt gal og har truet flere menn. Etter det har jeg ikke hørt noe. Så håper han holder seg unna ☹️ Anonymkode: 00a4f...a5c Du burde uansett ha anmeldt ham. Om du ikke anmelder ham bør du uansett snakke med politiet og gi dem navnet hans. Dette er garantert ikke første gang han har trakassert og truet kvinner, og det blir garantert ikke siste gang. Er du heldig så er du kvitt ham nå, men neste kvinner er nok ikke like heldige. Om du har vært i kontakt med politiet pga. denne mannen så vil du kunne hindre at andre blir skadet av ham. Anonymkode: 8a0af...c38
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #32 Skrevet 13. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du burde uansett ha anmeldt ham. Om du ikke anmelder ham bør du uansett snakke med politiet og gi dem navnet hans. Dette er garantert ikke første gang han har trakassert og truet kvinner, og det blir garantert ikke siste gang. Er du heldig så er du kvitt ham nå, men neste kvinner er nok ikke like heldige. Om du har vært i kontakt med politiet pga. denne mannen så vil du kunne hindre at andre blir skadet av ham. Anonymkode: 8a0af...c38 Jeg sa til han at jeg kom til å kontakte politiet på lørdagen. Da svarte han bare, hva skal de ta meg for? Jeg konfronterer deg bare med at du er en løgner. Vet ikke om jeg orker å anmelde, da kan det hende han kontakter meg i drittsinne igjen. Er redd han. Anonymkode: 00a4f...a5c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #33 Skrevet 13. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sa til han at jeg kom til å kontakte politiet på lørdagen. Da svarte han bare, hva skal de ta meg for? Jeg konfronterer deg bare med at du er en løgner. Vet ikke om jeg orker å anmelde, da kan det hende han kontakter meg i drittsinne igjen. Er redd han. Anonymkode: 00a4f...a5c Du må ikke anmelde, men du bør absolutt snakke med dem om ham og gi dem navnet hans. Og selvfølgelig svarte han det han gjorde - han truer og manipulerer deg, det er det han kan. Det betyr ikke at politiet ikke kan ta ham. Hva om du visste at det å snakke med politiet kunne hindre at en du kjenner slipper å bli skadet i fremtiden? Eller er det greit fordi det mest trolig blir noen du ikke kjenner? Du kan skape en endring, du kan redde en annen kvinne i fremtiden. Bare pass på at politiet har navnet hans og ditt, hvis en annen kvinne blir truet av ham senere så vil det at du har snakket med dem kunne redde henne. Anonymkode: 8a0af...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå