Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #26 Skrevet 4. mai 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan fikk dere til å tørre å la ungene gå til og fra skolen? Jeg leser så mye om folk som stopper unger ved veien og prøver å få de inn i bilen og kidnapping osv. Jeg gruer meg og klarer ikke å roe ned den tanken. 🙈 Anonymkode: 1b40a...074 Det er så minimal sjanse for at det skal skje uansett! Og vi bor på landet, 300 meter fra skolen og boligfelt hele veien. Anonymkode: 3ece0...7c6
crj Skrevet 4. mai 2019 #27 Skrevet 4. mai 2019 Ja, men vi har lekeplassen rett utenfor døren. og hun er der gjerne med venner. vi bor i et veldig lite byggefelt. har alltid vinduet oppe så jeg kan høre henne om det skulle være noe
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #28 Skrevet 4. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: What? Det høres 100% uansvarlig ut! Min på akkurat fylte 5 kan svømme godt, men jeg ville ALDRI stolt på ham ute i vannet, uten voksen. Her må du virkelig tenke deg om! Anonymkode: e6cf2...8d0 Min mann fikk sin første båt da han var 6 år. Var helt normalt i området han bodde i. Flere i min klasse hadde også egen båt i 2. Klasse som de dro ut med selv. Vanlig i dette området, men litt andre tider da. Ville aldri gjort det nå Anonymkode: 3ece0...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå