Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Sjekk kommentarfeltet til kremmerhuset på Instagram 🙈 Anonymkode: 3d634...849
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Ja, det var klar tale om hva de fleste synes om det. bobbomille er fru eriksen sin egen lille forsvarsadvokat tydeligvis 😂 Skulle nesten tro det var noen hun kjenner som er på farten...det hadde jo ikke vært første gang Anonymkode: 52ad3...8e1
sug lut Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Takk skal du ha, da er jeg ferdig med å handle der.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Hun bommelom som forsvarer hennes sånn er helt sikkett hun selv eller mannen. Anonymkode: f735a...1aa
Petra Prøvedukke Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 25 minutter siden, sug lut skrev: Takk skal du ha, da er jeg ferdig med å handle der. Jeg også.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, det var klar tale om hva de fleste synes om det. bobbomille er fru eriksen sin egen lille forsvarsadvokat tydeligvis 😂 Skulle nesten tro det var noen hun kjenner som er på farten...det hadde jo ikke vært første gang Anonymkode: 52ad3...8e1 Ja, det var voldsomt til forsvar og brøling 😅 Og hva er greia med alle blademojiene? 🙈 Anonymkode: 3d634...849
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #9 Skrevet 28. april 2019 Kva er greia med ho som gjør at folk da vil slutte å handle der? Har kun sett ho på Bloggerne, men såg ikkje noke galt med ho. Anonymkode: acb69...fb0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #10 Skrevet 28. april 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kva er greia med ho som gjør at folk da vil slutte å handle der? Har kun sett ho på Bloggerne, men såg ikkje noke galt med ho. Anonymkode: acb69...fb0 Fordi hun selger barna sine for penger og oppmerksomhet Anonymkode: 52ad3...8e1
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #11 Skrevet 28. april 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det var voldsomt til forsvar og brøling 😅 Og hva er greia med alle blademojiene? 🙈 Anonymkode: 3d634...849 Haha, de lurte jeg og på Anonymkode: 52ad3...8e1
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #12 Skrevet 28. april 2019 Kremmerhuset er uansett ikke det samme som før. Jeg har sluttet å gå innom der når jeg handler, for jeg syns det har blitt en kjedelig butikk. Anonymkode: 7099c...b6a
Yellow Brick Road Skrevet 28. april 2019 #13 Skrevet 28. april 2019 Jeg slutter alltid å handle i og med firmaer som samarbeider med bloggere og andre som selger ungene sine og / eller oppfører seg som smådronninger som kan si og gjøre hva de vil og tror at de er verden navle. Ikke ofte jeg er innom Kremmerhuset, men nå kommer jeg i alle fall til å gå forbi.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #14 Skrevet 29. april 2019 Skjønner ikke helt problemet jeg, det er vel helt vanlig i dag å reklamere på denne måten... Jeg bryr meg overhodet ikke om hvilke bloggere det samarbeides med ihvertfall. Anonymkode: f038c...709
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #15 Skrevet 29. april 2019 Jeg innrømmer at jeg leser den bloggen avogtil, men jeg klarer ikke helt å avgjøre om det er satire, eller om hun virkelig er så grunn? Når det gjelder troverdighet mtp reklame er jo den tilnærmet null. Hun reklamerer jo for alle som betaler. Anonymkode: 2c29f...751
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #16 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke helt problemet jeg, det er vel helt vanlig i dag å reklamere på denne måten... Jeg bryr meg overhodet ikke om hvilke bloggere det samarbeides med ihvertfall. Anonymkode: f038c...709 For min del har det med verdigrunnlag å gjøre, vil man støtte et foretak som som assosieres med den og den bloggeren? Ønsker man å støtte en bedrift som samarbeider med en person som fronter barna i sine i reklamer, er representant for en grunn og miljøfiendtlig livsstil? Hva man assosieres med har faktisk noe å si. Som noen komikere sa under metoo-debatten rundt Ørjan Burøe tidligere i vinter: Vi ønsker ikke dele scene med han, fordi vi ønsker ikke å bli assosisert med han. Anonymkode: 37596...85f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #17 Skrevet 29. april 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: For min del har det med verdigrunnlag å gjøre, vil man støtte et foretak som som assosieres med den og den bloggeren? Ønsker man å støtte en bedrift som samarbeider med en person som fronter barna i sine i reklamer, er representant for en grunn og miljøfiendtlig livsstil? Hva man assosieres med har faktisk noe å si. Som noen komikere sa under metoo-debatten rundt Ørjan Burøe tidligere i vinter: Vi ønsker ikke dele scene med han, fordi vi ønsker ikke å bli assosisert med han. Anonymkode: 37596...85f Nå synes jeg ikke akkurat fotballfrua kan sammenlignes med en som driver med seksuell trakassering da, det er noe ganske annet. Jeg kjenner ikke frua mer enn at jeg har lest bloggen hennes noen ganger, følger henne ikke på snap og instagram og har ikke sett bloggerne på TV, men jeg synes da ikke hun fremstår som "grunn og miljøfientlig", hun fremstår da som en helt vanlig litt suksessfull dame. Om man skal boikotte alle som handler litt dyrere møbler og klær enn seg selv må man boikotte mange altså, hun tjener sikkert fire-fem ganger mer enn meg, om ikke enda mer, men hun er da ikke miljøfientlig for det... Siste innlegget jeg leste av henne handlet om å plukke søppel på stranda Anonymkode: f038c...709
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #18 Skrevet 29. april 2019 Hun plukker søppel fordi det er betalt reklame. Og hun bruker ungene sine i reklamer som hun tjener penger på! Har ingenting å gjøre med at hun kjøper litt dyrere klær og møbler, men folk må få lov til å reagere når hun skal framstå som miljøvennlig pga litt søppelplukking (på egen hyttetomt) mens hun samtidig har flere julegensere enn en gjennomsnittlig småbarnsmor har gensere totalt! Anonymkode: f346d...5f5
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #19 Skrevet 29. april 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå synes jeg ikke akkurat fotballfrua kan sammenlignes med en som driver med seksuell trakassering da, det er noe ganske annet. Jeg kjenner ikke frua mer enn at jeg har lest bloggen hennes noen ganger, følger henne ikke på snap og instagram og har ikke sett bloggerne på TV, men jeg synes da ikke hun fremstår som "grunn og miljøfientlig", hun fremstår da som en helt vanlig litt suksessfull dame. Om man skal boikotte alle som handler litt dyrere møbler og klær enn seg selv må man boikotte mange altså, hun tjener sikkert fire-fem ganger mer enn meg, om ikke enda mer, men hun er da ikke miljøfientlig for det... Siste innlegget jeg leste av henne handlet om å plukke søppel på stranda Anonymkode: f038c...709 Hvis du ikke følger henne så har du heller ikke grunnlag for å skjønne kritikken mot bedriften. Det reklameres for alt, og essensen i bloggen er å selge varer for oppdragsgivere. Til det brukes hele familien, ikke minst barna. Selv om de ikke brukes særlig i direkte reklame etter kritikken de fikk etter dukken Mini-me så er de med på å bygge merkevaren hele tiden. For eksempel viser Instagram at barna leker på stranden, tett etterfulgt av mor og far som poserer i matchende antrekk mens de ‘plukker søppel’ som reklame for Coop. Altså brukes ikke barna direkte i reklamen, men de er så tett i bevisstheten til leseren at de blir assosiert med reklamen selv om foreldrene har sitt på det tørre. Kynisk og svært kalkulert. Anonymkode: 2c29f...751
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #20 Skrevet 29. april 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå synes jeg ikke akkurat fotballfrua kan sammenlignes med en som driver med seksuell trakassering da, det er noe ganske annet. Jeg kjenner ikke frua mer enn at jeg har lest bloggen hennes noen ganger, følger henne ikke på snap og instagram og har ikke sett bloggerne på TV, men jeg synes da ikke hun fremstår som "grunn og miljøfientlig", hun fremstår da som en helt vanlig litt suksessfull dame. Om man skal boikotte alle som handler litt dyrere møbler og klær enn seg selv må man boikotte mange altså, hun tjener sikkert fire-fem ganger mer enn meg, om ikke enda mer, men hun er da ikke miljøfientlig for det... Siste innlegget jeg leste av henne handlet om å plukke søppel på stranda Anonymkode: f038c...709 Altså, om du ikke har fått med deg at fotballfrua fronter en helt ekstrem forbrukskultur så er det en del ting som har gått deg hus forbi. Det er ikke snakk om å handle dyrere møbler eller klær, det er snakk om å skifte interiør og klær etter som hvem som betaler/sponser festen. Hvor mange ganger er ikke huset renovert etter at de flyttet inn dit? Anonymkode: 37596...85f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #21 Skrevet 29. april 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså, om du ikke har fått med deg at fotballfrua fronter en helt ekstrem forbrukskultur så er det en del ting som har gått deg hus forbi. Det er ikke snakk om å handle dyrere møbler eller klær, det er snakk om å skifte interiør og klær etter som hvem som betaler/sponser festen. Hvor mange ganger er ikke huset renovert etter at de flyttet inn dit? Anonymkode: 37596...85f Jaja, så holder de liv i byggebransjen på stedet da. Og varene hun kjøper gir hun vel videre til veldedige formål og innsamlinger når hun bytter de ut. Det er ikke helt krise altså. Jeg bryr meg kanskje ikke nok til gidde engasjere meg, at noen forbruker helt villt i dette landet er det ikke tvil om, men de holder da liv i noen bransjer de også. Jeg er midt i 40-årene og tjener drøye 400.000 i året, jeg er ikke av storforbrukerne, men at noen er det tror jeg neppe ødelegger kloden. Hun gjør vel sitt for å bøte på samvittigheten ved å ha kjøttfrie dager, lever inn brukte klær til div innsamlinger osv. Anonymkode: f038c...709
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #22 Skrevet 29. april 2019 Jeg synes at det blir helt feil at hun er inne og forsvarer seg selv gjennom hele posten Anonymkode: 52ad3...8e1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #23 Skrevet 29. april 2019 🤣 Jeg kjøpte en trebenk derfra. Etter noen dager falt det av en stor trebit/flis. Tror neppe det er noe tap å ikke handle der! Anonymkode: 6bf42...d0e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #24 Skrevet 29. april 2019 who cares? og dessuten er vel hun en av få som skjermer barna godt, de er aldri forfra Anonymkode: bf9f9...ec8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #25 Skrevet 29. april 2019 Verre at b young bruker komikerfruen. Fotballfrue er en overfladisk dame, mens hun andre er søppel som sverter ofrene til sin ektemann Anonymkode: 80ce8...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå