Gå til innhold

Fortelle henne at mannen er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst?? 😳 

Skaff deg ei ryggrad i stede for å leie ut mannen i Airbnb med kjønnssykdommer som betaling.

Anonymkode: 9e497...f1d

Jøje meg. Har du ikke bedre argumenter enn at du må ty til hersketeknikker?

Anonymkode: 142a1...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi skriver at hun er 110 % sikker. Er det du mannen til venninna di er utro med? 

Anonymkode: 93e7a...6dd

Nei selvsagt ikke!

Anonymkode: 14200...c4b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøje meg. Har du ikke bedre argumenter enn at du må ty til hersketeknikker?

Hva er vel en setning her opp mot å gjøre seg til moralsk herre for en hel familie. Det kaller jeg å herske over andre. 

Du leker Gud og roser deg selv for at denne familien bor sammen i dag. Mest sannsynlig bedrar han i ny og ne ennå. Kanskje må de gå gjennom et opprivende brudd når de er i puberteten i stede. Som er mye verre. 

Jeg husker deg fra tidligere tråder. Full av deg selv. Hakker på alle som mener noe annet og er så voksen og saklig. Men fullstendig moralsk analfabet.

Skrevet

Jeg skjønner faktisk ikke dette hysteriet rundt utroskap? Det er da virkelig verre ting man kan gjøre. 

Er virkelig så mange så usikre at hele tilværelsen faller i grus om partneren faller for fristelsen en gang i blant? Skummelt å gjøre seg så avhengig av mannen at verden brister om han ikke viser seg tilliten verdig. 

Og nei, jeg har ikke vært utro, og tror ikke mannen har vært det heller.  Men om det skjer etter 20 års samliv er det da virkelig ikke det som setter rammer for forholdet vårt. 

Anonymkode: d1a30...f11

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er vel en setning her opp mot å gjøre seg til moralsk herre for en hel familie. Det kaller jeg å herske over andre. 

Du leker Gud og roser deg selv for at denne familien bor sammen i dag. Mest sannsynlig bedrar han i ny og ne ennå. Kanskje må de gå gjennom et opprivende brudd når de er i puberteten i stede. Som er mye verre. 

Jeg husker deg fra tidligere tråder. Full av deg selv. Hakker på alle som mener noe annet og er så voksen og saklig. Men fullstendig moralsk analfabet.

Du husker henne fra tidligere tråder? Du klarer ikke engang å skille hun du svarer her fra det innlegget om hun som roser seg selv for å ikke ha fortalt det til venninnen.

Anonymkode: 89ead...ac9

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regner med det er meg du forsøker å svare. Du evner åpenbart ikke å diskutere saklig. Husker meg fra tidligere tråder? Da husker du godt, for jeg har aldri skrevet om dette her, nettopp fordi dere tar så fullstendig av og ikke klarer å svare skikkelig. 

Melder meg ut av tråden, det viser seg nok en gang at. Dere ikke klarer å diskutere. 

Anonymkode: c8f4d...ea2

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha 😂

1. Du må lære deg å lese anonymkoder før du øser ut all dritten du har ut over andre

2. Du må slutte å fantasere og dikte historier. Ikke bland ditt eget mistrøstige liv inn i det andre skriver. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner faktisk ikke dette hysteriet rundt utroskap? Det er da virkelig verre ting man kan gjøre. 

Er virkelig så mange så usikre at hele tilværelsen faller i grus om partneren faller for fristelsen en gang i blant? Skummelt å gjøre seg så avhengig av mannen at verden brister om han ikke viser seg tilliten verdig. 

Og nei, jeg har ikke vært utro, og tror ikke mannen har vært det heller.  Men om det skjer etter 20 års samliv er det da virkelig ikke det som setter rammer for forholdet vårt. 

De har vært gift i 17 år å hun har vært ganske klar på at om mannen hennes noen gang hadde vært utro så hadde hun kastet han ut umiddelbart.

Skrevet

Jeg har vært på mottakersiden av en slik melding fra min beste venninne. Det er nå 6 år siden og jeg er stadig dypt taknemmelig!!! Jeg vet det var vanskelig for henne og at hun var veldig i tvil om hva som var rett å gjøre. Men hun gjorde det rette!  

Anonymkode: 8dd01...100

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har vært gift i 17 år å hun har vært ganske klar på at om mannen hennes noen gang hadde vært utro så hadde hun kastet han ut umiddelbart.

Men da bør du jo si det, siden dere har diskutert et slikt senario 

Skrevet
17 hours ago, Anonym bruker said:

Mannen til en vennine er utro å hun vet ikke noe om det. De har to barnehagebarn å ifølge venninen min er han en veldig omsorgsfull og god far for barna. Nå er jeg så i tvil om hva jeg bør gjøre! Sier jeg ifra om at han er utro så jeg vet jeg at hun kommer til å kaste han ut å dermed ødelegge familielivet. Far vil da blir helgepappa ettersom barna er for små til 50/50 avtale å er jo synd når han er god pappa. Samtidig bør han jo ta konsekvensene av handlingene hans.

Hva vil dere gjort?

dette er ikke din sak så hold deg unna.

Anonymkode: 64eb0...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...