Gå til innhold

Kremmerhuset skal samarbeide med Caroline Berg Eriksen

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

who cares? og dessuten er vel hun en av få som skjermer barna godt, de er aldri forfra

Anonymkode: bf9f9...ec8

Jo, de er jo det av og til

Anonymkode: 52ad3...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Jo, de er jo det av og til

svært sjelden

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

svært sjelden

Sjelden er ikke det samme som aldri

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Verre at b young bruker komikerfruen.  Fotballfrue er en overfladisk dame, mens hun andre er søppel som sverter ofrene til sin ektemann 

Anonymkode: 80ce8...669

Var ikke han fotballen (mannen til fotballfrue) litt lumsk og, utga seg for å være andre enn seg selv i kommentarfeltene og sånn? Det leste jeg på Kvinneguiden i alle fall. 

Anonymkode: 6bf42...d0e

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var ikke han fotballen (mannen til fotballfrue) litt lumsk og, utga seg for å være andre enn seg selv i kommentarfeltene og sånn? Det leste jeg på Kvinneguiden i alle fall. 

Anonymkode: 6bf42...d0e

Han utga seg vel for å være både pt og lege. Han er en mann med mange skjulte talenter. Kanskje han er homeopat og krystallhealer også?

Anonymkode: 117dd...512

Skrevet
24 minutes ago, Anonym bruker said:

Sjelden er ikke det samme som aldri

men hun er flinkere enn mange andre bloggere, hun er ikke den verste

Skrevet

Ikke noe i CBE sin interiørstil som jeg forknipper med Kremmerhuset. 

Stilen til CBE er vel mer herregård/Perfect Home stil? (Utdatert synes jeg).

Anonymkode: 3588d...5b1

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke noe i CBE sin interiørstil som jeg forknipper med Kremmerhuset. 

Stilen til CBE er vel mer herregård/Perfect Home stil? (Utdatert synes jeg).

Men jeg nå si at jeg syns folk er forjævlige i sine kommentarer på Instagram. Folkeskikk er det ikke mange som har altså. Skremmende!

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg nå si at jeg syns folk er forjævlige i sine kommentarer på Instagram. Folkeskikk er det ikke mange som har altså. Skremmende!

Jeg har ikke noe til overs for Eriksen eller andre bloggere. Men jeg synes det er litt fasinerende at flere av de som langer ut mot Caroline i de kommentarene, om at hun eksponerer ungene sine, har åpne instagramprofiler selv, hvor de har mange bilder av egne unger

Skrevet

Der mistet de meg som kunde. 

Anonymkode: 80ed2...ac1

Skrevet

Uff, takk for meg kremmerhuset. På TV fremstillles hun bra. Jeg har opplevd henne på nært hold vis jobben å hun er ei ****. Skikkelig bortskjemt, surpump som frister seg i luksus. Hadde dere hørt kravene hun har til budbilsjåfører hadde dere fått sjokk. Utakknemlig , klagekjerring! Å nei jeg kobber ikke som budbilsjåfør, men har mine kontakter.

Anonymkode: 0b2ee...b4d

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, takk for meg kremmerhuset. På TV fremstillles hun bra. Jeg har opplevd henne på nært hold vis jobben å hun er ei ****. Skikkelig bortskjemt, surpump som frister seg i luksus. Hadde dere hørt kravene hun har til budbilsjåfører hadde dere fått sjokk. Utakknemlig , klagekjerring! Å nei jeg kobber ikke som budbilsjåfør, men har mine kontakter.

Anonymkode: 0b2ee...b4d

Hva slags krav da f.eks?

Skrevet

Hun er virkelig ikke helt god..stalker kontoene til de som har gitt henne berettiget kritikk i kommentarfeltet og henger de ut..🤦‍♀️ 

Anonymkode: 3d634...849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...