Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Mannen til en vennine er utro å hun vet ikke noe om det. De har to barnehagebarn å ifølge venninen min er han en veldig omsorgsfull og god far for barna. Nå er jeg så i tvil om hva jeg bør gjøre! Sier jeg ifra om at han er utro så jeg vet jeg at hun kommer til å kaste han ut å dermed ødelegge familielivet. Far vil da blir helgepappa ettersom barna er for små til 50/50 avtale å er jo synd når han er god pappa. Samtidig bør han jo ta konsekvensene av handlingene hans. Hva vil dere gjort? Anonymkode: 14200...c4b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Jeg ville visst. Og hvis jeg senere fant det ut og at en jeg anså som en god venninne hadde visst hele tiden uten å si det til meg, da hadde det vennskapet vært over i samme øyeblikk. Jeg ville gitt ham en uke til å rydde opp - før du ev. sier fra. Anonymkode: a5fc3...084
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Bland deg inn i drama. Anonymkode: 887d5...ba7
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bland deg inn i drama. Anonymkode: 887d5...ba7 Det er jo ikke sånn at jeg ønsker drama,men hadde jeg vært i hennes situasjon så hadde jeg ønsket å vite at mannen min var utro. Anonymkode: 14200...c4b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville visst. Og hvis jeg senere fant det ut og at en jeg anså som en god venninne hadde visst hele tiden uten å si det til meg, da hadde det vennskapet vært over i samme øyeblikk. Jeg ville gitt ham en uke til å rydde opp - før du ev. sier fra. Anonymkode: a5fc3...084 Støtter denne ☝️ Anonymkode: 25ded...700
Petra Prøvedukke Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville visst. Og hvis jeg senere fant det ut og at en jeg anså som en god venninne hadde visst hele tiden uten å si det til meg, da hadde det vennskapet vært over i samme øyeblikk. Jeg ville gitt ham en uke til å rydde opp - før du ev. sier fra. Anonymkode: a5fc3...084 Dette! 👆
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 Jeg hadde dumpet deg tvert som venninne om du holdt slikt skjult. Finnes noen ynkelige kryp av noen damer der ute som foretrekker motsatt. Men enhver kvinne med litt respekt vil vite. Anonymkode: 9e497...f1d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 Er du helt sikker på at han er utro, eller er det bare noe du tror eller har hørt? Du burde være 100% sikker før du forteller venninna di. Anonymkode: 93e7a...6dd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Skrevet 4. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du helt sikker på at han er utro, eller er det bare noe du tror eller har hørt? Du burde være 100% sikker før du forteller venninna di. Anonymkode: 93e7a...6dd 110 % sikker dessverre. Anonymkode: 14200...c4b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #10 Skrevet 4. mai 2019 Du har to valg: Enten forteller du henne om det, ev snakker med mannen og forlanger at han skal ordne opp, eller så tier du for nå og for alltid. Velger du å tie, kan du ikke senere komme med kommentarer som forteller at du ar visst dette. Det finnes ingen facit. Noen vil vite, andre vil ikke. Anonymkode: 32ae6...b95
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #11 Skrevet 4. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 110 % sikker dessverre. Anonymkode: 14200...c4b Fordi ?? Anonymkode: 887d5...ba7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #12 Skrevet 5. mai 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi ?? Anonymkode: 887d5...ba7 Samme det vel? Skal du inn å leke detektiv? Anonymkode: 8efb7...e4e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #13 Skrevet 5. mai 2019 Jeg ville snakket med henne om det. Hvis du forteller det til mannen først, og gir ham en sjanse til å "ordne opp", kan det hende din venninne kommer til deg med "nyheten", og hva vil du da gjøre? Late som om dette er nytt for deg? Spill med åpne kort, vær der for henne, og vis at du er en god venninne hun kan stole på. Jeg ville hatet deg om jeg senere fikk vite at du visste at mannen min var utro, men ikke sa det til meg. Anonymkode: 6fabc...a3c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #14 Skrevet 5. mai 2019 Selvfølgelig sier du noe! Anonymkode: ac406...682
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #15 Skrevet 5. mai 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme det vel? Skal du inn å leke detektiv? Anonymkode: 8efb7...e4e Ah, så det er deg dette er snakk om? Anonymkode: 887d5...ba7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #16 Skrevet 5. mai 2019 Hvis det er en nær venninne og du er helt sikker bør du si noe. Er dere mer perifere hadde jeg holdt meg unna. Det er slett ikke alle som ønsker å vite. Anonymkode: d1a30...f11
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #17 Skrevet 5. mai 2019 Hi skriver at hun er 110 % sikker. Er det du mannen til venninna di er utro med? Anonymkode: 93e7a...6dd
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #18 Skrevet 5. mai 2019 Jeg hadde ikke likt at du blandet deg inn i mitt liv. Hadde dumpet deg som venninne hvis du fortalte meg noe sånt. Anonymkode: 142a1...fe7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #19 Skrevet 5. mai 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi skriver at hun er 110 % sikker. Er det du mannen til venninna di er utro med? Anonymkode: 93e7a...6dd Da vil hun jo ihvertfall miste venninnen om hun sier noe... Anonymkode: 7df1f...2c3
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #20 Skrevet 5. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke likt at du blandet deg inn i mitt liv. Hadde dumpet deg som venninne hvis du fortalte meg noe sånt. Anonymkode: 142a1...fe7 Seriøst?? 😳 Skaff deg ei ryggrad i stede for å leie ut mannen i Airbnb med kjønnssykdommer som betaling. Anonymkode: 9e497...f1d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #21 Skrevet 5. mai 2019 HI. Jeg var i din situasjon. Jeg valgte å ikke si noe. Her inne blir man hudfletta for det. Det er nå ti år siden og han er ikke utro mer som jeg vet. Ungene har fått vokse opp med mamma og pappa sammen. De er lykkelige og min venninne og mann ser ut til å ha fått en ny vår i det siste. Det er ikke alltid man må vite alt. Min venninne vet ikke at jeg vet. Jeg så hennes mann kline med en dame på rekvisitarommet på fotballen, senere så jeg bilen hans stå parkert der hun bodde mens min venninne var på hytta med ungene så jeg er også 110% sikker. Du må avgjøre selv hva som er best. Om min man hadde hatt en kort affære hadde jeg nok foretrukket å ikke vite. Hadde han levd et dobbeltliv i lengre tid stiller det seg anderledes. Å være utro er så mangt. Ett ligg eller et forhold på si. Anonymkode: c8f4d...ea2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #22 Skrevet 5. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI. Jeg var i din situasjon. Jeg valgte å ikke si noe. Her inne blir man hudfletta for det. Det er nå ti år siden og han er ikke utro mer som jeg vet. Ungene har fått vokse opp med mamma og pappa sammen. De er lykkelige og min venninne og mann ser ut til å ha fått en ny vår i det siste. Det er ikke alltid man må vite alt. Min venninne vet ikke at jeg vet. Jeg så hennes mann kline med en dame på rekvisitarommet på fotballen, senere så jeg bilen hans stå parkert der hun bodde mens min venninne var på hytta med ungene så jeg er også 110% sikker. Du må avgjøre selv hva som er best. Om min man hadde hatt en kort affære hadde jeg nok foretrukket å ikke vite. Hadde han levd et dobbeltliv i lengre tid stiller det seg anderledes. Å være utro er så mangt. Ett ligg eller et forhold på si. Anonymkode: c8f4d...ea2 Det som er lurt å ha med seg, er at det er ikke den som forteller det som ødelegger noe. Men den som bedrar. Du legger der frem som du har gitt barna ei gave. Du lurer deg selv. Kvalmt og manipulerende innlegg som pynter for deg og den utror mannen. Anonymkode: 9e497...f1d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #23 Skrevet 5. mai 2019 Jeg ville visst. Jeg hadde faktisk blitt skikkelige grinete på alle rundt som visste, men ikke sa noe. Hadde nok droppet dem som venn. Anonymkode: 2b9c5...df1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #24 Skrevet 5. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI. Jeg var i din situasjon. Jeg valgte å ikke si noe. Her inne blir man hudfletta for det. Det er nå ti år siden og han er ikke utro mer som jeg vet. Ungene har fått vokse opp med mamma og pappa sammen. De er lykkelige og min venninne og mann ser ut til å ha fått en ny vår i det siste. Det er ikke alltid man må vite alt. Min venninne vet ikke at jeg vet. Jeg så hennes mann kline med en dame på rekvisitarommet på fotballen, senere så jeg bilen hans stå parkert der hun bodde mens min venninne var på hytta med ungene så jeg er også 110% sikker. Du må avgjøre selv hva som er best. Om min man hadde hatt en kort affære hadde jeg nok foretrukket å ikke vite. Hadde han levd et dobbeltliv i lengre tid stiller det seg anderledes. Å være utro er så mangt. Ett ligg eller et forhold på si. Anonymkode: c8f4d...ea2 Det er bare råttent gjort. Stakkars dame som helt uvitende er sammen med en skikkelig drittsekk og venninna vet, men sier ikke noe. Anonymkode: 2b9c5...df1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #25 Skrevet 5. mai 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det som er lurt å ha med seg, er at det er ikke den som forteller det som ødelegger noe. Men den som bedrar. Du legger der frem som du har gitt barna ei gave. Du lurer deg selv. Kvalmt og manipulerende innlegg som pynter for deg og den utror mannen. Anonymkode: 9e497...f1d Også lurt å ha med seg at folk er forskjellig. Her inne er folks argument at JEG ville ha visst derfor er det riktig å fortelle. Selvsagt må man basere råd på egne følelser, men det er ikke sannheten at det er riktig å fortelle. Jeg ville ikke ha visst som jeg sa. Hvorfor er ditt synspunkt og dine følelser rundt dette mer rett enn mine? Jeg tar gjerne en saklig diskusjon rundt dette om man kan unngå å gi meg tilnavn og karakteristikker som jeg ikke fortjener basert på dette ene svaret. Jeg tror ikke jeg har gitt barna en gave, men jeg er SELVSAGT glad for at barna har fått vokse opp i et hjem med mamma og pappa. Så jeg kan gjerne diskutere og høre saklige synspunkter på hvorfor det å fortelle er mer riktig. Anonymkode: c8f4d...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå