Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 for ett år siden hadde jeg og typen blitt enige om å være mindre sammen. Ikke direkte en pause, men kalte det vel mer det.. Vi ble enige om å ha forpliktelser og ikke gjøre noe med andre, vare være mindre sammen en periode da vi hadde gått mye oppå hverandre(vil selv si at det ikke er relevant for temaet, men kanskje greit å vite). Jeg så syn han fikk en snap fra en jente, og forklaringen hans da var at han bare snakket om at hun og kjæresten hadde slått opp, også hadde hun bare begynt å snakke med han. Nå, ett år senere forteller han meg (fordi jeg skulle på event med henne), at han klina med hun tre ganger på en kveld, at det var han som hadde prøvd å ta initiativ til å komme i kontakt med henne. De møttes ute og etter de hadde klint to ganger spurte han om de skulle gå tur, for så å kline i skogen... Deretter begynte han å snappe henne. Har snakka med henne også, og hun sier at han hele kvelden drev å så på henne og ville få kontakt. Han bekreftet dette..... hva bør jeg gjøre? Han forteller dette ett helt år etterpå, bare fordi han var redd jeg skulle finne det ut selv. Nå gråter han, og prøver å få meg til å synes synd i han. Trenger VIRKELIG hjelp. Han har løyet om hele situasjonen og velger å fortelle det som er sant først nå... Han var jo utro og løy om det, hva bør jeg gjøre? Kan poengtere at han har finpusset på andre situasjoner også, så jeg vet vel egentlig aldri om han forteller sant... Anonymkode: eea5a...37f
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Han har jo sagt sannheten nå? Og helt ærlig: litt kyssing og klining er ikke utroskap. Ikke hvis man er over 15 år. Anonymkode: ecc33...6f4
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Åh, ta deg sammen. Dere hadde pause i forholdet, det er over 1 år siden, og det var én kveld. Anonymkode: ce887...8aa
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 Hallo, Rachel, er det deg?? Anonymkode: 84044...c77
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 Prøvde han å komme i kontakt med henne på snap nå nylig? Eller var det også for 1 år siden? Hvis det også var 1 år siden, så må du bestemme deg nå for om det er noe du kan tilgi eller ikke. Litt kyssing er vel ikke det mest alvorlige, det er lenge siden, han fortalte deg sannheten, og han har jo valgt å fortsette å være sammen med deg? Om han nylig prøvde å komme i kontakt med henne ville jeg hvertfall spurt hvorfor han ønsket kontakt med henne igjen nå? Anonymkode: f4dd3...1e7
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 Han klina med henne for et år siden når dere hadde pause? Det er da virkelig ikke noe å henge seg opp i, vil ikke kalle det utroskap engang. Skjønner ikke hvorfor han griner og bærer seg over noe sånt... Anonymkode: 718c9...34c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Du må selv velge hvordan du skal se på dette. Jeg personlig ser det som utroskap å kvinne med noen andre, jeg mener, hva har man igjen i et forhold hvis man skal kunne gjøre det med andre? Men igjen, dere hadde pause. Her må du gå i deg selv og finne ut hvor du står og hva du mener. Anonymkode: c5c1a...0bd
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #9 Skrevet 1. juni 2019 På 31.5.2019 den 12.28, Anonym bruker skrev: Han har jo sagt sannheten nå? Og helt ærlig: litt kyssing og klining er ikke utroskap. Ikke hvis man er over 15 år. Anonymkode: ecc33...6f4 Jo. Anonymkode: 2756e...e86
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #11 Skrevet 1. juni 2019 Blir veldig overrasket over svarene du får. Skjønner godt du er skuffet- det er jo en form for utroskap, og han løy om det. Han valgte å fortelle det nå i frykt for at du skulle få vite det fra andre. Anonymkode: 1055e...265
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #12 Skrevet 1. juni 2019 Altså... Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Kanskje det var dette typen trengte for å finne ut at han fortsatt ville være sammen med deg. Så kanskje det var en god ting? Litt kyssing i skogen er ikke noe jeg ville brydd meg om. Men jeg har vært gift i 15 år, så kanskje derfor.. Anonymkode: fd7bd...5d0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså... Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Kanskje det var dette typen trengte for å finne ut at han fortsatt ville være sammen med deg. Så kanskje det var en god ting? Litt kyssing i skogen er ikke noe jeg ville brydd meg om. Men jeg har vært gift i 15 år, så kanskje derfor.. Anonymkode: fd7bd...5d0 Så altså, hvis jeg har forstått deg riktig. Du har vært gift i 15 år, og hvis mannen din hadde gått i skogen og kysset med en annen dame så ville du ikke brydd seg? Ingenting som skranter i forholdet da? Helt normalt? Anonymkode: c5c1a...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå