Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Skal gjøre det kort. Jeg er ikke interessert i et forhold. Mange årsaker til det. Møtte en mann via et seminar på jobb hyggelig fyr. Han var ganske på og inviterte meg ut på date. Han sa og viste tydelig at han syntes jeg var attraktiv. Sa jeg hadde kyssemunn osv. Jeg takket nei og sa jeg var på et sted i livet der jeg ville være alene. Og det forsto han, det ville han også..... 😳 På et snedig vis fikk han meg med på en konsert (et band jeg liker) og det var hyggelig. Han sa at vi skulle gå som venner, ingen forventning om noe. Han er en kjekk fyr men det er det. Så har det liksom blitt at vi har tatt en kaffe, truffet hverandre som venner, fem ganger totalt. Dette har pågått i 3 måneder. Ingen klining, ikke flørting fra min side og for meg et vennskap. Han har heller ikke forsøkt seg på noe. Så inviterte han meg med på hytta si i helgen. Jeg sa at jeg syntes det ble dumt bare han og meg da vi ikke var så nære venner. Da ble han drit forbanna, rasende. Han skjeller meg ut, bare venner, vi har da data for faen, kaller meg luremus osv. Jeg sier bare rolig at jeg har vært helt klar på dette. Jeg vil ikke ha noe forhold og ble kun ut på disse tingene fordi han tilbød meg å bli med som en venn. Nå har han sendt meg en SMS og fortsatt triaden om at jeg har lurt han, og at dette er et normalt «sjekketriks» spille utilgjengelig. Jeg svarte bare at jeg spiller ikke, og har heller aldri opplevd at andre spiller/sier det motsatte av hva de ønsker. Lenge siden jeg har vært på sjekkemarkedet men er det virkelig normalt å måtte spille uinteressert og uoppnåelig for å få seg en mann? Tror jeg bare vil bo alene om jeg må regissere et skuespill hvis jeg skal date. Har jeg sendt doble signaler til denne fyren? Anonymkode: 00a4f...a5c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Jeg syns du har sendt doble signaler. Men han er jo snål som reagere slik da. Anonymkode: 3c267...fc9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Jeg synes han er gal dum og muligens litt skummel Anonymkode: 1c498...f5a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Jøss, det var da voldsomt til reaksjon. Jeg hadde vært glad han viste denne siden av seg selv, skremmende fyr å både være venn med og ikke minst gå inn i et forhold med. Hadde han ikke dratt seg unna nå og prøvd ta kontakt igjen hadde jeg sagt det til han også. "Jeg var ikke klar for noe forhold enda og var helt klar på det, og denne skremmende reaksjonen fra deg gjør meg veldig sikker på at det blir lenge til jeg tør stole på en mann igjen" Anonymkode: 61823...b35
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Jeg syntes ikke at du har lurt han på noen måte. Men uansett, OM du så hadde lurt han/gitt feil signaler så er det han drev med nå en ekstrem overreaksjon. Her blinker alle mine varsellamper. Fyren virker jo ikke moden. Tror man virkelig at ved å skjelle deg ut og kalle deg luremus at du da ville ombestemt deg? "Å ja, Trond, du har rett. Jeg er egentlig forelsket i deg." 😂🤦♀️ Nei, denne ville jeg ikke bare rygget unna men faktisk hoppet langt i motsatt retning. Virker til å ha dårlig selvkontroll, og lite sosiale antenner.... En creepy kombi. Anonymkode: 19c75...431
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 Du har jo ikle bevisst lurt ham.. Men fra hans ståsted er det kanskje forvirrende. Han var jo klar på at han synes du er attraktiv og at ønsket nok ikke er å kun være en venn. Når du takker ja til forskjellige ting ser han på det som at dere dater, men tar det langsomt. Altså se om dere kan bli mer enn venner. Den første gangen du ble med var sikkert greit, men så takker du ja til flere ting.... som kan indikere at du kanskje vil noe mer. Ord og handlinger er ofte forskjellige. Uansett virker han helt på bærtur ved å reagere på den måten. Ville ha dumpa « vennskapet» med han uansett. Virker jo ustabil Anonymkode: ff875...f11
Polly-Esther Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 Hvis du har gjort og sagt det slik du har beskrevet her, uten motstridende kroppsspråk, da har du virkelig ikke lurt ham. Han høres jo helt loko ut!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #8 Skrevet 11. mai 2019 Tror du skal være glad du slapp unna, og at han viste sitt sanne jeg så tidlig. Han høres ikke helt god ut😳 Anonymkode: 596e5...1c4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #9 Skrevet 11. mai 2019 51 minutter siden, Polly-Esther skrev: Hvis du har gjort og sagt det slik du har beskrevet her, uten motstridende kroppsspråk, da har du virkelig ikke lurt ham. Han høres jo helt loko ut! Tja, kanskje kroppsspråket mitt er feil. Jeg har ikke strøket på han, eller forsøkt å virke sexy. Møtene våre har vært på impuls etter den planlagte konserten. En kaffe på togstasjonen fordi vi begge skulle hjem osv. Ikke planlagt på SMS med vi møtes på lørdag. Anonymkode: 00a4f...a5c
frk Nilsen Skrevet 11. mai 2019 #10 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Polly-Esther skrev: Hvis du har gjort og sagt det slik du har beskrevet her, uten motstridende kroppsspråk, da har du virkelig ikke lurt ham. Han høres jo helt loko ut! Samme tenkte jeg! 5 ganger på 3mnd er virkelig ikke mye heller.
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2019 #12 Skrevet 11. mai 2019 Du har sendt klare signaler. Han er en psyko.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #13 Skrevet 11. mai 2019 Du har vært tydelig og ærlig med ham. Han er en skummel mann. Å bli skuffet og såret kan han jo bli fordi han har hatt et håp om noe mer, men det er jo ikke din skyld. Det at han reagerer med raseri, det er virkelig skummelt, også det at han ikke gir seg men fortsetter å sende deg sinte sms'er. Her må du bli overtydelig med ham. Svar på sms'en hans, noe slikt: "Jeg har hele tiden vært helt tydelig med deg om at jeg ikke var ute etter et forhold med deg. Du har dermed ingen grunn til å reagere med sinne. Jeg vil ikke ha noe mer med deg å gjøre, og jeg forventer at du nå respekterer dette og at du aldri mer tar kontakt med meg på noen som helst måte!" Fortsetter han, sender du én melding til: "Jeg viser til det jeg både har sagt og skrevet til deg tidligere, det har aldri vært noe mer mellom oss. Jeg ba deg ikke ta mer kontakt med meg, du respekterte det ikke. Hvis du på noen som helst måte tar kontakt med meg igjen fra nå anser jeg det som trakassering og må dermed gå videre med saken. Ta aldri kontakt med meg igjen!" Sender han flere sms'er svarer du ikke på dem, ikke svar på telefon om han ringer heller - men gå til politiet! En mann som reagerer slik han gjør kan fort bli ditt verste mareritt, og det må du få stoppet før det får utviklet seg. Og i tiden fremover - vær litt mer forsiktig enn du ellers er. Ikke gå alene, ikke drikk deg full om du er ute, unngå øde steder osv. Forhåpentligvis gjør han ikke mer, men du må ta forholdsregler for å beskytte deg selv. Anonymkode: 8a0af...c38
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #14 Skrevet 11. mai 2019 Han var og ringte på døra mi i sted. Takk og lov er ikke ungene hjemme i helgen. Jeg var i 2 etg og så han fra vinduet. Burde kanskje åpnet men turte ikke. Han har aldri vært hos meg tidligere så ekkelt at han oppsøker meg hjemme. Så sendte han SMS og lurte på hvor jeg var. Ikke svart og vurderer å spørre en venninne om å komme til henne i helgen. Det ble litt ekkelt nå. HI Anonymkode: 00a4f...a5c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #15 Skrevet 11. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han var og ringte på døra mi i sted. Takk og lov er ikke ungene hjemme i helgen. Jeg var i 2 etg og så han fra vinduet. Burde kanskje åpnet men turte ikke. Han har aldri vært hos meg tidligere så ekkelt at han oppsøker meg hjemme. Så sendte han SMS og lurte på hvor jeg var. Ikke svart og vurderer å spørre en venninne om å komme til henne i helgen. Det ble litt ekkelt nå. HI Anonymkode: 00a4f...a5c Vet du, dette bør du ta til politiet! Send en melding til ham slik jeg skrev over. Da har du bevis for at du har vært tydelig om at du ikke vil ha kontakt med ham og at han ikke respekterer det. Da er det lettere å komme noen vei om det går så langt at du må ha beskyttelse med besøksforbud eller du må anmelde ham. For slik som han oppfører seg så er det dessverre en god sjanse for at han kan bli truende. Tro meg, du må få satt en stopper på ham nå, og du MÅ være tydelig med at du IKKE vil ha noe som helst kontakt med ham, og at du går videre med saken om han ikke respekterer dette og holder seg helt unna all kontakt med deg. Jeg har levd med en stalker i flere år - du ønsker ikke gjøre det samme. Du må få stoppet ham nå! Ps - du gjorde rett i å ikke åpne. Du bør ikke være på tomannshånd med denne mannen igjen noen gang! Anonymkode: 8a0af...c38
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #16 Skrevet 11. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han var og ringte på døra mi i sted. Takk og lov er ikke ungene hjemme i helgen. Jeg var i 2 etg og så han fra vinduet. Burde kanskje åpnet men turte ikke. Han har aldri vært hos meg tidligere så ekkelt at han oppsøker meg hjemme. Så sendte han SMS og lurte på hvor jeg var. Ikke svart og vurderer å spørre en venninne om å komme til henne i helgen. Det ble litt ekkelt nå. HI Anonymkode: 00a4f...a5c Vet du, dette bør du ta til politiet! Send en melding til ham slik jeg skrev over. Da har du bevis for at du har vært tydelig om at du ikke vil ha kontakt med ham og at han ikke respekterer det. Da er det lettere å komme noen vei om det går så langt at du må ha beskyttelse med besøksforbud eller du må anmelde ham. For slik som han oppfører seg så er det dessverre en god sjanse for at han kan bli truende. Tro meg, du må få satt en stopper på ham nå, og du MÅ være tydelig med at du IKKE vil ha noe som helst kontakt med ham, og at du går videre med saken om han ikke respekterer dette og holder seg helt unna all kontakt med deg. Jeg har levd med en stalker i flere år - du ønsker ikke gjøre det samme. Du må få stoppet ham nå! Ps - du gjorde rett i å ikke åpne. Du bør ikke være på tomannshånd med denne mannen igjen noen gang! Anonymkode: 8a0af...c38
Julie (: Skrevet 11. mai 2019 #17 Skrevet 11. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han var og ringte på døra mi i sted. Takk og lov er ikke ungene hjemme i helgen. Jeg var i 2 etg og så han fra vinduet. Burde kanskje åpnet men turte ikke. Han har aldri vært hos meg tidligere så ekkelt at han oppsøker meg hjemme. Så sendte han SMS og lurte på hvor jeg var. Ikke svart og vurderer å spørre en venninne om å komme til henne i helgen. Det ble litt ekkelt nå. HI Anonymkode: 00a4f...a5c Herregud, for en creepy fyr. Ja, ring venninnen din. Vurdere å sperre han på sosiale media og fra å kunne ringe deg?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #18 Skrevet 11. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han var og ringte på døra mi i sted. Takk og lov er ikke ungene hjemme i helgen. Jeg var i 2 etg og så han fra vinduet. Burde kanskje åpnet men turte ikke. Han har aldri vært hos meg tidligere så ekkelt at han oppsøker meg hjemme. Så sendte han SMS og lurte på hvor jeg var. Ikke svart og vurderer å spørre en venninne om å komme til henne i helgen. Det ble litt ekkelt nå. HI Anonymkode: 00a4f...a5c Seriøst? Hadde blitt redd jeg også.... Ville svart han da, på en måte som ikke gir noen tvil. "Jeg synes ikke dette er greit, måten du har reagert på nå skremmer meg. Jeg har aldri lurt deg, jeg har vært helt ærlig hele tiden. Nå er du sint, skjeller meg ut og vil vite hvor jeg er? Det er ikke greit! Jeg håper du holder deg borde fra meg nå, og slutter ta kontakt. Jeg vil ikke ha mer med deg å gjøre." Anonymkode: 61823...b35
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #19 Skrevet 11. mai 2019 Pakker og reiser til venninna mi. Han ringte også. Jeg valgte å svare. Må rett og slette vite hvor jeg har han. Han var rolig men insisterte på å komme «og snakke om dette» med meg. Jeg sa det ikke var noe å snakke om og at oppførselen hans skremte meg. Sa jeg ikke ville ha noe med han å gjøre. Han ble irritert på slutten og mente jeg overdramatiserer. Alle mannfolk reagerer slik når kvinnfolka ikke er ærlig. HI Anonymkode: 00a4f...a5c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #20 Skrevet 11. mai 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal gjøre det kort. Jeg er ikke interessert i et forhold. Mange årsaker til det. Møtte en mann via et seminar på jobb hyggelig fyr. Han var ganske på og inviterte meg ut på date. Han sa og viste tydelig at han syntes jeg var attraktiv. Sa jeg hadde kyssemunn osv. Jeg takket nei og sa jeg var på et sted i livet der jeg ville være alene. Og det forsto han, det ville han også..... 😳 På et snedig vis fikk han meg med på en konsert (et band jeg liker) og det var hyggelig. Han sa at vi skulle gå som venner, ingen forventning om noe. Han er en kjekk fyr men det er det. Så har det liksom blitt at vi har tatt en kaffe, truffet hverandre som venner, fem ganger totalt. Dette har pågått i 3 måneder. Ingen klining, ikke flørting fra min side og for meg et vennskap. Han har heller ikke forsøkt seg på noe. Så inviterte han meg med på hytta si i helgen. Jeg sa at jeg syntes det ble dumt bare han og meg da vi ikke var så nære venner. Da ble han drit forbanna, rasende. Han skjeller meg ut, bare venner, vi har da data for faen, kaller meg luremus osv. Jeg sier bare rolig at jeg har vært helt klar på dette. Jeg vil ikke ha noe forhold og ble kun ut på disse tingene fordi han tilbød meg å bli med som en venn. Nå har han sendt meg en SMS og fortsatt triaden om at jeg har lurt han, og at dette er et normalt «sjekketriks» spille utilgjengelig. Jeg svarte bare at jeg spiller ikke, og har heller aldri opplevd at andre spiller/sier det motsatte av hva de ønsker. Lenge siden jeg har vært på sjekkemarkedet men er det virkelig normalt å måtte spille uinteressert og uoppnåelig for å få seg en mann? Tror jeg bare vil bo alene om jeg må regissere et skuespill hvis jeg skal date. Har jeg sendt doble signaler til denne fyren? Anonymkode: 00a4f...a5c Nei, du har ikke lurt noen. Han har lurt seg selv. Du kan jo si at du har vært tydelig på at det kun er vennskap du er ute etter, og spørre ham om han har for vane å opptre så ufint og ikke ta det jenter sier på alvor. Anonymkode: 75638...029
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #21 Skrevet 11. mai 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pakker og reiser til venninna mi. Han ringte også. Jeg valgte å svare. Må rett og slette vite hvor jeg har han. Han var rolig men insisterte på å komme «og snakke om dette» med meg. Jeg sa det ikke var noe å snakke om og at oppførselen hans skremte meg. Sa jeg ikke ville ha noe med han å gjøre. Han ble irritert på slutten og mente jeg overdramatiserer. Alle mannfolk reagerer slik når kvinnfolka ikke er ærlig. HI Anonymkode: 00a4f...a5c Ikke la deg lure. Dette et åpenbart en eiesyk mann med nedlatende tone og dårlig kvinnesyn. Anonymkode: 75638...029
gale damen Skrevet 11. mai 2019 #22 Skrevet 11. mai 2019 Du har vært rett frem, men han har ikke tatt deg på alvor, og derved sett bort i fra ordene som kom ut av munnen din. Dette er ikke en mann du trenger å ha i livet ditt.
frk Nilsen Skrevet 11. mai 2019 #23 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Pakker og reiser til venninna mi. Han ringte også. Jeg valgte å svare. Må rett og slette vite hvor jeg har han. Han var rolig men insisterte på å komme «og snakke om dette» med meg. Jeg sa det ikke var noe å snakke om og at oppførselen hans skremte meg. Sa jeg ikke ville ha noe med han å gjøre. Han ble irritert på slutten og mente jeg overdramatiserer. Alle mannfolk reagerer slik når kvinnfolka ikke er ærlig. HI Anonymkode: 00a4f...a5c Bra du reiser til venninna di nå. Husk å slå av posisjon på snap osv så han ikke finner deg via sosiale medier. Ta vare på sms og andre meldinger om han fortsetter og ta kontakt med politiet. Han er ikke god! Du har vært helt ærlig på at det er vennskap og ikke noe forhold du er ute etter. De aller fleste mannfolka hadde respektert det uten problem, det er ikke normalt å reagere på den måten.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #24 Skrevet 11. mai 2019 1 minutt siden, frk Nilsen skrev: Bra du reiser til venninna di nå. Husk å slå av posisjon på snap osv så han ikke finner deg via sosiale medier. Ta vare på sms og andre meldinger om han fortsetter og ta kontakt med politiet. Han er ikke god! Du har vært helt ærlig på at det er vennskap og ikke noe forhold du er ute etter. De aller fleste mannfolka hadde respektert det uten problem, det er ikke normalt å reagere på den måten. Har han ikke på sosiale medier. Noe i meg kviet seg for å legge han til. Sa jeg ikke hadde brukt FB på mange år og at jeg ikke hadde Instagram og snap. (Er ikke søkbar på disse stedene) Burde lyttet til den magefølelsen og bare ignorert han fullstendig. Stikker til venninna mi og drikker litt vin med henne. Hun har to store hunder som passer på hus og eiendom. Om han vet hvor jeg er vil hundene uansett varsle bare han ser på huset omtrent. Anonymkode: 00a4f...a5c
frk Nilsen Skrevet 11. mai 2019 #25 Skrevet 11. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har han ikke på sosiale medier. Noe i meg kviet seg for å legge han til. Sa jeg ikke hadde brukt FB på mange år og at jeg ikke hadde Instagram og snap. (Er ikke søkbar på disse stedene) Burde lyttet til den magefølelsen og bare ignorert han fullstendig. Stikker til venninna mi og drikker litt vin med henne. Hun har to store hunder som passer på hus og eiendom. Om han vet hvor jeg er vil hundene uansett varsle bare han ser på huset omtrent. Anonymkode: 00a4f...a5c Kos deg med vin i kveld ❤️ Ignorer meldingene som evt kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå