Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #26 Skrevet 2. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er ikke det det er snakk om, men hadde vært fint om vi kunne få noen timer sammen den dagen iom at vi begge har fri og ikke ses så ofte. Jeg hadde gjerne feiret sammen med barna 😊men, det går dessverre ikke. Anonymkode: a58e6...f49 Hvorfor kan du ikke feire sammen med barna hans? Anonymkode: 2528f...74a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #27 Skrevet 2. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke det det er snakk om, men hadde vært fint om vi kunne få noen timer sammen den dagen iom at vi begge har fri og ikke ses så ofte. Jeg hadde gjerne feiret sammen med barna 😊men, det går dessverre ikke. Anonymkode: a58e6...f49 Der traff jeg en nerve. Anonymkode: 12028...cbd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #28 Skrevet 2. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Der traff jeg en nerve. Anonymkode: 12028...cbd Absolutt ikke 😊 Anonymkode: a58e6...f49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #29 Skrevet 2. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kan du ikke feire sammen med barna hans? Anonymkode: 2528f...74a Det er turbulent mellom eksen og han og jeg er ikke intressert i at det skal bli mer bråk om hun får vite vi feiret sammen med barna. Anonymkode: a58e6...f49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #30 Skrevet 2. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Absolutt ikke 😊 Anonymkode: a58e6...f49 Da hadde du nok kommet med et annet svar. Det er jo "mine, dine og våre" barn i livet deres. Derfor du er snurt, da du ikke blir satt i første rekke... Forholdet vil nok ikke vare lenge. (Det er turbulent mellom eksen og han og jeg er ikke intressert i at det skal bli mer bråk om hun får vite vi feiret sammen med barna. ) Anonymkode: 12028...cbd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #31 Skrevet 2. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er turbulent mellom eksen og han og jeg er ikke intressert i at det skal bli mer bråk om hun får vite vi feiret sammen med barna. Anonymkode: a58e6...f49 Dere er kjærester, og som jeg forstår bor ikke sammen enda. Du er redd for at det blir mer bråk med ex-dama hvis hun får vite at dere feirer bursdagen din sammen. Du vet at han har barn fra før, og at de alltid vil være en del av hans familie. Exen hans vil alltid være der. Du må forstå det. Dette er noe du må håndtere en gang, forhåpentligvis fort. Anonymkode: 2528f...74a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #32 Skrevet 2. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere er kjærester, og som jeg forstår bor ikke sammen enda. Du er redd for at det blir mer bråk med ex-dama hvis hun får vite at dere feirer bursdagen din sammen. Du vet at han har barn fra før, og at de alltid vil være en del av hans familie. Exen hans vil alltid være der. Du må forstå det. Dette er noe du må håndtere en gang, forhåpentligvis fort. Anonymkode: 2528f...74a Enig Anonymkode: 12028...cbd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #34 Skrevet 2. mai 2019 Jeg syns ikke du er urimelig. Jeg hadde tatt dette som et tegn på at han alltid kom til å prioritere seg selv og egne hobbyer. Greit det men da hadde jrg gjort det samme selv og vært omtrent like fraværende og egoistisk. Så kunne man jo sett hvor mye tid dere faktisk fikk sammen og om det var noe vits i å være kjærester. Anonymkode: 84d4f...5bd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #35 Skrevet 2. mai 2019 Jeg har svart tidligere i tråden, trodde da at dere hadde mulighet til å være sammen hele dagen. Men nå er jo saken anderledes, etter at du sa at han får barna når han er ferdig med å trene. Dere har lite tid til å bare være dere to, og på bursdagen din har han bare disse timene før barna hans kommer til ham, og de velger han å bruke til å trene. Da forstår jeg mer av at du er skuffet over prioriteringen hans, det ville jeg nok ha kjent på selv. Å bare informere deg om at den dagen trener han, det synes jeg blir ufølsomt, spesielt siden dere ellers ikke har så mange muligheter til å møtes. Hvis den konkurransen han skal på senere i måneden er helt spesiell for ham og noe han har trent til hele året, da ville jeg nok vært litt mer forståelsesfull for prioriteringen hans. Om det bare er en av mange konkurranser i sesongen, og ikke så spesiell, da mener jeg han prioriterer feil. Da er jeg mer tilbøyelig til å være enig med Superdolly i det hun svarte, at da er dette trolig et tydelig forvarsel i hvordan han prioriterer ellers også. En tanke slo meg... han får barna på ettermiddagen, med det samme han er ferdig med treningen sin. Vil det si at han legger opp samværet med barna etter hvordan treningen hans er lagt opp? Hvis det stemmer, da hadde jeg skygget banen rimelig fort, for da viser han at han hverken prioriterer barna eller deg, kun seg selv. Da er det kanskje heller ikke så rart at "eksen er vanskelig"...? Anonymkode: 67ee1...e64
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #36 Skrevet 2. mai 2019 Jeg synes ikke du har noen grunn til å være lei deg. Dere har nok fri samtidig en eller annen annen gang, så feirer dere da. Ikke sikkert han synes bursdager er så viktig når man er voksen. Jeg gjør ikke. Hadde ikke spilt noen rolle for meg om vi feiret en helt annen dag. Hadde faktisk irritert meg skikkelig om kjæresten min hadde sutret over noe sånt som dette. Synes han har ok grunner jeg. Hadde blitt litt skremt med tanke på fremtiden da altså. Dersom du har invitert tyve gjester og han ikke prioriterer å komme , er saken annerledes synes jeg. Men tosom hygge kan dere få til en annen gang. Anonymkode: 66f4c...c76
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #37 Skrevet 3. mai 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Da hadde du nok kommet med et annet svar. Det er jo "mine, dine og våre" barn i livet deres. Derfor du er snurt, da du ikke blir satt i første rekke... Forholdet vil nok ikke vare lenge. (Det er turbulent mellom eksen og han og jeg er ikke intressert i at det skal bli mer bråk om hun får vite vi feiret sammen med barna. ) Anonymkode: 12028...cbd Det er ingen våre barn i forholdet. Anonymkode: a58e6...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå