Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Jeg har en kjæreste som driver med en idrett som krever en del tid (ikke proft, kun hobby). Han skal på et stevne i slutten av mai, og trener derfor innkjøring på dette. Dvs to-tre ganger i uken pluss enten lørdag eller søndag (6-7 timer). Jeg har snart bursdag (min første bursdag sammen med han), men han sier han må trene den dagen, da går det fort 6-7 timer. Han er i toppform og kommer til å klare stevnet med gode resultater med glans selv om han dropper en dags trening. Er jeg urimelig som syntes det er litt sårt at han vil prioritere trening fremfor meg den dagen? Anonymkode: a58e6...f49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 6-7 tiner trening på en dag? Anonymkode: 30537...135
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Trenger du å prioriteres hele dagen? Hva med å ha en hyggelig kveld sammen? Typen her i hus jobber og har da mulighet til "kun" frokost på senga og god middag og kake på kvelden 🤪 Anonymkode: c7ff8...a3f
Superdolly Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Jeg kan forstå at du synes det er sårt. Samtidig så tenker jeg at dette tydelig viser deg hvordan han prioriterer, og i et forhold til denne mannen er det slik det vil bli framover. Så da tenker jeg at du får velge: Velger du denne mannen, velger du samtidig å godta hans prioriteringer rundt idretten.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 Ser jo lett hva som er viktigst for han..., hadde forventet å få noe oppmerksomhet i det minste...... egosentrisk fyr! Anonymkode: efabf...cb8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 Jada, det er kjekt med oppmerksomhet på bursdagen. Men, dette er tydelig en stor lidenskap for ham. Så hvis du vil ha mannen, får du akseptere ham og hans interesser Anonymkode: 730b4...e5c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 Triatlon? Er ikke alle av dem som driver med det som greier å ta vare på sitt sosiale liv. Kjenner noen av dem som etterhvert måtte ta oppgjør med seg selv, at de måtte begynne å prioritere litt anderledes enn tidligere, og oppdaget da at de stor sett kunne trene like mye/like bra, bare at de var litt mer åpne for å sjonglere treningsøktene. Hvis han står fritt til når han kan trene, så hadde jeg syntes det var ok at han dro ut tidlig og så hadde ettermiddag og kveld sammen med deg. F.eks. legge treningen tidlig lørdag og senere søndag, da får dere litt mer ut av det. Anonymkode: 67ee1...e64
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #8 Skrevet 2. mai 2019 La han drive med sitt. Dette var noe han holdt på med før du kom inn i hans liv. Respekter det. Dere kan finne en annen dag, som passer for dere begge.💝 Anonymkode: 12028...cbd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #9 Skrevet 2. mai 2019 hvor hyggelig blir det om du "furter" deg til tid sammen. det er jo tydelig hva han helst vil Anonymkode: d4337...d00
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #10 Skrevet 2. mai 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trenger du å prioriteres hele dagen? Hva med å ha en hyggelig kveld sammen? Typen her i hus jobber og har da mulighet til "kun" frokost på senga og god middag og kake på kvelden 🤪 Anonymkode: c7ff8...a3f Hadde det vært jobb, så hadde jeg ikke sagt noe. Dette er kun en hobby han driver med. Anonymkode: a58e6...f49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #11 Skrevet 2. mai 2019 Hvorfor må du tilbringe hele dagen med han? Anonymkode: 2528f...74a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #12 Skrevet 2. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: hvor hyggelig blir det om du "furter" deg til tid sammen. det er jo tydelig hva han helst vil Anonymkode: d4337...d00 Jeg kommer ikke til å furte meg til noe som helst, har ikke sagt noe til han om at jeg syntes det er sårt. Han bruker hver helg til trening og jeg sier ikke et ord til det. Det er kun den dagen jeg tenker at det er litt sårt. Anonymkode: a58e6...f49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #13 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor må du tilbringe hele dagen med han? Anonymkode: 2528f...74a Fordi vi for en gangs skyld har fri samtidig. Det skjer ikke ofte pga jobb, barn, trening. Anonymkode: a58e6...f49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #14 Skrevet 2. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg kommer ikke til å furte meg til noe som helst, har ikke sagt noe til han om at jeg syntes det er sårt. Han bruker hver helg til trening og jeg sier ikke et ord til det. Det er kun den dagen jeg tenker at det er litt sårt. Anonymkode: a58e6...f49 Døgnet har 24 timer, han vil bruke 6-7 timer på noe han brenner for. Det er mange, mange timer igjen dere kan være sammen! Anonymkode: 2528f...74a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #15 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Døgnet har 24 timer, han vil bruke 6-7 timer på noe han brenner for. Det er mange, mange timer igjen dere kan være sammen! Anonymkode: 2528f...74a Nei, han får barna på ettermiddagen og da må han prioritere det (og det har jeg full forståelse for). Anonymkode: a58e6...f49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #16 Skrevet 2. mai 2019 Både jeg og mannen har hobbyer som til tider tar opp mye tid. Flere helger etter hverandre, og mange kvelder i uka. Det er viktig for oss begge å holde på disse hobbyene. Faller en viktig dag på en av disse dagene vi er opptatt, finner vi en annen dag som passer for oss begge. Det er mye bedre å ta en fin og rolig dag sammen, uten at det skal gå negativt utover den andre. Bursdagen hans faller nesten alltid på en slik dag. Da feirer vi den enten noen dager før, eller noen dager etter. Selv om bursdagen din er på f.eks. en lørdag, kan dere får en fin fredag sammen i stedet. Anonymkode: 1c992...3d4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #17 Skrevet 2. mai 2019 Hvor gammel er du?? Anonymkode: 079ae...1e7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #18 Skrevet 2. mai 2019 Jeg kunne forstått deg om du følte deg lite prioritert, men å furte pga en bursdag som voksen...nei. Spis en bedre middag en annen dag. Anonymkode: 7bdf9...805
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #19 Skrevet 2. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er du?? Anonymkode: 079ae...1e7 Det er bare teit at du insinuerer at det er umodent å ønske å bli prioritert iblant. Anonymkode: 95e8e...761
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #20 Skrevet 2. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kunne forstått deg om du følte deg lite prioritert, men å furte pga en bursdag som voksen...nei. Spis en bedre middag en annen dag. Anonymkode: 7bdf9...805 Jeg furter ikke, men det er litt sårt. Det er ikke så ofte vi ses pga jobb, barn, trening og dette er en dag vi begge har fri på dagtid. Anonymkode: a58e6...f49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #22 Skrevet 2. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Både jeg og mannen har hobbyer som til tider tar opp mye tid. Flere helger etter hverandre, og mange kvelder i uka. Det er viktig for oss begge å holde på disse hobbyene. Faller en viktig dag på en av disse dagene vi er opptatt, finner vi en annen dag som passer for oss begge. Det er mye bedre å ta en fin og rolig dag sammen, uten at det skal gå negativt utover den andre. Bursdagen hans faller nesten alltid på en slik dag. Da feirer vi den enten noen dager før, eller noen dager etter. Selv om bursdagen din er på f.eks. en lørdag, kan dere får en fin fredag sammen i stedet. Anonymkode: 1c992...3d4 Vi bor ikke sammen og ser ikke ofte pga jobb, barn, trening. Vi kan heller ikke ta det kvelden før pga jobb og min bursdag er en dag vi begge har fri på dagtid (han får barna på kvelden og må prioritere det, noe jeg har full forståelse for.) Anonymkode: a58e6...f49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #23 Skrevet 2. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi bor ikke sammen og ser ikke ofte pga jobb, barn, trening. Vi kan heller ikke ta det kvelden før pga jobb og min bursdag er en dag vi begge har fri på dagtid (han får barna på kvelden og må prioritere det, noe jeg har full forståelse for.) Anonymkode: a58e6...f49 Kan dere ikke feire sammen med barna da? Lag en liten fest hjemme, kjøp inn en pinata, bak ei kake el.l. Kan bli kjekt det og. Anonymkode: 1c992...3d4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #24 Skrevet 2. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan dere ikke feire sammen med barna da? Lag en liten fest hjemme, kjøp inn en pinata, bak ei kake el.l. Kan bli kjekt det og. Anonymkode: 1c992...3d4 HI vil nok ikke det. Er HAN som må gjøre det for henne. Er hennes dag.😉 Anonymkode: 12028...cbd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #25 Skrevet 2. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI vil nok ikke det. Er HAN som må gjøre det for henne. Er hennes dag.😉 Anonymkode: 12028...cbd Er ikke det det er snakk om, men hadde vært fint om vi kunne få noen timer sammen den dagen iom at vi begge har fri og ikke ses så ofte. Jeg hadde gjerne feiret sammen med barna 😊men, det går dessverre ikke. Anonymkode: a58e6...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå