Gå til innhold

Er han utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ett brev i posten fra en som ville være anonym,å hun forteller at mannen min er utro. Hun vet tydligvis litt om oss siden hun vet hva jeg heter,hva mannen min heter og hvor vi bor. Vi har ikke hatt sex på minst ett halv år ettersom vi har flere små barn og jeg har vært mye sliten. Men hadde ikke trodd han var enn mann som hadde vært utro mot meg. Hadde du tatt brevet seriøst? Hun skriver at det har pågått i flere månender. 

Anonymkode: ff370...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er tydeligvis utro, da.. 

Anonymkode: 68594...91c

Skrevet

Høres ut som det stemmer. Du har kanskje fornektet noe over en lang periode?

Anonymkode: be22e...fd8

Skrevet

På en annen side, det finnes mye gale kjerringer der ute... 

Jeg syntes at man som partner burde gi hverandre respekt nok til å få en forklaring. 

Skaff barnevakt(er) og sørg for at det bare er dere, så forsøk å vis han det i rolige former. Hjelper ikke å bli forbannet og hysterisk, men heller ikke å være naiv og ikke konfrontere. 

Anonymkode: 280bd...e8a

Skrevet

Jeg hadde tatt de på alvor. Det er ikke slik man skriver bare for å være jævlig mot noen (regner med at du ikke har fiender). Da tenker jeg det kan være to grunner til å sende et slikt brev.

Enten er det elskerinnen som ønsker at han skal bli fri og forsøker å hjelp prosessen.

Eller - og mer trolig - det er en som mener du fortjener bedre og som mener du har rett til å vite at du lever med en mann som lyver til deg, at du har rett til å vite fordi det tydeligvis er en del andre som også vet om din manns utroskap.

Jeg tror jeg hadde konfrontert ham med det og bedt om å få sjekke hans mobil, mail og sosiale medier akkurat der og da. Har han ikke noe å skjule så får du sjekke. Vil han ikke gjøre det der og da, men utsette det, da tenker jeg han kjøper seg tid til å skjule spor.

Utroskap trenger ikke vare slutten på et forhold. Det er det mulig å komme over det som par, hvis begge to er innstilt på å jobbe med forholdet. Da kan man faktisk også få et bedre og sterkere forhold. Men det er krevende og begge to være villig til å jobbe for det. Jeg tror dere i så fall må i parterapi så lenge det måtte være nødvendig.

Anonymkode: 26081...f5e

Skrevet

Ei venninne er gift med en mann fra Marocco. Han reiste ofte til hjemlandet uten henne. 2-3 ganger i året. Hun fikk brev fra ei der hun skrev at han hadde ei dame i Marocco også. Hun trodde ikke på det. Men det var sant. Fant det ut noen år etterpå. Det ble skilsmisse og nå bor hans nye kone i huset i Marocco. Ett hun som min venninne også har betalt for. Men kommer ingen vei med det 

Anonymkode: f50b1...a8b

Skrevet

Helt sikkert sant. Men ganske psyko av henne å skrive et sånt brev. Jeg ligger med en gift mann. Kunne ikke falt meg inn å sagt det til henne! Det er jo galskap!

Anonymkode: cc50d...9cb

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som det stemmer. Du har kanskje fornektet noe over en lang periode?

Når jeg tenker over det så har det jo vært noen tegn som kan tyde på at han er utro. Han dusjer ofte så fort han kommer inn døren,passer godt på mobilen og plutselig mer vekke å sier han skal på tur å sånt..

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg tenker over det så har det jo vært noen tegn som kan tyde på at han er utro. Han dusjer ofte så fort han kommer inn døren,passer godt på mobilen og plutselig mer vekke å sier han skal på tur å sånt..

Da tror jeg du kan stole på at brevet er sant. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør som jeg skrev over. Når barna har lagt seg i kveld sier du til ham rett ut at du vet at han er utro og så ber du om å få se mobilen hans der og da, samt mail og sosiale medier. Enten innrømmer han alt der og da, eller han forsøker å snu dette mot deg, at du beskylder ham uten grunn osv.

Nekter han ville jeg sagt rolig at han har én sjanse til å redde familien sin, og det er å være 100 % ærlig her og nå. Nekter han fremdeles ville jeg insistert på å få se mobilen og det andre. Nekter han det også da, da tenker jeg at forholdet i realiteten trolig er slutt.

Skrevet

Jeg hadde trodd på det. Jeg tenker at sjansen er større for at han er utro, enn at en gal dame lyver om det.. 

Konfronter han med det. Kjenner du han godt ser du sannheten utifra reaksjonen..

Anonymkode: df75f...e31

Skrevet

Det sto i brevet at jeg burde sjekke mobilen hans men ser nå at han har fått sånn fingeravtrykk lås for å få den opp. Skal prøve å få barnevakt imorgen etter jobb så vi kan ta en skikkelig samtale da. 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det sto i brevet at jeg burde sjekke mobilen hans men ser nå at han har fått sånn fingeravtrykk lås for å få den opp. Skal prøve å få barnevakt imorgen etter jobb så vi kan ta en skikkelig samtale da. 

Ikke advar ham om det på forhånd, for da vil han trolig slette alle spor før den tid.

Skrevet

Brev i posten? Hmm 

Anonymkode: f2d8c...f82

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Brev i posten? Hmm 

Anonymkode: f2d8c...f82

Ja ble litt skeptisk jeg også av det. Men samtidig tenker jeg hvorfor skal noen sende meg brevet om det ikke er noe sannhet i det som står der? Å det står at jeg bør sjekke mobilen hans så kanskje det er noen bevis der for om noe har skjedd..

Skrevet

Ikke ta det nær, sikkert noen som har lagt øye på mannen din eller på deg.🤣

Spioner post kassa din, se hvem som kommer borti den. 

Anonymkode: 7f504...8bf

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke ta det nær, sikkert noen som har lagt øye på mannen din eller på deg.🤣

Spioner post kassa din, se hvem som kommer borti den. 

Anonymkode: 7f504...8bf

Tror jeg skal få mannen til å vise at han ikke har noe å skjule på facebook eller sms. Merker jo at jeg blir urolig for at inneholde i brevet kan stemme :(

Skrevet

Lykke til med praten i dag, Hi! ❤️

Skrevet

Du skulla hatt sex med han da så kansje han ikke hadde vert utro!! Ingen går uten sex så lenge vel?? 

Anonymkode: 9059f...17d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skulla hatt sex med han da så kansje han ikke hadde vert utro!! Ingen går uten sex så lenge vel?? 

Du er ikke så tett som du prøver å late som her, vel?? Hvis han hadde gjort mer hjemme så hadde kanskje ikke Hi vært for sliten til å ha sex?? Eller om han gjør like mye hjemme, kanskje han kunne vært litt mer forståelsesfull for at hun akkurat nå var så sliten.

Det kan være mange årsaker til at et par ikke har sex på lenge. Uansett, om mannen var så nøden så har også han et ansvar for det forholdet han er i og den han har valgt å få flere barn med. Om han var så nøden var det også hans ansvar å ta det opp. Hi har vært veldig sliten, for sliten for sex... da er det nærliggende at han kanskje burde ha stilt opp mer? Eller kanskje de må finne andre løsninger sammen. Man jobber med det forholdet man er i når man har valgt å skape flere barn sammen, man driter ikke i alt ansvar og bare hopper på andre.

Begge to har ansvar for at forholdet fungerer og at de kommuniserer. Her har noe gått galt. At det nok ikke er heldig å gå så lenge uten å ha sex sammen, det kan så være, men det er ingen unnskyldning for mannen til å bare gå etter andre damer istedenfor å ta tak i problemene hjemme. Om han var så misfornøyd burde han avlaste Hi mer og foreslå parterapi for å rydde opp om de ikke greide det selv.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke så tett som du prøver å late som her, vel?? Hvis han hadde gjort mer hjemme så hadde kanskje ikke Hi vært for sliten til å ha sex?? Eller om han gjør like mye hjemme, kanskje han kunne vært litt mer forståelsesfull for at hun akkurat nå var så sliten.

Det kan være mange årsaker til at et par ikke har sex på lenge. Uansett, om mannen var så nøden så har også han et ansvar for det forholdet han er i og den han har valgt å få flere barn med. Om han var så nøden var det også hans ansvar å ta det opp. Hi har vært veldig sliten, for sliten for sex... da er det nærliggende at han kanskje burde ha stilt opp mer? Eller kanskje de må finne andre løsninger sammen. Man jobber med det forholdet man er i når man har valgt å skape flere barn sammen, man driter ikke i alt ansvar og bare hopper på andre.

Begge to har ansvar for at forholdet fungerer og at de kommuniserer. Her har noe gått galt. At det nok ikke er heldig å gå så lenge uten å ha sex sammen, det kan så være, men det er ingen unnskyldning for mannen til å bare gå etter andre damer istedenfor å ta tak i problemene hjemme. Om han var så misfornøyd burde han avlaste Hi mer og foreslå parterapi for å rydde opp om de ikke greide det selv.

Har 4 barn selv og har vert sliten jeg også men aldri takket nei til sex. Men folk er forskjellige!! Hi er sikkert ikke så intresert i sex..blir vel slik med de fleste etter noen år med mannen. Jeg jobber innen en bransje der det er veldig veldig mange men  som er i forhold/gift som ikke har ei dame hjemme som stiller opp.. De bare skrur av sexbryteren sin etter noen år likksom.. hvor dårlig gjort er ikke det overfor mannen da??  

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har 4 barn selv og har vert sliten jeg også men aldri takket nei til sex. Men folk er forskjellige!! Hi er sikkert ikke så intresert i sex..blir vel slik med de fleste etter noen år med mannen. Jeg jobber innen en bransje der det er veldig veldig mange men  som er i forhold/gift som ikke har ei dame hjemme som stiller opp.. De bare skrur av sexbryteren sin etter noen år likksom.. hvor dårlig gjort er ikke det overfor mannen da??  

Hvor dårlig gjort er det ikke å være utro da??

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig??? Et latterlig mannfolk klarer virkelig å gå noen mnd / år uten sex! Er ingen menneskerett å knulle 4 x om dagen 7 dager i uka.. 

Anonymkode: 0ae38...062

Skrevet

Da har vi fått snakket sammen å han nekter selvsagt fullstendig på at han har vært utro. Ikke vil han vise hva han har på mobilen heller for han mener han bør få ha ett privatliv. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre jeg :(

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har vi fått snakket sammen å han nekter selvsagt fullstendig på at han har vært utro. Ikke vil han vise hva han har på mobilen heller for han mener han bør få ha ett privatliv. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre jeg :(

Hvis han nekter å vise mobilen har du svaret ditt...

Føler med deg, håper du klarer deg gjennom dette! Vær sterk og fokuser på hva som er best for barna og deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...