Gå til innhold

Er han utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I og med han nekter og vise deg mobilen har han selvsagt noe å skjule! Når man ikke kan stole på hverandre tenker jeg at forholdet er over! 

Anonymkode: bc181...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor dårlig gjort er det ikke å være utro da??

Anonymkode: ff370...eb7

Nesten verre å nekte sex. Enn å være utro.

Anonymkode: 9059f...17d

Skrevet

Helt ærlig??? Et latterlig mannfolk klarer virkelig å gå noen mnd / år uten sex! Er ingen menneskerett å knulle 4 x om dagen 7 dager i uka.. 

Anonymkode: 0ae38...062

Finnes det en mellomting mellom sex 4× dagen og hver 6.mnd? Det er heller ingen menneskerett å tvinge partneren til sølibat i mnd og år.

Anonymkode: e44a0...579

Skrevet

Da har vi fått snakket sammen å han nekter selvsagt fullstendig på at han har vært utro. Ikke vil han vise hva han har på mobilen heller for han mener han bør få ha ett privatliv. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre jeg :(

Bare vent, om noen dager kommer han til å tilby deg å sjekke mobilen fordi han påstår at du er så paranoid... og så gjør han seg selv til den stakkars martyren som har en gal kone som helt uten grunn beskylder ham for utroskap... han viste deg til og med mobilen. Men i mellomtiden har han selvfølgelig slettet alle spor.

Han kunne lett ha beroliget deg med å vise deg mobilen, han vil ikke. Da anser han også sitt privatliv (inkl. utroskap) som viktigere enn forholdet, for heller ikke han kan se bort fra at tilliten er brutt når det er kommet et slikt brev til deg. Om han ville kunne han bevist sin uskyld her og nå - men det ville han ikke. Da har du svaret ditt.

Jeg er av den oppfatningen av at utro kan man i noen tilfeller komme over om begge er åpne, 100 % ærlige og villige til å reparere forholdet og tilliten og gjenoppbygge fellesskapet. Men skal det kunne skje, da må den som har vært utro også innrømme utroskapen. Så lenge han ikke gjør det, da er forholdet etter min mening i realiteten over.

Anonymkode: 26081...f5e

Skrevet

Jeg er ny her, og vet ikke helt hvordan jeg skriver ett innlegg... så legger ut her og håper på tilbakemelding...

for ett år siden hadde jeg pause med typen, vi var enige om å ha forpliktelser og ikke gjøre noe med andre, bare være mindre sammen en periode for å finne ut av ting. Jeg fikk høre at han pratet med en jente, men dette omhandlet bare at hun og kjæresten hadde det vanskelig. Nå, ett år senere forteller han meg (fordi jeg skulle på event med henne), at han klina med hun tre ganger på en kveld, at det var han som hadde prøvd å ta initiativ til å komme i kontakt med henne. De møttes ute og etter de hadde klint to ganger spurte han om de skulle gå tur, for så å kline i skogen... har snakka med henne også, og hun sier at han hele kvelden drev å så på henne og ville få kontakt. Han bekreftet dette..... hva bør jeg gjøre? Han forteller dette ett helt år etterpå, bare fordi han var redd jeg skulle finne det ut selv. Nå gråter han, og prøver å få meg til å synes synd i han. Trenger VIRKELIG hjelp

Anonymkode: 874b1...942

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ny her, og vet ikke helt hvordan jeg skriver ett innlegg... så legger ut her og håper på tilbakemelding...

for ett år siden hadde jeg pause med typen, vi var enige om å ha forpliktelser og ikke gjøre noe med andre, bare være mindre sammen en periode for å finne ut av ting. Jeg fikk høre at han pratet med en jente, men dette omhandlet bare at hun og kjæresten hadde det vanskelig. Nå, ett år senere forteller han meg (fordi jeg skulle på event med henne), at han klina med hun tre ganger på en kveld, at det var han som hadde prøvd å ta initiativ til å komme i kontakt med henne. De møttes ute og etter de hadde klint to ganger spurte han om de skulle gå tur, for så å kline i skogen... har snakka med henne også, og hun sier at han hele kvelden drev å så på henne og ville få kontakt. Han bekreftet dette..... hva bør jeg gjøre? Han forteller dette ett helt år etterpå, bare fordi han var redd jeg skulle finne det ut selv. Nå gråter han, og prøver å få meg til å synes synd i han. Trenger VIRKELIG hjelp

Anonymkode: 874b1...942

You were on a breake! 

Anonymkode: 68594...91c

Skrevet
På 5.5.2019 den 22.43, Anonym bruker skrev:

Tror jeg skal få mannen til å vise at han ikke har noe å skjule på facebook eller sms. Merker jo at jeg blir urolig for at inneholde i brevet kan stemme :(

Du må ikke røre tlf når han er nær, si du ikke har lader på din, om du kan låne den, at du må ringe til noen. Vis han har passord. 

Kanskje han blitt utro fordi du ikke gir han oppmerksomhet? 

Prøv å være romantisk. Lag sånn kveldskos til dere, når barna sover. Ta fint under tøy,kjøp nytt, noe han ikke har sett tidligere. Ta litt parfyme på håret, bruk body kremer  som lukter godt. Imens dere har det romantisk, uten å starte krange prøv å spørre han. Hvorfor deres forhold er blitt slik som den har blitt? Skal vi prøve gjøre forholdet vårt bedre?  Hva må til av dere begge? 

Jeg fikk de tipsene fra en jeg skjenner, og de har hjulpet meg veldig mye. 

Anonymkode: 7f504...8bf

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

You were on a breake! 

Anonymkode: 68594...91c

Vi var på pause i den forstand at vi ikke skulle være så mye sammen da det hadde blitt mye på kort tid. Vi var kjærester og hadde forpliktelser for hverandre på samme måte som før.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må ikke røre tlf når han er nær, si du ikke har lader på din, om du kan låne den, at du må ringe til noen. Vis han har passord. 

Kanskje han blitt utro fordi du ikke gir han oppmerksomhet? 

Prøv å være romantisk. Lag sånn kveldskos til dere, når barna sover. Ta fint under tøy,kjøp nytt, noe han ikke har sett tidligere. Ta litt parfyme på håret, bruk body kremer  som lukter godt. Imens dere har det romantisk, uten å starte krange prøv å spørre han. Hvorfor deres forhold er blitt slik som den har blitt? Skal vi prøve gjøre forholdet vårt bedre?  Hva må til av dere begge? 

Jeg fikk de tipsene fra en jeg skjenner, og de har hjulpet meg veldig mye. 

De tipsene er strengt tatt litt sent nå :P Har ikke tenkt å belønne han for at han har vært utro.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

De tipsene er strengt tatt litt sent nå :P Har ikke tenkt å belønne han for at han har vært utro.

Har du bevis at han er utro? Sett med dine egne øyner? 

Skrevet

Har du bevis at han er utro? Sett med dine egne øyner? 

Brevet sammen med at han ikke vil vise mobilen er bevis nok på at han er utro.

Skrevet
9 timer siden, anonym1710 skrev:

Vi var på pause i den forstand at vi ikke skulle være så mye sammen da det hadde blitt mye på kort tid. Vi var kjærester og hadde forpliktelser for hverandre på samme måte som før.

Dere hadde uansett pause. Og så lenge de ikke gjorde noe særlig enn å kline et par ganger og han i tillegg har fortalt deg dette, så hadde jeg latt dette ligge. 

Anonymkode: e4f24...573

Skrevet

Mannen din er nok dessverre utro ja. Mye tyder på dette. Og når han i tillegg ikke innrømmer dette for deg, så vil du nok ha problemer med å stole på han. Med god grunn. 

Gjør hva som er best for deg og barna. Og vil gi deg en god klem ❤️

Anonymkode: e4f24...573

Skrevet

Jeg hadde heller aldri vist frem meldinger til noen andre uansett om jeg hadde blitt beskyldt for å være utro. Disse meldingene er ment til meg og de er det ingen a der som har noe med uansett hvor uskyldig innholdet er. 

Anonymkode: d6311...877

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Brevet sammen med at han ikke vil vise mobilen er bevis nok på at han er utro.

Hva sa han om brevet?

Anonymkode: 26081...f5e

Skrevet

Altså, hadde det ligget et anonymt brev i postkassa mi om at mannen min var utro, så ville jeg tatt det på alvor. Det er også merkelig at han ikke vil vise deg mobilen. 

Anonymkode: 14bc8...362

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, hadde det ligget et anonymt brev i postkassa mi om at mannen min var utro, så ville jeg tatt det på alvor. Det er også merkelig at han ikke vil vise deg mobilen. 

Anonymkode: 14bc8...362

Brevet kunne bare vært fra en som ville stjele mannen min. Men når han ikke heller vil vise hva han har på mobilen sin så er han nok utro ja :(

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Brevet kunne bare vært fra en som ville stjele mannen min. Men når han ikke heller vil vise hva han har på mobilen sin så er han nok utro ja :(

Har du vist han brevet? 

Hva sier han selv ?

Skrevet

Jeg tenker at ja, mobilen er privatliv og man har rett til det.. Men når kona di kommer og har fått et brev i postkassen om at du er utro. Da legger du fram det du har for å motbevise at dette ikke stemmer. Vil du ikke legge fram noe for å understreke dette, så skjuler du noe. Jeg skjønner at ord skal være nok, men her er det en tredjepart inne i bildet og da må det litt mer til enn bare ord. Jeg hadde med glede vist frem for at partneren min skulle slippe å ha det så jævelig som det HI har nå..  Eller.. Vil jeg kanskje droppa det om jeg hadde noe å skjule.. This smells. 

Anonymkode: e9c25...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...